Helpt niet man, bi kac tane attim bile, iboprofen 30 dakikada islemeye basliyo, paracetemol na een dag ofzo.quote:
Waaropquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Kusje erop en het is zo weer voorbij.
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmezquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Wilde ik net mijn nagels gaan knippen.. Roept mijn moeder dat je je leven verkort als je dat doet na de ondergang van de zon
Probeer een dienstapotheek?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:10 schreef xaban06 het volgende:
Bu saatte nerede iboprofen bulacam, tankstation heeft alleen paracetemol
En kauwgom kauwen?quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
https://eksisozluk.com/ge(...)mek-gibidir--1224382.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:36 schreef expans het volgende:
Die ken ik niet![]()
Maar dat doe ik toch nooit.
Hehehe.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir
ik herken dit ookquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:32 schreef expans het volgende:
[..]
Ik ken alleen gece yarisi tirnak kesilmez
ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"quote:
oh ja idd, ook dat nogquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
Maar ze vertelden dit dan:
gece sakız çiğnemek ölü eti çiğnemek gibidir
Same broquote:Op zondag 6 oktober 2013 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik herken dit ookhet erge is dat ik het daarom ook bijna nooit doe en als ik het doe voelt het "fout"
[..]
ook herkenbaar en wanneer je vraagt hoezo dan? "oyle derler"
20 personen hebben een PM van me ontvangen. De stand tot nu toe:quote:
Kom je zaterdag naar de meet in Utrecht?quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:55 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben nieuweling hier bij Turken op Fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |