Zelfs ik ben niet zo'n slechte zoon als jij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo'n slechte zoon als jij.sureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Goede vader!quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Leuk onderwerp, daar kan ik vast wel wat mee. Jouw blog? Geef me tijd en je mag me er woensdag ook gerust aan herinneren, dat zie ik niet als aandringen.
Paas jouw Steam dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ieman AOE 2 HD OF NIET? KUT
elledubiquote:
Hoe laat spreken we af? Ik hou wel van wandelen (slenteren) door de stad. Bowlen vind ik meh, ik beklim dan liever de Domtoren (als dat kan).quote:
Prima! Desnoods ook een rondvaart of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog geen tijd in gedachten.
Voorstel:
• Rond 14-15u afspreken en wandelen
• Rond 18u een hapje eten
• Rond 20u op zoek gaan naar een tent met nargile
Een tegoedbon voor zes consumpties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prima! Desnoods ook een rondvaart of zo.
Wat had je ook alweer gekregen van Olround?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Bilge het volgende:
Turkse smartphone in 2013 een feit
Op het Mobile World Congress 2013 in Barcelona heeft telecom provider Turkcell bekend gemaakt om dit jaar nog met een geheel in Turkije gebouwde smartphone op de markt te komen.
Het Turkse projectteam, bestaande uit meer dan 700 leden, is bezig met het ontwerp en de ontwikkeling van de smartphone die de naam “Gebze” zal dragen. De telefoon moet van alle gebruikelijke technologieën worden voorzien. Het project is onderdeel van het Turkse “Fatih Project“.
Turkcell heeft een licentieovereenkomst afgesloten met Qualcomm, een internationaal chipmaker. Hierin staat dat het Turkse projectteam aanpassingen en uitbreidingen kan maken op de gebruikte chips.
De Turkse smartphone moet eind 2013 klaar zijn.
Bron
Ben benieuwd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Turkcell T40 - Technical Features Processor Qualcomm 8225 1.2 GHz Dual Core Internal Memory 4 GB Screen 4.0" WVGA (480x800) LCD IPS 256K Camera 5 MP Flash Back-0.3 MP Front Camera Face Detection, Smile Detection, HDR, Camera Features Zero Shutter Delay, Automatic Scene Recognition Sound Features HDOn, Noise Block, Surround Sound Battery 1600 mAh (Approximately 240 hours stand-by, 480 minutes talk) User Interface Turkcell Interface NFC Yes Operating System Android 4.1 (Jelly Bean) Dimensions 126mm x 64.8 mm x 10.85 mm Weight 135 gram |
Hij is al een tijdje uit hoor? Van de zomer liep mijn oom er al mee rond. Of is dit een andere, nieuwere versie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://ekonomi.haberturk.(...)killi-yarin-piyasada.
Daar is-ie dan. Turkcell T40. 499 TL.
[ code verwijderd ]
Mwah mwah. Wel okayish voor een eerste toestel.
Ik weet niet welk toestel je oom heeft... Dit toestel is pas net beschikbaar voor consumenten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit hoor? Van de zomer liep mijn oom er al mee rond. Of is dit een andere, nieuwere versie?
Autovriendelijk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog geen tijd in gedachten.
Voorstel:
• Rond 14-15u afspreken en wandelen
• Rond 18u een hapje eten
• Rond 20u op zoek gaan naar een tent met nargile
Mooi toestel, made in Turkey mag ik hopen? Wellicht gaan zij voor schaalvergroting en ligt hij zo bij de MM in Zaandamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Matig..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Ik wil de plannen vrijdag concreet maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef xminator het volgende:
Hmmm, als de daadwerkelijke plannen rond zijn hoor ik het graag dan..
Jij komt gewoon. Haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Jongens ik weet niet of ik kan komen dit keer. Het kan zijn dat ik moet overwerken dus het wordt waarschijnlijk een last-minute beslissing voor mij.
Of jij schat mensen te jong in, of ze ziet er erg jong uit. Haha. Ik hoop het laatste, anders voel ik me opeens weer oud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Btw een meisje op werk waarvan ik dacht dat ze 17/18 was blijkt 27 te zijn!! Ik ken echt maar weinig mensen die er zooo jong uitzien voor hun leeftijd.
Neem je Borte toch meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, ik ga lekker in mijn uppie naar Parijs.Mijn nichtjes mogen niet mee van hun ouders, en niemand in mijn omgeving kan in die periode vrij krijgen.
Vergeten te melden: op zaterdag 19 oktober moet ik in Strasbourg zijn voor een bruiloft... Ze zou zichzelf dan een avondje moeten vermaken in Strasbourg of met mij mee naar de bruiloft moeten gaan. Dat laatste lijkt mij geen goed idee, met die familie van mij...quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Vrijdag TurkenMeet in A'dam?![]()
Mijn nichtje gaat trouwen, ben vanaf donderdag tot zaterdag in A'dam..
Om precies te zijn is dugun in Zaandam, ama jeweet zelf.. Turkse Dugun begint al om 8 uur smorgens tot 5 uur in de morgen de dag er op..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergeten te melden: op zaterdag 19 oktober moet ik in Strasbourg zijn voor een bruiloft... Ze zou zichzelf dan een avondje moeten vermaken in Strasbourg of met mij mee naar de bruiloft moeten gaan. Dat laatste lijkt mij geen goed idee, met die familie van mij...![]()
[..]Waar in A'dam?
Zaandam? Sade?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Om precies te zijn is dugun in Zaandam, ama jeweet zelf.. Turkse Dugun begint al om 8 uur smorgens tot 5 uur in de morgen de dag er op..
Ja, waarschijnlijk wel ja..quote:
watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
/edit: het YTL-symbool lijkt erg veel op het GBP-symbool.
quote:The pound sign (£ or ₤) is the symbol for the pound sterling—the currency of the United Kingdom (UK).
(...)
The symbol ‹₤› was called the lira sign in Italy, before the adoption of the euro. It was used as an alternative to the more usual L to show prices in lire.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/%C2%A3.
Helaas wordt het niet consequent toegepast... Ik denk dat ze ₤ gebruiken omdat dat wel een HTML-code heeft.quote:L, sometimes in a double-crossed script form (₤) or less often single-crossed (£), is usually used as the symbol (occasionally a plain capital "L" crossed by a bar is used).
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Lira.
De eerstvolgende wedstrijd in Şükrü Saracoğlu is Fenerbahçe vs. Trabzonspor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Volgens mij is dit niet het officiële verkoopkanaal, maar zijn het particulieren die hun kaartjes verkopen. Er zijn namelijk maar een beperkt aantal kaartjes beschikbaar als ik het zo bekijk.
Valt dan weer wel mee.quote:Fenerium Alt D-F - 255.00 TL
Fenerium Alt C-G - 215.00 TL
Fenerium Alt A-B-H-I - 165.00 TL
Fenerium Üst C-D-F-G - 130.00 TL
Fenerium Üst A-B-H-I - 110.00 TL
Migros - 55.00 TL
Türk Telekom - 55.00 TL
Sommige mensen proberen gewoon hun kaarten voor veel geld te verkopen. That's it.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
De eerstvolgende wedstrijd in Şükrü Saracoğlu is Fenerbahçe vs. Trabzonspor.
Op Biletix kom ik de volgende prijzen tegen:
[..]
Valt dan weer wel mee.
[ afbeelding ]
Ga je niet naar TR - NL?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb besloten om mijn vakantie naar Istanbul met een week te vervroegen om op 10 november naar FB-GS te kunnen kijken.![]()
15 oktober... Çifte bayramquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ga je niet naar TR - NL?.
Edit: euh, dat is in oktober en niet in november..
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens 128 ongelezen PM's in mijn inbox...
Hahaha. Ik schaam me behoorlijk erg. Denk dat ik vast ook enkele tikjes had gekregen van enkelen als ze wisten tot wat je toegang had =p.quote:
Hmm, ik heb er opeens spijt van dat ik je heb gewaarschuwd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:54 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hahaha. Ik schaam me behoorlijk erg. Denk dat ik vast ook enkele tikjes had gekregen van enkelen als ze wisten tot wat je toegang had =p.
Ken je dat gevoel van zo'n adrenalineshot wanneer je valt, zoals dat wanneer je in je bed ligt en je droomt dat je valt en je wakker schiet? 5 minuten lang dat gevoelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm, ik heb er opeens spijt van dat ik je heb gewaarschuwd.
Nee, dat gevoel ken ik niet. Ik weet wel hoe een adrenalinekick na het springen uit een vliegtuig op ruim 3km hoogte voelt. Telt dat ook?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:59 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ken je dat gevoel van zo'n adrenalineshot wanneer je valt, zoals dat wanneer je in je bed ligt en je droomt dat je valt en je wakker schiet? 5 minuten lang dat gevoel
Hoezo?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb opeens 128 ongelezen PM's in mijn inbox...
Şike veya teşvik. Kan niet anders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef zarGon het volgende:
Trabzon - Lazio momenteel...
Ruststand: 3-1.. The fuck.
Geef die nazi's van katoen Lannenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef zarGon het volgende:
Trabzon - Lazio momenteel...
Ruststand: 3-1.. The fuck.
Ik ga kapotquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze laten glippen. Darn.
Doet me denken aan een UEFA-wedstrijd can BJK.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, we hebben ze laten glippen. Darn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Doet me denken aan een UEFA-wedstrijd can BJK.
Stand bij rust: 3-0 voor BJK, kinderen moeten slapen vanwege het late tijdstip.
's ochtends bij het ontbijt krijgen de kinderen te horen dat het 3-3 is geworden.
Wow, bijna 15 jaar geleden...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
![]()
3de doelpuntmaker is volgens mij John Carew, in 2005 de spits van Besiktas
Edit: Fevzi![]()
![]()
![]()
14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil de plannen vrijdag concreet maken.I'll let you know.
volgende week of wat?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)
14:30 // wandelen, drankje, parkje
18:00 // Turks restaurant Pamukkale binnenlopen
20:00 // Op zoek naar een waterpijp café (wellicht dat we dit al van tevoren kunnen uitzoeken); waterpijp & drankje
Tot hoelaat we blijven is afhankelijk van de sfeer en van onze wensen.
lol oktayquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
![]()
3de doelpuntmaker is volgens mij John Carew, in 2005 de spits van Besiktas
Edit: Fevzi![]()
![]()
![]()
Enig idee of er ergens goedkoop/gratis geparkeerd kan worden in Utrecht? Ik dacht aan een P+R als alternatief.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
14:15-14:30 // verzamelen op Utrecht CS (of ergens in de buurt)
14:30 // wandelen, drankje, parkje
18:00 // Turks restaurant Pamukkale binnenlopen
20:00 // Op zoek naar een waterpijp café (wellicht dat we dit al van tevoren kunnen uitzoeken); waterpijp & drankje
Tot hoelaat we blijven is afhankelijk van de sfeer en van onze wensen.
Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinnerenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
lol oktay
Damn, de tijd gaat inderdaad te snel... Oktay, Alpay, Şifo Mehmet, Bülent Korkmaz, Hakan Şükur, Ogün, Turgay, Nihat, Arif, Rüştü, Hami, Ümit Davala, Hasan Şaş... en nog vele anderen.
Hebben jullie het ook? Dat je een beetje gek wordt als je nadenkt over 'vroeger' en beseft hoe snel de tijd gaat en dat je er geen grip op hebt?
P+R, voor ongeveer ¤5 per dag kan je daar parkeren en kan je met het OV naar het station.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Enig idee of er ergens goedkoop/gratis geparkeerd kan worden in Utrecht? Ik dacht aan een P+R als alternatief.
En deze Pamukkale?
Ik kan bizimkiler nog herinneren. Pffff ik ben echt oudquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinneren
WK '98 finale weet ik net nog te herinneren, was in Turkije toen, 8 jaar jong![]()
Ja dat ook, niet het begin natuurlijk :pquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:45 schreef krokusje31 het volgende:
[..]
Ik kan bizimkiler nog herinneren. Pffff ik ben echt oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |