Grapje natuurlijk! Ze hebben ook hele leuke films voor de kidsquote:Op woensdag 25 september 2013 01:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat series die ik ga kijken.
En haha wat leuk Johannes
Heeft Karina kinderen?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Grapje natuurlijk! Ze hebben ook hele leuke films voor de kids
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Latert het volgende:
Ja, wat ga je hier nou voor OP bij plaatsen.
Schijnbaar niet, anders was het een milf geweest.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heeft Karina kinderen?
Karina heb je kinderen?
Ik allebei niet... En als ik KLB mag geloven dien ik ook niet meer te beginnen aan eigen kinderen..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:32 schreef Karina het volgende:
Nee geen kinderen. Wel neefje en nichtjes.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is Corrie als haar vorige dildo weer eens aan het rotten is.
Ik heb het nooit gewild, ik ben niet zo handig met kinderen. Volgens mij zou ik af en toe een klap geven als ze vervelend waren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik allebei niet... En als ik KLB mag geloven dien ik ook niet meer te beginnen aan eigen kinderen..
Want: te oud of te raar![]()
NOTEquote:Op woensdag 25 september 2013 01:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is Corrie als haar vorige dildo weer eens aan het rotten is.
Ik wil ze ook nog steeds niet, maar ik baal van het idee dat de keuze er zo écht niet meer is (tenzij Italiaanse artsquote:Op woensdag 25 september 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gewild, ik ben niet zo handig met kinderen. Volgens mij zou ik af en toe een klap geven als ze vervelend waren.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik af en toe een klap geven als ze vervelend waren.
Ik bedoelde 48 keer niks kwaads, maar toch....quote:Op woensdag 25 september 2013 01:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik bedoelde er toch niks kwaads mee
rottende dildo is complimenteus??quote:Op woensdag 25 september 2013 01:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik bedoelde er toch niks kwaads mee
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoelde 48 keer niks kwaads, maar toch....
We zitten hier in de SC he?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
rottende dildo is complimenteus??
Dat ben ik nog met je eens ook..quote:
Dat sloeg op de OP... Omdat groente en fruit enzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
rottende dildo is complimenteus??
Ja en?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zitten hier in de SC he?
Jouw neefje zegt wel eens tegen je zus dat hij niet meer bij die nare tante achter gelaten wil worden?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg het weleens tegen mijn neefje, als je weer vervelend bent krijg je een knal.
Ik zou gelijk vragen of dat extra kost.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:36 schreef Karina het volgende:
Ik zeg het weleens tegen mijn neefje, als je weer vervelend bent krijg je een knal.
Mijn neefje lacht me uit als ik dat zegquote:Op woensdag 25 september 2013 01:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou gelijk vragen of dat extra kost.
True..quote:
Beetje plagen mag, maar ik vond dit persoonlijk vrij ver gaan..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Specularium het volgende:
Dat ik het nog ga uitleggen ook, als je er niet mee om kan gaan dan niet.
Dan lijkt een note mij de enige oplossing. Of een nachtje isoleercel, één van de twee.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True..
Maar dan nog.. Na uitleg snap ik het beter, maar blijft m.i. erg grof en onnodig..
Was inderdaad misschien wel een rot opmerking.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True..
Maar dan nog.. Na uitleg snap ik het beter, maar blijft m.i. erg grof en onnodig..
Dit valt nog reuze mee kan ik je vertellen. En ze menen het niet zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beetje plagen mag, maar ik vond dit persoonlijk vrij ver gaan..
Kan toch?
Dat note-geroep was NIET serieus, dat ik het te ver vond gaan welquote:Op woensdag 25 september 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan lijkt een note mij de enige oplossing. Of een nachtje isoleercel, één van de twee.
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit valt nog reuze mee kan ik je vertellen. En ze menen het niet zo.
Kan zijn, maar ze zeggen het wel. Dan vind ik dat "Tante Corrie"-geplaag en "op de kast-Corrie" een stuk onschuldiger..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief dat je voor me opkomt, DAT gebeurt in ieder geval zelden hier.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze zeggen het wel. Dan vind ik dat "Tante Corrie"-geplaag en "op de kast-Corrie" een stuk onschuldiger..
Maar ik zal er over ophouden
Als jij mod was geweest zou ik vandaag al 3x op de bon geslingerd zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan zijn, maar ze zeggen het wel. Dan vind ik dat "Tante Corrie"-geplaag en "op de kast-Corrie" een stuk onschuldiger..
Maar ik zal er over ophouden
Graag gedaanquote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel lief dat je voor me opkomt, DAT gebeurt in ieder geval zelden hier.
Corrie is elke dag wel een keer boos, maar ze komt gewoon steeds terug.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Vertelquote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb wel hobbys, Wel nerdhobby's.
Laat me raden: mod zijn op FOK! ?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Wellicht 1 vd redenen dat ik geen mod zal worden al zou ik het willen?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Als jij mod was geweest zou ik vandaag al 3x op de bon geslingerd zijn
Gamen?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ja ik lijk wel gek hequote:Op woensdag 25 september 2013 01:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie is elke dag wel een keer boos, maar ze komt gewoon steeds terug.
.
Van welk forum zou jij mod willen zijn dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wellicht 1 vd redenen dat ik geen mod zal worden al zou ik het willen?
Iemand van #TeamJohannes zou ik nooit echt beledigenquote:Op woensdag 25 september 2013 01:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik lijk wel gek he
Ik snap het zelf ook niet.
Ik wil geen mod zijn, dus geen enkel forumquote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Van welk forum zou jij mod willen zijn dan?
Dat is geen hobby dat is een roeping.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat me raden: mod zijn op FOK! ?
Van deze drie doe ik er maar 1. Ik ben niet nerd genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Gamen?
Series kijken?
Technisch lego?
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is geen hobby dat is een roeping.
Nou in de zin dat iemand riep 'wil je het doen' en ik toen ja zeiquote:Op woensdag 25 september 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Een roeping die aan mij voorbij is gegaan
Bij nader inzien: de FP.. Daar worden écht dingen gezegd die WAY te ver gaan. Kennelijk mag daar alles...quote:Op woensdag 25 september 2013 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil geen mod zijn, dus geen enkel forum
Owh, je werd geroepen?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in de zin dat iemand riep 'wil je het doen' en ik toen ja zei
En de volgende ochtend werd je wakker met een flinke kater, en dacht je bij jezelf: Wat heb ik gister nou weer allemaal voor gekke dingen gedaan? YOLO...quote:Op woensdag 25 september 2013 01:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou in de zin dat iemand riep 'wil je het doen' en ik toen ja zei
Ik ga morgen weer eens naar buiten, hoe vind je die.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:51 schreef Karina het volgende:
Niks mis met gekke dingen doen Latert.
Wie niet? Dit #Team heeft ook nog eens een succesvolle samenwerking met #TeamInsomnia_ dus what's not to like?quote:
#TeamInsomnia_ heeft een gevoelige nederlaag geleden vandaag.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie niet? Dit #Team heeft ook nog eens een succesvolle samenwerking met #TeamInsomnia_ dus what's not to like?
Oe durf je dat wel?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens naar buiten, hoe vind je die.
Ik ben team #Whiskers2009quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
#TeamInsomnia_ heeft een gevoelige nederlaag geleden vandaag.
Ik heb niet eens de weersverwachting bekeken, er kan werkelijk waar van alles gebeuren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe durf je dat wel?
Eens kijken of ik dat morgen of ga doen, moet er nog over nadenken.
Eng hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 01:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb niet eens de weersverwachting bekeken, er kan werkelijk waar van alles gebeuren.
Een vitaal lid van #TeamInsomnia is 7 dagen op verplichte vakantiequote:
Wiequote:Op woensdag 25 september 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een vitaal lid van #TeamInsomnia is 7 dagen op verplichte vakantie
Nee over Corriequote:Op woensdag 25 september 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Waar gaat deze SC over, moet je hier over nieuws praten?
Daar gaat het bijna nooit over.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je een twitteractie op gang zetten, dan RT ik hem.
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:02:45Shoutout aan alle gevallen straatsoldaten. #FREEJANCEES One day we will be together, sippin' champagne. #RT = SUPPORT reageer retweet
Waar gaaaaaat dit over??quote:Op woensdag 25 september 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:02:45Shoutout aan alle gevallen straatsoldaten. #FREEJANCEES One day we will be together, sippin' champagne. #RT = SUPPORT reageer retweet
Dit gaat over fracties binnen FOK! die vechten tegen o.a. minachting.quote:
Fok!-oorlog?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit gaat over fracties binnen FOK! die vechten tegen o.a. minachting.
misschien kan Johannes nadere toelichting geven.
Uiteraard.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
Als die champagne wordt geschonken, krijg ik dan ook een uitnodiging?
Champagne lust ik ook wel...quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:02:45Shoutout aan alle gevallen straatsoldaten. #FREEJANCEES One day we will be together, sippin' champagne. #RT = SUPPORT reageer retweet
Na deze campagne is die boy van jou vrij in no timetwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:08:14@InsomniaVBL #freejancees Dat het recht moge zege vieren! Gone but not forgotten. reageer retweet
Zeker geen FOK!oorlog. Zo zou ik deze alliantie beschermenquote:Op woensdag 25 september 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fok!-oorlog?
En wie is Jan-Cees?
Tegen minachting en onrecht.quote:The heroes FOK! deserves, but not the one they need right now. So they will hunt them. Because they can take it. Because they are not our hero. They are silent guardians. Watchful protectors. Dark Knights.
Iemand van #TeamInsomnia_ en dat is wat #Teams doen, elkaar steunen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fok!-oorlog?
En wie is Jan-Cees?
Ok, ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zeker geen FOK!oorlog. Zo zou ik deze alliantie beschermen
[..]
Tegen minachting en onrecht.
JanCees is een zeer gewaardeerd lid.
Ik wil GEEN mod worden, maar wel een samenhangende uitleg als dat mogelijk is..quote:Op woensdag 25 september 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand van #TeamInsomnia_ en dat is wat #Teams doen, elkaar steunen.
Als je mod zou zijn in VBL moet je daar ook nog eens rekening mee houden.
Dit kan niet meer mis gaan inderdaad, na de succesvolle actie deze zomer mbt Styloquote:Op woensdag 25 september 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Na deze campagne is die boy van jou vrij in no timetwitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:08:14@InsomniaVBL #freejancees Dat het recht moge zege vieren! Gone but not forgotten. reageer retweet
Soms worden leden van het team om onduidelijke redenen naar de verhoorkamers gebracht, zogenaamd om een goed gesprek te houden, maar eigenlijk is er dan sprake van een geseling. Ik zal niet in details treden maar wij zijn dan genoodzaakt dergelijke inferieure media als twitter te gebruiken om deze guerilla-achtige oorlogen te winnen van de machthebbers.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, ik snap er geen hol van.
Leg eens goed uit dan
Ook best. Maar zo is het iig meer dan onduidelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 02:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet, dat is een stukje VBL dat in VBL moet blijven.
Vanaf nu gaat het weer over komkommersquote:Op woensdag 25 september 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook best. Maar zo is het iig meer dan onduidelijk
Ja, dat helptquote:Op woensdag 25 september 2013 02:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms worden leden van het team om onduidelijke redenen naar de verhoorkamers gebracht, zogenaamd om een goed gesprek te houden, maar eigenlijk is er dan sprake van een geseling. Ik zal niet in details treden maar wij zijn dan genoodzaakt dergelijke inferieure media als twitter te gebruiken om deze guerilla-achtige oorlogen te winnen van de machthebbers.
Volleybal?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat helpt![]()
Hou het maar in VLB inderdaad..
True that. Maar er zouden geen SC geëxporteerd moeten worden naar andere SC'squote:Op woensdag 25 september 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Het bevalt me wel dat hier wat actie is in de nacht. Dat zou in meer SC's moeten zijn.
DM ff lekker met elkaar dan..quote:
Daar zijn we al mee bezigquote:Op woensdag 25 september 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DM ff lekker met elkaar dan..
Dat valt helaas wat tegen soms, sommigen hebben daar de laatste maanden opeens een leven gekregenquote:Op woensdag 25 september 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
De VBL SC is toch ook nog best druk zo laat dacht ik?
Dan worden er bepaalde dingen uitgewisseld, daar krijgt een paard de hik van.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:14 schreef Karina het volgende:
De VBL SC is toch ook nog best druk zo laat dacht ik?
De laatste tijd ben ik er niet zo heel vaak meer omdat op dit moment alle mods van VBL bokkenlullen zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat valt helaas wat tegen soms, sommigen hebben daar de laatste maanden opeens een leven gekregen
Prima, dan is het hier niet nodig lijkt me?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn we al mee bezig
Dat is niet lief Johannesquote:Op woensdag 25 september 2013 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De laatste tijd ben ik er niet zo heel vaak meer omdat op dit moment alle mods van VBL bokkenlullen zijn.
Oja, daardoor heeft hij Renske tig keer gemist.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:16 schreef Karina het volgende:
Over een leven gesproken, jij had er toch ook een gevonden Johannes?
Ja, die illusie had ik soms wel. Maar het valt vaak tegen. Dan maar studeren. En naar de film. En Fok.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:16 schreef Karina het volgende:
Over een leven gesproken, jij had er toch ook een gevonden Johannes?
Ik wilde ook een aantrekkelijke negerin vinden, maar dat is tot nu toe onsuccesvol gebleken.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:16 schreef Latert het volgende:
[..]
Oja, daardoor heeft hij Renske tig keer gemist.
Jammer dat je in A'dam woont dan.. Al is het maar de vraag etcquote:Op woensdag 25 september 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het al opgegeven, dat leven hebben. Af en toe sjoelen dat is het
Sinds ik in mei van school bent is het bar en boos.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het al opgegeven, dat leven hebben. Af en toe sjoelen dat is het
Ik vind het helemaal niet jammer dat ik in Amsterdam woon hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat je in A'dam woont dan.. Al is het maar de vraag etc
Zie de edit, die post bracht een verkeerde boodschap overquote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet jammer dat ik in Amsterdam woon hoor
Bij mij sinds ik geen werk meer heb. Vooral 's avonds. Overdag gaat het nog wel.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sinds ik in mei van school bent is het bar en boos.
Mijn postrate is met meer dan 1000% toegenomen.![]()
Ik mis het wel, een leven hebben.
Ja ik zat wel heel evenquote:Op woensdag 25 september 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie de edit, die post bracht een verkeerde boodschap over![]()
![]()
![]()
Meerdere misschien wel![]()
Ik vind overdag juist vervelend aangezien iedereen dan op werk/school/studie is. En veel hobbies heb ik ook nietquote:Op woensdag 25 september 2013 02:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij sinds ik geen werk meer heb. Vooral 's avonds. Overdag gaat het nog wel.
Wie?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:22 schreef Specularium het volgende:
Keihard scharen die Whisker en Corrie.
open er een R&P-topic overquote:Op woensdag 25 september 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind overdag juist vervelend aangezien iedereen dan op werk/school/studie is. En veel hobbies heb ik ook niet
Overdag heb ik altijd wel IETS te doen al is het niet veel (of ik verzin wat te doen). Maar omdat ik later opblijf dan hiervoor is het soms wel een beetje te gortig aan het worden.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind overdag juist vervelend aangezien iedereen dan op werk/school/studie is. En veel hobbies heb ik ook niet
Ik vond het ook op het eerste gezicht wat vreemd overkomen, maar ach. Een hossel van hetzelfde geslacht op zijn tijd moet kunnen, daar kijken we anno 2013 niet meer van op. Zeker niet in Nederlandquote:Op woensdag 25 september 2013 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie de edit, die post bracht een verkeerde boodschap over![]()
![]()
![]()
Meerdere misschien wel![]()
Tsja, dat was dus verkeerde boodschap nr 1quote:Op woensdag 25 september 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het ook op het eerste gezicht wat vreemd overkomen, maar ach. Een hossel van hetzelfde geslacht op zijn tijd moet kunnen, daar kijken we anno 2013 niet meer van op. Zeker niet in Nederland
Omdat je knippen anders niet onder scharen kan scharen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
Scharen doe ik alleen met een schaar.
Oh wacht, dat heet knippen, waarom heet dat geen scharen eigenlijk?
omdat knippen tijdens de seks pijnlijk isquote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
AU!!!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
Oh, dat lijkt me niet nodig. Ik sla mezelf er wel doorheen.quote:
Ja maar het klopt niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je knippen anders niet onder scharen kan scharen.
Zo heet ik anders nietquote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na bestudering van de aanwezige users denk ik dat jij het bent.
Een nietmachine niet, en een schaar niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het klopt niet.
Nieten -> nietmachine
Naaien -> naaimachine
Scharen -> schaar
Het werkwoord scharen was al in gebruik genomen voor bepaalde seksuele activiteiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
Met je vingers kun je ook knippen, dat doet geen pijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
omdat knippen tijdens de seks pijnlijk is
Omdat het dan wel een heel geile boel wordt in de dameskapsalon.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
Naaien--> 2 mensen (dieren, insecten, etc)quote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar het klopt niet.
Nieten -> nietmachine
Naaien -> naaimachine
Scharen -> schaar
Nee, met je vingers doe je vingeren.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Met je vingers kun je ook knippen, dat doet geen pijn.
Oh ja verkeerd voorbeeldquote:Op woensdag 25 september 2013 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naaien--> 2 mensen (dieren, insecten, etc)
Ik ook op Whisk, Whiskers, Whiskey, etc.. Zelfs Whish soms (wat al een bijzonder domme afkorting is)quote:Op woensdag 25 september 2013 02:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik reageer ook altijd op Johannes, terwijl ik duidelijk johannes_vermeer heet.
ik gebruik een schaar altijd met de vingers, jij niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Met je vingers kun je ook knippen, dat doet geen pijn.
Hamer --> slaan, meppen, etcquote:Op woensdag 25 september 2013 02:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja verkeerd voorbeeld
Hamer -> hameren
![]()
succes!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me niet nodig. Ik sla mezelf er wel doorheen.
Bedankt voor het meedenken.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik gebruik een schaar altijd met de vingers, jij niet?
Ik vind dat wel erg arbitrair van je.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook op Whisk, Whiskers, Whiskey, etc.. Zelfs Whish soms (wat al een bijzonder domme afkorting is)
Whisker: NEE
Tsja, dat kanquote:Op woensdag 25 september 2013 02:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind dat wel erg arbitrair van je.
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 25 september 2013 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hamer --> slaan, meppen, etc
Je kan ook je geslachtsdeel in een schaar stoppen en dan gaan helikopteren. Niet dat ik dat uitgeprobeerd heb natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik gebruik een schaar altijd met de vingers, jij niet?
Of een schaar in je geslachtsdeel *rilt*quote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook je geslachtsdeel in een schaar stoppen en dan gaan helikopteren. Niet dat ik dat uitgeprobeerd heb natuurlijk.
Daar heb je 3 seconden plezier van, dan is het voorgoed gedaan met je genotquote:Op woensdag 25 september 2013 02:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook je geslachtsdeel in een schaar stoppen en dan gaan helikopteren. Niet dat ik dat uitgeprobeerd heb natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Het is 20 graden in de nacht, een paar Russen moeten luidruchtig het hotel verlaten op weg naar hun vliegtuig. Ik wens ze dood. Ik verwacht dus binnen nu en enkele uren een crash van een Russische maatschappij in het nieuws.
Niet "ren je rot", maar "Reis je rot"quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Het is 20 graden in de nacht, een paar Russen moeten luidruchtig het hotel verlaten op weg naar hun vliegtuig. Ik wens ze dood. Ik verwacht dus binnen nu en enkele uren een crash van een Russische maatschappij in het nieuws.
Russen zijn niet mijn favoriete volk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Er is dan altijd wel een grappenmaker die zegt "knip, ik heb je."quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar heb je 3 seconden plezier van, dan is het voorgoed gedaan met je genot
Maar oooowww wat zijn het lekkere 3 seconden.
Wens even wat anders, dat we hier allemaal opeens rijk zijn of zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Als het Aeroflott is is dit trouwens een self fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Als het maar geen plaatjes zijn dan hequote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ik berichtjes plaats op FOK! natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar geen plaatjes zijn dan he
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar geen plaatjes zijn dan he
herkenbaar, boerenvolk zonder enig fatsoen. Al zitten er wel enkele aardige exemplaren tussen, maar het meeste volk is een dun laagje chroom.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russen zijn niet mijn favoriete volk.
Als je Poetin maar heel laat.. Niet mijn favo persoon maar essentieel voor het Syrië-conflict...quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Ik bedoelde van dat helicopteren he?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?
[ afbeelding ]
helaas, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wens even wat anders, dat we hier allemaal opeens rijk zijn of zo.
Ik ben hetero he?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?
[ afbeelding ]
volgens mij was hij er niet bijquote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je Poetin maar heel laat.. Niet mijn favo persoon maar essentieel voor het Syrië-conflict...
Ik heb geen zin om nu te painten, dus je hebt geluk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde van dat helicopteren he?
Voor het afkeuren van door jou gepainte punttieten met theekopschoteltepels??quote:
Om notes vragen is er zelf eentje krijgen Latertjequote:
echt. Normaal slaap ik, maar het blijf maar schreeuwen enmet kastdeurtjes gooienquote:Op woensdag 25 september 2013 02:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jammer, nou ja, dan die Russen maar. Die schreeuwen toch alleen maar.
Nee, dat is een naaktpic van Corrie.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor het afkeuren van jow gepainte punttieten met theekopschoteltepels??
Maar ze vond jou lelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Om notes vragen is er zelf eentje krijgen LatertjeMaar ik strijk met mijn hand over mijn hart voor deze keer.
Hoezo slaat dat nergens op? Als ik daar zin in heb doe ik het gewoon.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
CORRIE KAN HIER NIET NOTEN MET HAAR TETTERS.
JA, KAN WEL MAAR SLAAT NERGENS OP.
Russen hebben in tegenstelling tot veel andere Oost-Europese landen weinig fatsoensnormen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
echt. Normaal slaap ik, maar het blijf maar schreeuwen enmet kastdeurtjes gooien
Beter..quote:Op woensdag 25 september 2013 02:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier een plaatje van een man dan
[ afbeelding ]
Je wordt bedankt als je denkt dat ik er zo uit ziequote:Op woensdag 25 september 2013 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar een paint, maar een digitale Corrie.
Arme corriequote:Op woensdag 25 september 2013 02:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar een paint, maar een digitale Corrie.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er komt steeds meer vent in beeld, ik houd op.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een leuk plaatje voor zowel de mannen als de vrouwen.
Wat is dat voor vieze kerel.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Nee we hadden ze al niet, dus er was niks om af te pakken.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:39 schreef Pheno het volgende:
Maar aan de topictitel te zien is John williams langs geweest om mensen hun hobby af te pakken?
Beroemd in KLB meen ik, verder weet ik het ook niet..quote:
Dat was inderdaad de vervolgshow van John op het succesvolle, 'Help mijn man is Corrie'.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:39 schreef Pheno het volgende:
Maar aan de topictitel te zien is John williams langs geweest om mensen hun hobby af te pakken?
Iemand slaan ziet er digitaal zo uit "quote:Op woensdag 25 september 2013 02:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je wordt bedankt als je denkt dat ik er zo uit zie
Dat was Zyzz. Een van de meest esthetische mannen die ons heeft bezocht op aarde.quote:
hij moet zich nog wassen, It allemaal viezigheid op hem. En een kapper zou hem ook goed doen. Heeft ook vast puntige knieënquote:Op woensdag 25 september 2013 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Iemand slaan ziet er digitaal zo uit "", maar dat gaat in het echte leven ook niet gebeuren want dat ding heeft niet eens handen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:41 schreef Latert het volgende:
[..]
Iemand slaan ziet er digitaal zo uit "", maar dat gaat in het echte leven ook niet gebeuren want dat ding heeft niet eens handen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat was Zyzz. Een van de meest esthetische mannen die ons heeft bezocht op aarde.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjes
Trusten voor straks.
trustequote:Op woensdag 25 september 2013 02:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjes
Trusten voor straks.
geloof er niets vanquote:Op woensdag 25 september 2013 02:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjes
Trusten voor straks.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjes
Trusten voor straks.
Dat weet ik. Niet hoe of waar of wat dan ook. Maar dat hij is overleden weet ik..quote:
Welterusten.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:42 schreef Karina het volgende:
Ik ga slapen schatjes
Trusten voor straks.
Een nooit ontdekte aangeboren hartafwijking. Erg verdrietig al met al.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet hoe of waar of wat dan ook. Maar dat hij is overleden weet ik..
Ik vind hem nog steedsquote:Op woensdag 25 september 2013 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Niet hoe of waar of wat dan ook. Maar dat hij is overleden weet ik..
Geldt voor iedereen die overlijdtquote:Op woensdag 25 september 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een nooit ontdekte aangeboren hartafwijking. Erg verdrietig al met al.
Wordt de SC een pornokanaal?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een mazzelaar deze jongen
[ afbeelding ]
dat kan dus niet, anders wisten ze dat nu niet. Ergo, toch ontdekt.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een nooit ontdekte aangeboren hartafwijking. Erg verdrietig al met al.
want hij imiteert een eskimo- begroetingquote:Op woensdag 25 september 2013 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een mazzelaar deze jongen
[ afbeelding ]
Misschien wel? Ben jij al doodgegaan?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat kan dus niet, anders wisten ze dat nu niet. Ergo, toch ontdekt.
Maar goed, jong doodgaan is nooit tof.
Daar zit wat in.. misschien was het een aanname als iemand op 22 jarige leeftijd een hartaanval krijgt? Ik weet niet of dat erg gebruikelijk is als je een gezond hart hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat kan dus niet, anders wisten ze dat nu niet. Ergo, toch ontdekt.
Maar goed, jong doodgaan is nooit tof.
22???? Hij ziet eruit als 34!!quote:Op woensdag 25 september 2013 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar zit wat in.. misschien was het een aanname als iemand op 22 jarige leeftijd een hartaanval krijgt? Ik weet niet of dat erg gebruikelijk is als je een gezond hart hebt.
Daar dachten z'n hossels anders overquote:Op woensdag 25 september 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
22???? Hij ziet eruit als 34!!
ik heb er al twee keer aardig tegenaan gezeten. Ben nog steeds een stukje tijd kwijt . Wat ik toen was weet ik niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel? Ben jij al doodgegaan?
Hossels malen niet om leeftijd of afzichtelijk uiterlijk anders..quote:Op woensdag 25 september 2013 02:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar dachten z'n hossels anders over
Was dat eng of angstig of iets anders niet-prettigs?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik heb er al twee keer aardig tegenaan gezeten. Ben nog steeds een stukje tijd kwijt . Wat ik toen was weet ik niet.
Ik denk dat je op het moment dat je echt bijna dood bent weinig dingen als angst meer kan ervaren. Ik heb wel eens gelezen dat je lichaam ook stoffen gaat aanmaken om je beter te laten voelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was dat eng of angstig of iets anders niet-prettigs?
Mijn vader is 4x bijna verdronken maar vond het niet eng...
Ligt eraan hoe denk ik.. In dat winkelcentrum in Nairobi, of als de rebellen je te pakken hebben in Syrië en en mes richting je keel laten gaan *rilt*quote:Op woensdag 25 september 2013 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je op het moment dat je echt bijna dood bent weinig dingen als angst meer kan ervaren. Ik heb wel eens gelezen dat je lichaam ook stoffen gaat aanmaken om je beter te laten voelen.
ik was weg dus geen idee. Het daarna was iig niet prettigquote:Op woensdag 25 september 2013 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was dat eng of angstig of iets anders niet-prettigs?
Mijn vader is 4x bijna verdronken maar vond het niet eng...
Nog niet, ik dacht dat jullie sliepenquote:
Dat is waar, maar in feite ben je dan ook niet bijna dood (lichamelijk gezien dan). Als zo'n gozert z'n mes wegtrekt "leef" je weer 100%. Maar als je langzaam wegglijd of verdrinkt oid denk ik dat je het einde weinig bewust meemaakt.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe denk ik.. In dat winkelcentrum in Nairobi, of als de rebellen je te pakken hebben in Syrië en en mes richting je keel laten gaan *rilt*
doe ik straks wel op een ligbed aan het strandquote:Op woensdag 25 september 2013 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog niet, ik dacht dat jullie sliepen
Nee, mijn vader is 4x bijna verdronken als kind: in zee (branding), in een vijvertje en in een plaatselijk riviertje (2x dezelfde ja).. Die halen die diepte nietquote:Op woensdag 25 september 2013 02:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik was weg dus geen idee. Het daarna was iig niet prettigmaar dat kwam door pijn en de debiliteit van mensen. Een lange periode rolstoel, dus je wordt als mongool behandeld.
De verdrinkingsdood is uiteindelijk een soort roes naar het schijnt, dus zou kunnen. Als dive master baker het diepte-proeven mogen doen: rekenen, etc op ik zeg 20~30 meter. Alles gaat bij iedereen trager. Ook een soort roes.
Dat is wel anders idd lijkt me.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar in feite ben je dan ook niet bijna dood (lichamelijk gezien dan). Als zo'n gozert z'n mes wegtrekt "leef" je weer 100%. Maar als je langzaam wegglijd of verdrinkt oid denk ik dat je het einde weinig bewust meemaakt.
Trustequote:Op woensdag 25 september 2013 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
I'm calling it a night.
Bedankt voor de gezelligheid en welterusten
oh, maar die diepte is een andere roes. De meeste mensen gaan niet maar die diepte : Pquote:Op woensdag 25 september 2013 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, mijn vader is 4x bijna verdronken als kind: in zee (branding), in een vijvertje en in een plaatselijk riviertje (2x dezelfde ja).. Die halen die diepte niet
Je kunt het ook 'liefhebberij' noemen maar dat is nog suffer.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef Kentoet het volgende:
Hobby's zijn tof, het woord is alleen zo suf.
Ik heb ook zo'n 4 uur geslapen. En eergisternacht en zondag nacht volgens mij ook... Mijn caffeinegebruik is de laatste paar weken flink toegenomen, maar volgens mij moet ik gewoon echt actief mijn ritme gaan veranderen. Minstens 6 uur slaap per nacht zou een goed streven zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:55 schreef Peunage het volgende:
Damn son. Nog 4 uur te gaan. Afgelopen nacht 4 uur geslapen
Ik wist niet je van energy drinks slaperiger kan worden
Wat ben je weer heerlijk optimistisch en niet te vergeten aardigquote:Op woensdag 25 september 2013 15:39 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk krijg je weer zo'n razende aidsuitzending met Joost Zwagerman ofzo, of Claudia.
Man man man.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben alweer weg, misschien zijn jullie straks wat vrolijker, sjongejonge, sjaggerijntjes.
De enige reden waarom jij naar DWDD wilt, is dat er een kansje bestaat dat Ali B tafelheer is en je hem kan vragen of je zijn haar mag ruiken.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:12 schreef Karina het volgende:
Ik ben alweer weg, misschien zijn jullie straks wat vrolijker, sjongejonge, sjaggerijntjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |