SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
Turkse vrouw uit Brabant met graad van Harvard is gedood in Somalie door gekke moslims.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enia-heet-elif-yavuz
quote:In his last moments, the 33-year-old appears to have tried to protect the woman who was to have their first child in just two weeks.
They were found curled together, Mr Langdon's arms wrapped protectively around Miss Yavuz.
Erg tragisch man. Gelukkig hadden ze elkaar in hun laatste momenten.quote:
quote:
Ghehe. Wat een volk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:18 schreef Doratora volgende:
[..]
De laatste 3 zijn er gehandicapt uitgekomen, dus die zullen wel niet zo heel hard geslagen worden denk ik. Al hoorde ik laatst toch weer verhalen... Dus toch maar AMK ingeschakeld. En dat tegen je eigen ouders
Die Toradora spoort echt niet. Maar ze is wel tof op een rare manier.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks!Ik heb nog enkele vragen, aangezien ik ze iets specifieker moest stellen.
- 'Hoe feliciteer je de bruid/bruidegom?" bedoelde ik eigenlijk meer of je ze beide enkel een hand geeft, de ene kust en de andere een hand, of iets anders?
- 'Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?" bedoelde ik eigenlijk wat is iets dat je niet verwacht maar wel fucking awesome is. Je hebt in elke cultuur wel iets wat erg gewaardeerd wordt. Bij ons is het bijvoorbeeld gebruikelijk dat je een cadeau koopt alvorens je op visite gaat. Zoiets moet je als buitenstaander maar net weten. Doe je dit niet, is het niet per se erg want je bent er niet bekend mee, doe je dit wel dan is het erg leuk.
- Hoeveel geld is minimaal acceptabel? Ik ben (nog g)een self made miljonair student. ¤ 50,-?
[..][ afbeelding ]
[..]
Haha. Ik heb dit boek zo goed als uit http://www.amazon.com/The(...)ook+of+body+language dus vandaar dat ik er op kwam. Hij/zij geeft als tip om op het moment dat jij je in een vreemde cultuur bevindt, het verstandig is om een local te vragen naar (lichaams)gedrag dat niet/wel gerespecteerd wordt. Vooral voor business is dit van grote belang.
[..]
Die ¤ 50,- zit dan wel goed. Ze verdienen het ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 04:42 schreef Bortecinem het volgende:
Yuri, hoe goed ken je deze mensen? Als je niet super close met ze bent dan voldoet 20 euro prima.
Rammelde al een tijdje geloof ik. Wrijvingen tussen spelers, trainer en pakjeslui. En tja, 1-6 verliezen thuis helpt ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef Triggershot het volgende:
Fatih Terim ontslagen door galatasaray?
Ik neem dus op wat er langs komt in de Nederlandse media. Heb ook oude (maar nuttige) docu's zoals 'In Turkije' en 'Langs de grenzen van Turkije' opgenomen. Daar wil ik vandaag 'Tante in Turkije' nog aan toevoegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:41 schreef expans het volgende:
[..]
Misschien een idee om categorieën toe te voegen (film/serie/documentaire); met docu's kan je denk ik veel meer linken.
Ik roep maar wat in de buurt komt. Alsnog veel geld.quote:Op woensdag 25 september 2013 07:37 schreef Bortecinem het volgende:
Ja zoals ik het zei, het ligt er maar net aan hoe close je met ze bent.
90 euro? Verzendkosten zijn 70 dollar, hoe kom je bij 90 euro?
Hoeveel van die krengen heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 september 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog een DNA test over, je mag hem overkopen voor 80euro (inclusief verzendkosten etc.).
quote:Op woensdag 25 september 2013 14:57 schreef Bortecinem het volgende:
Vijf in totaal.Twee een paar jaar terug, en drie rond kerst vorig jaar. Een van die drie testen was voor mijn oma, maar ik was te laat, die is een paar dagen voor mijn vakantie naar Turkije overleden. Ik zou een ander familielid kunnen testen maar als ik de test kan verkopen, dan doe ik dat liever.
Haha. Self made professor in DNA wetenschappen B. Ortecinem.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog een DNA test over, je mag hem overkopen voor 80euro (inclusief verzendkosten etc.).
Oké, oké!quote:Op woensdag 25 september 2013 15:42 schreef Bortecinem het volgende:
Dank je wel Yuri en zarGon. En zarGon, nee, de abo kosten zijn twee jaar terug afgeschaft. De test is nu een stuk goedkoper dan toen wij die kochten, vandaar ook dat ik er vorig jaar drie heb gekocht.
En Yuri:
De test wordt uitgevoerd in het 23andme lab in California. Jij spuugt alleen in een buisje, dus zolang jouw spuug up to date is komt alles goed.En ja, de verzendkosten naar Amerika zijn inbegrepen - dat bedoelde ik ook met inclusief verzendkosten. Ik heb bij iedere test een DHL Express envelop gekregen waarin je de test moet opsturen. Je doet je test dus in die envelop en brengt hem daarna na een DHL Express point (geen normale DHL point dus). Een paar jaar terug kon je de test ook kosteloos thuis laten ophalen maar ik weet niet of ze dat nog steeds doen.
Maar goed, de test staat momenteel op mijn oma's naam maar dat maakt verder niet zo veel uit. Die namen zijn er puur voor de klanten zelf, zodat ze de testen niet door elkaar halen. Voordat jij in het buisje spuugt registreer je hem op 23andme.com. Tijdens het registreren kun je ervoor kiezen om een account aan te maken of de test te koppelen aan een al bestaande account - ik zou gewoon voor een nieuwe account gaan. Daarna kun je de naam van de test/account veranderen (wat ik ook liever heb dat je doet haha).
That's it.
why?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef Triggershot het volgende:
Fatih Terim ontslagen door galatasaray?
quote:Op zondag 22 september 2013 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Huishoudelijke mededeling inzake de meet op 12 oktober 2013
Uw gastheer heeft besloten dat deze meet zal plaatsvinden in Utrecht. Helaas wordt er voor die periode geen mooi weer voorspeld, om deze reden is een buitenactiviteit geen optie. Hij heeft de volgende ideeën:
- eten & drinken bij een (Turks) restaurant (bijv. Grand Café Restaurant Saffraan en Turks Restaurant Pamukkale), gevolgd door een borrel in datzelfde restaurant of elders in Utrecht;
- bowlen, eten en drinken (net als de vorige keer, maar dan zonder korting).
U wordt verzocht uw voorkeur te melden in dit topic. Indien u een ander idee heeft, dan mag - of nee - dient u dit te melden in dit topic. Alvast bedankt voor uw medewerking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd ik zo erg gemist dan..?quote:
Ontvangen..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb zonet een PM-ronde gedaan trouwens.
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Met bowlen maak ik jullie steeds af, daar gaat de lol weer van af weetje..
Ooooh dan ga ik ook niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ontvangen Sylv. Maar denk niet dat ik ervoor in ben. Thanks tho
aaaaaaaaaahhquote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:
GAY! Jij zou sowieso niet komen.quote:
Geen zin/ te druk. Heb geeneens tijd voor mijzelf..quote:
Nothinquote:Op woensdag 25 september 2013 21:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Ik kan dus twee mensen verwachten als ik een persoon overhaal.
@JFM: wat kan ik doen zodat je toch langskomt?
Mensen die geen tijd maken voor hun zelfquote:Op woensdag 25 september 2013 22:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
GAY! Jij zou sowieso niet komen.
[..]
Geen zin/ te druk. Heb geeneens tijd voor mijzelf..
[..]
NothinHeb maar dubbel zoveel lol voor mij
Ik wil niet weten of je klaarkomt, ik wil weten of je langskomt.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nee, even serieus. Ik weet nog niet zeker of ik kom.
Ik heb juist nooit tijd voor anderen omdat ik alleen maar tijd maak voor mezelf.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Mensen die geen tijd maken voor hun zelf!
wees dan duidelijkerquote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of je klaarkomt, ik wil weten of je langskomt.
Voor mijn billen heb je altijd tijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:04 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik heb juist nooit tijd voor anderen omdat ik alleen maar tijd maak voor mezelf.
Beargumenteer.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk gewoon wel moeten komen..
Dat is ook ten behoeve van mezelf.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Voor mijn billen heb je altijd tijd.
tl;drquote:
Ik zou eigenlijk best wel 10.000 euro kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus er valt over te onderhandelen?
Ik wel meer...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk best wel 10.000 euro kunnen gebruiken.
Zonder gebruik te maken van mijn levensverzekering hè... Mijn dode lichaam heeft niks aan dat geld.quote:
HBO is ook te makkelijk voor mijquote:Op woensdag 25 september 2013 22:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij volgt een HBO-opleiding?
Ik gebruik graag argumenten binnen een discussie om de ander te overtuigen en zelfs te overhalen.quote:
Overhalenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gebruik graag argumenten binnen een discussie om de ander te overtuigen en zelfs te overhalen.
Maar dit is zo'n onderwerp waar dat niet van toepassing hoort te zijn. Je hoort erbij en dat brengt bepaalde sociale wenselijkheden met zich mee. Ik ga je niet overtuigen om te komen, je hoort zelf te beseffen dat het eigenlijk gewoon leuk en tof zou zijn om te komen.
En, nieuwe personen zijn altijd leuk. En ik vind je tof. Dus.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zonder gebruik te maken van mijn levensverzekering hè...
Je naait man, je geeft mij schuldgevoel.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gebruik graag argumenten binnen een discussie om de ander te overtuigen en zelfs te overhalen.
Maar dit is zo'n onderwerp waar dat niet van toepassing hoort te zijn. Je hoort erbij en dat brengt bepaalde sociale wenselijkheden met zich mee. Ik ga je niet overtuigen om te komen, je hoort zelf te beseffen dat het eigenlijk gewoon leuk en tof zou zijn om te komen.
zarGon heeft gesproken.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak je maar niet zorgen ik als toekomstige zwager wil graag hierbij een haat club startenquote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je naait man, je geeft mij schuldgevoel.
Ik vind jullie ook allemaal tof, laat dat duidelijk zijn.
Een paar ton...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:11 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik zat na te denken daarover. Ik zag niet in hoe dat rendabel is voor de verzekeringsmaatschappij.
100.000 euro was het toch bij je dood? Stel dat jij nog 40 jaar leeft, Dat is ruim 200 euro per maand wat je kost. Dat zou je aan premie moeten betalen om het eruit te krijgen. Er is ook geen sprake van een klein risico ofzo zoals bij andere verzekeringen, iedereen gaat namelijk dood.
Dus ik snap niet zo goed hoe zo'n levensverzekering kan bestaan. Of ben ik nou dom?
Typisch Turks.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je naait man, je geeft mij schuldgevoel.
Hoe kan dat dan in godsnaam?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een paar ton...Zoveel premie betaal ik niet kan ik je vertellen.
Van je zwagers moet je het hebben...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maak je maar niet zorgen ik als toekomstige zwager wil graag hierbij een haat club starten
Ooit in een grijs verleden een levensverzekering afgesloten met een lange looptijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan in godsnaam?
Ik wil dit ook.
Waarom zou ik jou meenemen als ik met dat geld kan chillen met meerdere chicks?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:20 schreef Turquaz52 het volgende:
Kom we faken je dood en gaan we chillen met al dat verzekeringsgeld in Hawaii of weet ik veel waar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou meenemen als ik met dat geld kan chillen met meerdere chicks?Nou ga maar lekker in je eentje meeten in Utrecht ik kom nu ook niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doei
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:29 schreef Turquaz52 het volgende:
Tenzij je ook een chick regelt voor mij natuurlijk..
Ik heb genoeg aan eentjequote:Op woensdag 25 september 2013 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eén chick maar? Wat ben je gemakkelijk.
Aww, wat romantisch.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan eentje![]()
Past net in mijn armen en zo.. Ik ben niet zo breed dat ik er meerdere kan vast houden op een kleintje van ons 2 dan na..
Schijnheiligquote:Op woensdag 25 september 2013 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:
Heddegij nie verwach, nie?Ik kan wel ormantik zijn enzo..
![]()
en ormantik is iets met bossen? orman >.<?quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
en ormantik is iets met bossen? orman >.<?
Trouwen met een racist.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:07 schreef turksekaas het volgende:
pffff ben tembelim wat kan ik doen?
Hehe, zo zie ik er 's avonds uit.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mijn pa is boos op mij, omdat ik een middag dutje hield
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
Mijn pa is boos op mij, omdat ik een middag dutje hield
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehuequote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
Oh, ja, dan heeft hij wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
Tssss. Jullie ook al?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, ja, dan heeft hij wel gelijk.
I also like to live dangerously.quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
I also like to live dangerously.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |