quote:The pound sign (£ or ₤) is the symbol for the pound sterling—the currency of the United Kingdom (UK).
(...)
The symbol ‹₤› was called the lira sign in Italy, before the adoption of the euro. It was used as an alternative to the more usual L to show prices in lire.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/%C2%A3.
Helaas wordt het niet consequent toegepast... Ik denk dat ze ₤ gebruiken omdat dat wel een HTML-code heeft.quote:L, sometimes in a double-crossed script form (₤) or less often single-crossed (£), is usually used as the symbol (occasionally a plain capital "L" crossed by a bar is used).
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Lira.

De eerstvolgende wedstrijd in Şükrü Saracoğlu is Fenerbahçe vs. Trabzonspor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij is dit niet het officiële verkoopkanaal, maar zijn het particulieren die hun kaartjes verkopen. Er zijn namelijk maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar als ik het zo bekijk.
Valt dan weer wel mee.quote:Fenerium Alt D-F - 255.00 TL
Fenerium Alt C-G - 215.00 TL
Fenerium Alt A-B-H-I - 165.00 TL
Fenerium Üst C-D-F-G - 130.00 TL
Fenerium Üst A-B-H-I - 110.00 TL
Migros - 55.00 TL
Türk Telekom - 55.00 TL

Sommige mensen proberen gewoon hun kaarten voor veel geld te verkopen. That's it.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
De eerstvolgende wedstrijd in Şükrü Saracoğlu is Fenerbahçe vs. Trabzonspor.
Op Biletix kom ik de volgende prijzen tegen:
[..]
Valt dan weer wel mee.
[ afbeelding ]
 Ik moet even uitzoeken wanneer de kaarten officieel worden verkocht, dan kan ik een kaartje (laten) kopen.
 Ik moet even uitzoeken wanneer de kaarten officieel worden verkocht, dan kan ik een kaartje (laten) kopen.  

Ga je niet naar TR - NL?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb besloten om mijn vakantie naar Istanbul met een week te vervroegen om op 10 november naar FB-GS te kunnen kijken.
 .
. .
. 

15 oktober... Çifte bayramquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je niet naar TR - NL?.
Edit: euh, dat is in oktober en niet in november..

quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens 128 ongelezen PM's in mijn inbox...

Hahaha. Ik schaam me behoorlijk erg. Denk dat ik vast ook enkele tikjes had gekregen van enkelen als ze wisten tot wat je toegang had =p.quote:

Hmm, ik heb er opeens spijt van dat ik je heb gewaarschuwd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahaha. Ik schaam me behoorlijk erg. Denk dat ik vast ook enkele tikjes had gekregen van enkelen als ze wisten tot wat je toegang had =p.

Ken je dat gevoel van zo'n adrenalineshot wanneer je valt, zoals dat wanneer je in je bed ligt en je droomt dat je valt en je wakker schiet? 5 minuten lang dat gevoelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er opeens spijt van dat ik je heb gewaarschuwd.

Nee, dat gevoel ken ik niet. Ik weet wel hoe een adrenalinekick na het springen uit een vliegtuig op ruim 3km hoogte voelt. Telt dat ook?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel van zo'n adrenalineshot wanneer je valt, zoals dat wanneer je in je bed ligt en je droomt dat je valt en je wakker schiet? 5 minuten lang dat gevoel

Hoezo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens 128 ongelezen PM's in mijn inbox...

Şike veya teşvik. Kan niet anders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef zarGon het volgende:
Trabzon - Lazio momenteel...
Ruststand: 3-1.. The fuck.

Geef die nazi's van katoen Lannenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef zarGon het volgende:
Trabzon - Lazio momenteel...
Ruststand: 3-1.. The fuck.

Ik ga kapotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze laten glippen. Darn.

Doet me denken aan een UEFA-wedstrijd can BJK.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze laten glippen. Darn.

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doet me denken aan een UEFA-wedstrijd can BJK.
Stand bij rust: 3-0 voor BJK, kinderen moeten slapen vanwege het late tijdstip.
's ochtends bij het ontbijt krijgen de kinderen te horen dat het 3-3 is geworden.

Wow, bijna 15 jaar geleden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]

3de doelpuntmaker is volgens mij John Carew, in 2005 de spits van Besiktas
Edit: Fevzi

14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil de plannen vrijdag concreet maken.I'll let you know.

volgende week of wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)
14:30 // wandelen, drankje, parkje
18:00 // Turks restaurant Pamukkale binnenlopen
20:00 // Op zoek naar een waterpijp café (wellicht dat we dit al van tevoren kunnen uitzoeken); waterpijp & drankje
Tot hoelaat we blijven is afhankelijk van de sfeer en van onze wensen.

lol oktayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]

3de doelpuntmaker is volgens mij John Carew, in 2005 de spits van Besiktas
Edit: Fevzi

Enig idee of er ergens goedkoop/gratis geparkeerd kan worden in Utrecht? Ik dacht aan een P+R als alternatief.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)
14:30 // wandelen, drankje, parkje
18:00 // Turks restaurant Pamukkale binnenlopen
20:00 // Op zoek naar een waterpijp café (wellicht dat we dit al van tevoren kunnen uitzoeken); waterpijp & drankje
Tot hoelaat we blijven is afhankelijk van de sfeer en van onze wensen.

Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinnerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol oktay
Damn, de tijd gaat inderdaad te snel... Oktay, Alpay, Şifo Mehmet, Bülent Korkmaz, Hakan Şükur, Ogün, Turgay, Nihat, Arif, Rüştü, Hami, Ümit Davala, Hasan Şaş... en nog vele anderen.
Hebben jullie het ook? Dat je een beetje gek wordt als je nadenkt over 'vroeger' en beseft hoe snel de tijd gaat en dat je er geen grip op hebt?

P+R, voor ongeveer ¤5 per dag kan je daar parkeren en kan je met het OV naar het station.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee of er ergens goedkoop/gratis geparkeerd kan worden in Utrecht? Ik dacht aan een P+R als alternatief.
En deze Pamukkale?

Ik kan bizimkiler nog herinneren. Pffff ik ben echt oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinneren
WK '98 finale weet ik net nog te herinneren, was in Turkije toen, 8 jaar jong

Ja dat ook, niet het begin natuurlijk :pquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik kan bizimkiler nog herinneren. Pffff ik ben echt oud

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |