Een tegoedbon voor zes consumpties.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prima! Desnoods ook een rondvaart of zo.
Wat had je ook alweer gekregen van Olround?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:53 schreef Bilge het volgende:
Turkse smartphone in 2013 een feit
Op het Mobile World Congress 2013 in Barcelona heeft telecom provider Turkcell bekend gemaakt om dit jaar nog met een geheel in Turkije gebouwde smartphone op de markt te komen.
Het Turkse projectteam, bestaande uit meer dan 700 leden, is bezig met het ontwerp en de ontwikkeling van de smartphone die de naam “Gebze” zal dragen. De telefoon moet van alle gebruikelijke technologieėn worden voorzien. Het project is onderdeel van het Turkse “Fatih Project“.
Turkcell heeft een licentieovereenkomst afgesloten met Qualcomm, een internationaal chipmaker. Hierin staat dat het Turkse projectteam aanpassingen en uitbreidingen kan maken op de gebruikte chips.
De Turkse smartphone moet eind 2013 klaar zijn.
Bron
Ben benieuwd.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | Turkcell T40 - Technical Features Processor Qualcomm 8225 1.2 GHz Dual Core Internal Memory 4 GB Screen 4.0" WVGA (480x800) LCD IPS 256K Camera 5 MP Flash Back-0.3 MP Front Camera Face Detection, Smile Detection, HDR, Camera Features Zero Shutter Delay, Automatic Scene Recognition Sound Features HDOn, Noise Block, Surround Sound Battery 1600 mAh (Approximately 240 hours stand-by, 480 minutes talk) User Interface Turkcell Interface NFC Yes Operating System Android 4.1 (Jelly Bean) Dimensions 126mm x 64.8 mm x 10.85 mm Weight 135 gram |
Hij is al een tijdje uit hoor? Van de zomer liep mijn oom er al mee rond. Of is dit een andere, nieuwere versie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://ekonomi.haberturk.(...)killi-yarin-piyasada.
Daar is-ie dan. Turkcell T40. 499 TL.
[ code verwijderd ]
Mwah mwah. Wel okayish voor een eerste toestel.
Ik weet niet welk toestel je oom heeft... Dit toestel is pas net beschikbaar voor consumenten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hij is al een tijdje uit hoor? Van de zomer liep mijn oom er al mee rond. Of is dit een andere, nieuwere versie?
Autovriendelijk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb nog geen tijd in gedachten.
Voorstel:
• Rond 14-15u afspreken en wandelen
• Rond 18u een hapje eten
• Rond 20u op zoek gaan naar een tent met nargile
Mooi toestel, made in Turkey mag ik hopen? Wellicht gaan zij voor schaalvergroting en ligt hij zo bij de MM in Zaandamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Matig..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Ik wil de plannen vrijdag concreet maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:24 schreef xminator het volgende:
Hmmm, als de daadwerkelijke plannen rond zijn hoor ik het graag dan..
Jij komt gewoon. Haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
Jongens ik weet niet of ik kan komen dit keer. Het kan zijn dat ik moet overwerken dus het wordt waarschijnlijk een last-minute beslissing voor mij.
Of jij schat mensen te jong in, of ze ziet er erg jong uit. Haha. Ik hoop het laatste, anders voel ik me opeens weer oud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
Btw een meisje op werk waarvan ik dacht dat ze 17/18 was blijkt 27 te zijn!! Ik ken echt maar weinig mensen die er zooo jong uitzien voor hun leeftijd.
Neem je Borte toch meequote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:38 schreef sylvesterrr het volgende:
Trouwens, ik ga lekker in mijn uppie naar Parijs.Mijn nichtjes mogen niet mee van hun ouders, en niemand in mijn omgeving kan in die periode vrij krijgen.
Vergeten te melden: op zaterdag 19 oktober moet ik in Strasbourg zijn voor een bruiloft... Ze zou zichzelf dan een avondje moeten vermaken in Strasbourg of met mij mee naar de bruiloft moeten gaan. Dat laatste lijkt mij geen goed idee, met die familie van mij...quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Vrijdag TurkenMeet in A'dam?![]()
Mijn nichtje gaat trouwen, ben vanaf donderdag tot zaterdag in A'dam..
Om precies te zijn is dugun in Zaandam, ama jeweet zelf.. Turkse Dugun begint al om 8 uur smorgens tot 5 uur in de morgen de dag er op..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vergeten te melden: op zaterdag 19 oktober moet ik in Strasbourg zijn voor een bruiloft... Ze zou zichzelf dan een avondje moeten vermaken in Strasbourg of met mij mee naar de bruiloft moeten gaan. Dat laatste lijkt mij geen goed idee, met die familie van mij...![]()
[..]Waar in A'dam?
Zaandam? Sade?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Om precies te zijn is dugun in Zaandam, ama jeweet zelf.. Turkse Dugun begint al om 8 uur smorgens tot 5 uur in de morgen de dag er op..
Ja, waarschijnlijk wel ja..quote:
watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:34 schreef sylvesterrr het volgende:
/edit: het YTL-symbool lijkt erg veel op het GBP-symbool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |