Ondanks dat ik een zeer open persoon ben zijn er toch zaken die ik niet op een forum wil bespreken. Dat betekent niet dat ik mijn frustraties niet kwijt wil en kan.quote:
Jij staat vast positief in het leven.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 02:11 schreef stonersimpsons het volgende:
Selamun Aleykum,
ben nieuw hier..
als ik mij zelf moet voorstellen.. 19jarige kutstudent die door zijn motor in de schulden is gegaan en zijn b rijbewjis nog niet heeft betaald.
Ibrahim Dizlek- Dusme
Cayim demli olsun..
Hmm was in slaap gevallen (quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou er graag met iemand over willen praten. Nou ja, ik zou het graag aan iemand willen vertellen. Maar niet op FOK!...
Haha nu mag jij dat eens zeggenquote:
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit weekend ja. Je kan toch wel hè?
Söz ağızdan bir kere çıkar...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]ik ga mijn uiterst best doen..
Ama ik heb afgelopen vrijdag düğün gehad van mijn nicht, en nu druk bezig met de Mercedes (de Fiat sowieso 24/7), ik weet niet of ik nog genoeg te besteden heb..
Toe maar hoor.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
Ama ik heb afgelopen vrijdag düğün gehad van mijn nicht, en nu druk bezig met de Mercedes (de Fiat sowieso 24/7), ik weet niet of ik nog genoeg te besteden heb..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koop kaartje bij Kruidvat. Verder mag je mijn paar euro's van de laatste meet wel hebben (wat Syl terugkreeg van het bowlingscentrum). Enjoy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:50 schreef Turquaz52 het volgende:
In Amsterdamquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:56 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik de meet dan gewoon ga annuleren. Met zo'n lage opkomst wordt het niks.
Met het geld dat ik hierdoor bespaar kan ik trouwens ook lekker in Parijs eten.
Ik organiseer voorlopig even geen meet meer, totdat ik ben verhuisd. Ik regel dan een housewarming party bij mij thuis. Dan moet ik eerst wel een woning zien te vinden in Amsterdam.![]()
Ja... Ik heb besloten om bij m'n huidige werkgever te blijven, dus is het voor mij wel handiger om naar Amsterdam te verhuizen. Dat wordt dan overigens wel een koopwoning, want voor ¤ 900 per maand kan ik er niet eens een fatsoenlijke huurwoning vinden.quote:
Hayir, sadece Turkceyi pek yuksek bir seviyede kelam etmesini bilirim.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:55 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Trigger ben jij ook Turks. Ik had ergens gelezen dat je ooit in Turkije heb gewoond.
Op Funda staat lang niet alles, beter via een makelaar zoeken.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja... Ik heb besloten om bij m'n huidige werkgever te blijven, dus is het voor mij wel handiger om naar Amsterdam te verhuizen. Dat wordt dan overigens wel een koopwoning, want voor ¤ 900 per maand kan ik er niet eens een fatsoenlijke huurwoning vinden.![]()
budget?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
Dus mocht iemand nog een leuke koop- of huurwoning in Amsterdam vinden, dan houd ik me aanbevolen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |