Maakt niet uit, als je wil komen kun je komen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben nieuweling hier bij Turken op Fok.
Hu waar in utrecht.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?
Je mag best als nieuweling naar een meet komen. Dat heb ik vorig jaar ook gedaan.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?
Ja. Durf je?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kan ik jullie dan in het echt ontmoeten of zo.
Lees het topic vanaf hier terug.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:11 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wie komt er dan allemaal. Zijn het alleen maar turken (en Turkse Koerden)
Pas 17? Ik dacht 18 gezien je username - word je later dit jaar 18?quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Baklava95 het volgende:
Ik moet even toestemming vragen aan mijn ouders. Ik ben pas maar 17 en woon helemaal in Hoorn NH
Kizlarrr!twitter:muratsezen82 twitterde op zondag 23-06-2013 om 12:57:26+ Boyu 1,65 ile 1,75 arası #Alkol, #Sigara içmeyen, #Dövmesi olmayan #Bekar #Bayanlar yazsın. Eğer cevap vermiyorsam lütfen ısrar etmeyin... reageer retweet
Maakt je maar geen zorgen, de gemiddelde gedrag van Turkse FOK!Kers ligt lager.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:12 schreef Baklava95 het volgende:
Ik moet even toestemming vragen aan mijn ouders. Ik ben pas maar 17 en woon helemaal in Hoorn NH
Meiden zijn voorwerpen, waz met jou?quote:
Ik heb het niet over de man waar Triggershot naar refereert. Keşke...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Meiden zijn voorwerpen, waz met jou?
Dus verder ben je het met mij eens?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de man waar Triggershot naar refereert. Keşke...
Nee.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:23 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus verder ben je het met mij eens?
Beargumenteer het even, wil je?quote:
Meiden zijn levende wezens: organismen! Geen voorwerp of lustobject.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beargumenteer het even, wil je?
Dus als het niet meer levend is, wel?quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Meiden zijn levende wezens: organismen! Geen voorwerp of lustobject.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:32 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Dus als het niet meer levend is, wel?
Ik zou er graag met iemand over willen praten. Nou ja, ik zou het graag aan iemand willen vertellen. Maar niet op FOK!...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |