Groothedenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sergen Yalçın, Hami, Şota & Arçil, Hayrettin
Van '98 herinner nog weinig eigenlijk. Weet wel dat ik Panini-kaartjes spaarde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinneren
WK '98 finale weet ik net nog te herinneren, was in Turkije toen, 8 jaar jong![]()
Alpay!quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:38 schreef zarGon het volgende:
Is het eigenlijk nog goed gekomen tussen de Zwitsers en de Turken?.
http://www.dailymotion.co(...)urkiye-isvicre_sport.
Alpay..
Ik kan me dan ook alleen een finale herinneren en dat Frankrijk Brazilië versloeg, niet meer hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van '98 herinner nog weinig eigenlijk. Weet wel dat ik Panini-kaartjes spaarde..
2002 herinner ik wel beter. Toen zat ik op het voortgezet onderwijs en ging ik samen met een andere Turk naar de 'overkant', naar de Turkse moskee om daar naar de wedstrijd te kijken. Geen idee of we toestemming hadden... Ik kan nog steeds voor me zien hoe Ronaldo net na rust tijdens een loopje schoot en scoorde. Hngg.
Wat ik echter niet zo snel zal vergeten is EK 2008..
hoiiquote:
Ve Aleyküm Selam ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Ebeden Daimenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:59 schreef xminator het volgende:
Selamun aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu
Paracetamol al sende..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
Bu saatte nerede iboprofen bulacam, tankstation heeft alleen paracetemol
Helpt niet man, bi kac tane attim bile, iboprofen 30 dakikada islemeye basliyo, paracetemol na een dag ofzo.quote:
Waaropquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kusje erop en het is zo weer voorbij.
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmezquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Wilde ik net mijn nagels gaan knippen.. Roept mijn moeder dat je je leven verkort als je dat doet na de ondergang van de zon
Probeer een dienstapotheek?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
Bu saatte nerede iboprofen bulacam, tankstation heeft alleen paracetemol
En kauwgom kauwen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
https://eksisozluk.com/ge(...)mek-gibidir--1224382.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef expans het volgende:
Die ken ik niet![]()
Maar dat doe ik toch nooit.
Hehehe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir
ik herken dit ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"quote:
oh ja idd, ook dat nogquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir
Same broquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik herken dit ookhet erge is dat ik het daarom ook bijna nooit doe en als ik het doe voelt het "fout"
[..]
ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"
20 personen hebben een PM van me ontvangen. De stand tot nu toe:quote:
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben nieuweling hier bij Turken op Fok.
Maakt niet uit, als je wil komen kun je komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben nieuweling hier bij Turken op Fok.
Hu waar in utrecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?
Je mag best als nieuweling naar een meet komen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?
Ja. Durf je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kan ik jullie dan in het echt ontmoeten of zo.
Lees het topic vanaf hier terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:11 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wie komt er dan allemaal. Zijn het alleen maar turken (en Turkse Koerden)
Pas 17? Ik dacht 18 gezien je username - word je later dit jaar 18?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Baklava95 het volgende:
Ik moet even toestemming vragen aan mijn ouders. Ik ben pas maar 17 en woon helemaal in Hoorn NH
Kizlarrr!twitter:muratsezen82 twitterde op zondag 23-06-2013 om 12:57:26+ Boyu 1,65 ile 1,75 arası #Alkol, #Sigara içmeyen, #Dövmesi olmayan #Bekar #Bayanlar yazsın. Eğer cevap vermiyorsam lütfen ısrar etmeyin... reageer retweet
Maakt je maar geen zorgen, de gemiddelde gedrag van Turkse FOK!Kers ligt lager.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Baklava95 het volgende:
Ik moet even toestemming vragen aan mijn ouders. Ik ben pas maar 17 en woon helemaal in Hoorn NH
Meiden zijn voorwerpen, waz met jou?quote:
Ik heb het niet over de man waar Triggershot naar refereert. Keşke...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meiden zijn voorwerpen, waz met jou?
Dus verder ben je het met mij eens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de man waar Triggershot naar refereert. Keşke...
Nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus verder ben je het met mij eens?
Beargumenteer het even, wil je?quote:
Meiden zijn levende wezens: organismen! Geen voorwerp of lustobject.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beargumenteer het even, wil je?
Dus als het niet meer levend is, wel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meiden zijn levende wezens: organismen! Geen voorwerp of lustobject.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus als het niet meer levend is, wel?
Ik zou er graag met iemand over willen praten. Nou ja, ik zou het graag aan iemand willen vertellen. Maar niet op FOK!...quote:
quote:
Ondanks dat ik een zeer open persoon ben zijn er toch zaken die ik niet op een forum wil bespreken. Dat betekent niet dat ik mijn frustraties niet kwijt wil en kan.quote:
Jij staat vast positief in het leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef stonersimpsons het volgende:
Selamun Aleykum,
ben nieuw hier..
als ik mij zelf moet voorstellen.. 19jarige kutstudent die door zijn motor in de schulden is gegaan en zijn b rijbewjis nog niet heeft betaald.
Ibrahim Dizlek- Dusme
Cayim demli olsun..
Hmm was in slaap gevallen (quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er graag met iemand over willen praten. Nou ja, ik zou het graag aan iemand willen vertellen. Maar niet op FOK!...
Haha nu mag jij dat eens zeggenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit weekend ja. Je kan toch wel hè?
Söz ağızdan bir kere çıkar...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]ik ga mijn uiterst best doen..
Ama ik heb afgelopen vrijdag düğün gehad van mijn nicht, en nu druk bezig met de Mercedes (de Fiat sowieso 24/7), ik weet niet of ik nog genoeg te besteden heb..
Toe maar hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama ik heb afgelopen vrijdag düğün gehad van mijn nicht, en nu druk bezig met de Mercedes (de Fiat sowieso 24/7), ik weet niet of ik nog genoeg te besteden heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop kaartje bij Kruidvat. Verder mag je mijn paar euro's van de laatste meet wel hebben (wat Syl terugkreeg van het bowlingscentrum). Enjoy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
In Amsterdamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik de meet dan gewoon ga annuleren. Met zo'n lage opkomst wordt het niks.
Met het geld dat ik hierdoor bespaar kan ik trouwens ook lekker in Parijs eten.
Ik organiseer voorlopig even geen meet meer, totdat ik ben verhuisd. Ik regel dan een housewarming party bij mij thuis. Dan moet ik eerst wel een woning zien te vinden in Amsterdam.![]()
Ja... Ik heb besloten om bij m'n huidige werkgever te blijven, dus is het voor mij wel handiger om naar Amsterdam te verhuizen. Dat wordt dan overigens wel een koopwoning, want voor ¤ 900 per maand kan ik er niet eens een fatsoenlijke huurwoning vinden.quote:
Hayir, sadece Turkceyi pek yuksek bir seviyede kelam etmesini bilirim.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Trigger ben jij ook Turks. Ik had ergens gelezen dat je ooit in Turkije heb gewoond.
Op Funda staat lang niet alles, beter via een makelaar zoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ik heb besloten om bij m'n huidige werkgever te blijven, dus is het voor mij wel handiger om naar Amsterdam te verhuizen. Dat wordt dan overigens wel een koopwoning, want voor ¤ 900 per maand kan ik er niet eens een fatsoenlijke huurwoning vinden.![]()
budget?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus mocht iemand nog een leuke koop- of huurwoning in Amsterdam vinden, dan houd ik me aanbevolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |