quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Het is 20 graden in de nacht, een paar Russen moeten luidruchtig het hotel verlaten op weg naar hun vliegtuig. Ik wens ze dood. Ik verwacht dus binnen nu en enkele uren een crash van een Russische maatschappij in het nieuws.
Niet "ren je rot", maar "Reis je rot"quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Het is 20 graden in de nacht, een paar Russen moeten luidruchtig het hotel verlaten op weg naar hun vliegtuig. Ik wens ze dood. Ik verwacht dus binnen nu en enkele uren een crash van een Russische maatschappij in het nieuws.
Russen zijn niet mijn favoriete volk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Er is dan altijd wel een grappenmaker die zegt "knip, ik heb je."quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Latert het volgende:
[..]
Daar heb je 3 seconden plezier van, dan is het voorgoed gedaan met je genot
Maar oooowww wat zijn het lekkere 3 seconden.
Wens even wat anders, dat we hier allemaal opeens rijk zijn of zo.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Als het Aeroflott is is dit trouwens een self fulfilling prophecy.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Als het maar geen plaatjes zijn dan hequote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl ik berichtjes plaats op FOK! natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar geen plaatjes zijn dan he
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar geen plaatjes zijn dan he
herkenbaar, boerenvolk zonder enig fatsoen. Al zitten er wel enkele aardige exemplaren tussen, maar het meeste volk is een dun laagje chroom.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russen zijn niet mijn favoriete volk.
Als je Poetin maar heel laat.. Niet mijn favo persoon maar essentieel voor het Syrië-conflict...quote:Op woensdag 25 september 2013 02:29 schreef Pheno het volgende:
Ik bedoelde van dat helicopteren he?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?
[ afbeelding ]
helaas, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Wens even wat anders, dat we hier allemaal opeens rijk zijn of zo.
Ik ben hetero he?quote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen zoiets zegt toch niemand nee?
[ afbeelding ]
volgens mij was hij er niet bijquote:Op woensdag 25 september 2013 02:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je Poetin maar heel laat.. Niet mijn favo persoon maar essentieel voor het Syrië-conflict...
Ik heb geen zin om nu te painten, dus je hebt geluk.quote:Op woensdag 25 september 2013 02:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik bedoelde van dat helicopteren he?
Voor het afkeuren van door jou gepainte punttieten met theekopschoteltepels??quote:
Om notes vragen is er zelf eentje krijgen Latertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |