Zelfs ik ben niet zo'n slechte zoon als jij.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:11 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo'n slechte zoon als jij.sureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Goede vader!quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
cuma namazi gemist en zusje niet opgehaal, hueheuheuheuehue
quote:Op maandag 23 september 2013 23:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Leuk onderwerp, daar kan ik vast wel wat mee. Jouw blog? Geef me tijd en je mag me er woensdag ook gerust aan herinneren, dat zie ik niet als aandringen.
Paas jouw Steam dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ieman AOE 2 HD OF NIET? KUT
elledubiquote:
Hoe laat spreken we af? Ik hou wel van wandelen (slenteren) door de stad. Bowlen vind ik meh, ik beklim dan liever de Domtoren (als dat kan).quote:
Prima! Desnoods ook een rondvaart of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog geen tijd in gedachten.
Voorstel:
• Rond 14-15u afspreken en wandelen
• Rond 18u een hapje eten
• Rond 20u op zoek gaan naar een tent met nargile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |