Groothedenquote:Op zondag 6 oktober 2013 00:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sergen Yalçın, Hami, Şota & Arçil, Hayrettin

Van '98 herinner nog weinig eigenlijk. Weet wel dat ik Panini-kaartjes spaarde.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:03 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jazeker, ik kan me Mahallenin Muhtarlari nog zelfs herinneren
WK '98 finale weet ik net nog te herinneren, was in Turkije toen, 8 jaar jong
 .
.  .
.

.
. .
. 

Alpay!quote:Op zondag 6 oktober 2013 02:38 schreef zarGon het volgende:
Is het eigenlijk nog goed gekomen tussen de Zwitsers en de Turken?.
http://www.dailymotion.co(...)urkiye-isvicre_sport.
Alpay..

Ik kan me dan ook alleen een finale herinneren en dat Frankrijk Brazilië versloeg, niet meer hoorquote:Op zondag 6 oktober 2013 02:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van '98 herinner nog weinig eigenlijk. Weet wel dat ik Panini-kaartjes spaarde..
2002 herinner ik wel beter. Toen zat ik op het voortgezet onderwijs en ging ik samen met een andere Turk naar de 'overkant', naar de Turkse moskee om daar naar de wedstrijd te kijken. Geen idee of we toestemming hadden... Ik kan nog steeds voor me zien hoe Ronaldo net na rust tijdens een loopje schoot en scoorde. Hngg.
Wat ik echter niet zo snel zal vergeten is EK 2008..

hoiiquote:

Ve Aleyküm Selam ve Rahmetullahi ve Berekatuhu Ebeden Daimenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:59 schreef xminator het volgende:
Selamun aleykum ve rahmetullahi ve berekatuhu

Paracetamol al sende..quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
Bu saatte nerede iboprofen bulacam, tankstation heeft alleen paracetemol

Helpt niet man, bi kac tane attim bile, iboprofen 30 dakikada islemeye basliyo, paracetemol na een dag ofzo.quote:

Waaropquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kusje erop en het is zo weer voorbij.

Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmezquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Wilde ik net mijn nagels gaan knippen.. Roept mijn moeder dat je je leven verkort als je dat doet na de ondergang van de zon

Probeer een dienstapotheek?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
Bu saatte nerede iboprofen bulacam, tankstation heeft alleen paracetemol

En kauwgom kauwen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
 .
.

https://eksisozluk.com/ge(...)mek-gibidir--1224382.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef expans het volgende:
Die ken ik niet
Maar dat doe ik toch nooit.

Hehehe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir

ik herken dit ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
 het erge is dat ik het daarom ook bijna nooit doe en als ik het doe voelt het "fout"
  het erge is dat ik het daarom ook bijna nooit doe en als ik het doe voelt het "fout"   
 ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"quote:

oh ja idd, ook dat nogquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir

Same broquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik herken dit ookhet erge is dat ik het daarom ook bijna nooit doe en als ik het doe voelt het "fout"
[..]
ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"

20 personen hebben een PM van me ontvangen. De stand tot nu toe:quote:

Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben nieuweling hier bij Turken op Fok.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |