Neequote:
wat is er met mij?quote:
Nu wel jaquote:
6 uur later, dus daar is het nu 10 over 6 's ochtendsquote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Bos81 het volgende:
Essje hoe laat is het nu in Taiwan? uurtje of 8 later dan hier??
Okeequote:Op woensdag 25 september 2013 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
6 uur later, dus daar is het nu 10 over 6 's ochtends
waarom wou je dat weten?quote:
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 24-09-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 348 Xeor
02. 305 VoornaamAchternaam
03. 230 LETMEIN
04. 213 LittleBrownie
05. 174 xcachet
06. 146 Stuart
07. 145 d4v1d
08. 141 gianni61
09. 132 essnhills
10. 117 Moeraskat
11. 116 Fok-it
12. 099 SgtPorkbeans
13. 098 Spatieloos
14. 089 Tjacka
15. 089 Geflipte-Koelkast
16. 065 supersof
17. 055 Insomnia_
18. 043 Omdatappel
19. 042 OmgevallenFlat
20. 029 Rodawa
Reeks-statistieken!
Xeor probeert me in te halenquote:
Helleuquote:
Hoe is het?quote:
Mooi zoquote:
Xeor 7,491 posts (22 topics)quote:
En ik?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Xeor 7,491 posts (22 topics)
Jij 12,865 posts (28 topics)
Heb ik al zoveel posts hier?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Xeor 7,491 posts (22 topics)
Jij 12,865 posts (28 topics)
Dat blijkt maar weerquote:
Ja, je blijft wel wat achter wat dat betreft inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer![]()
Wel relatief weinig topics aangemaakt dan
Ach, het boeit mij niet zoveelquote:Op woensdag 25 september 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, je blijft wel wat achter wat dat betreft inderdaad
Het is ook niet 'belangrijk' neequote:Op woensdag 25 september 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, het boeit mij niet zoveelIk blijf altijd gewoon doorposten en dan ineens is het topic vol
quote:
Dat wordt ook wel eens tijd inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
Nog maar een kleine 4000 posts en dan verstoot ik tripack van de 10e plaats
Ik kijk ook eigenlijk nooitquote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef JJH het volgende:
cijfertjes.....
Ik sta dik in de top 100 met 100k+ ik vind het allemaal wel best.
Ik weet hetquote:
Ik heb momenten dat ik het allemaal erg leuk vind. Maar ook momenten dat het me niets kan schelenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef JJH het volgende:
cijfertjes.....
Ik sta dik in de top 100 met 100k+ ik vind het allemaal wel best.
Ik heb wel een wasmaschine, thank god,quote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk ook eigenlijk nooit
[..]
Ik weet hetAl is bij mij het ophangen van de was het minste werk.. Ik heb hier geen wasmachine, dus doe af en toe een handwasje als ik iets echt nodig heb..
Die Arcee lijstjes zijn nog wel eens leuk ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb momenten dat ik het allemaal erg leuk vind. Maar ook momenten dat het me niets kan schelen
Die kan ik ook altijd wel waarderen jaquote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die Arcee lijstjes zijn nog wel eens leuk ja.
Jupquote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel een wasmaschine, thank god,
Op kamers?
Die kijk ik eigenlijk alleen als ik af en toe eens m'n naam sherlockquote:Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kan ik ook altijd wel waarderen ja
Nice, mijn moeder trapt daar niet meer in.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupDus in het weekend braaf mee naar huis naar hotel mama
Fair enoughquote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kijk ik eigenlijk alleen als ik af en toe eens m'n naam sherlock
Ja ok, maar jij hebt wel een wasmachine..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nice, mijn moeder trapt daar niet meer in.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan mijn naam niet goed sherlocken
Omdat niemand dat streepje gebruikt. Iedereen zegt Inso, Insom of gewoon insomnia en dan komen te veel non resultaten naar boven dat het geen zin heeftquote:
Niet via dat gele linkje?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word ook nooit essnhills genoemd..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat niemand dat streepje gebruikt. Iedereen zegt Inso, Insom of gewoon insomnia en dan komen te veel non resultaten naar boven dat het geen zin heeft
Nou zijn er users met een soort gelijke naam dat Inso niet goed werktquote:Op woensdag 25 september 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word ook nooit essnhills genoemd..Altijd essie of ess..
Dus ik zoek maar gewoon op ess..
Ohquote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zijn er users met een soort gelijke naam dat Inso niet goed werkt
Ik wel al gebruiken veel mensen Stuquote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zal je ook wel zien dat ik boos was dat je zolang weg bleefquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu allemaal topics van van de zomer aan het doorlezen dat jullie steeds vragen waar ik ben enzo
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel zien dat ik boos was dat je zolang weg bleef
Stiekem doet iedereen hetquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder ook weinig behoefte aan sherlocken om jullie heel eerlijk de waarheid te zeggen.
Ben je ziek?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan op moment alleen soep, brood en thee goed eten.
Daar worden we niet vrolijk van.
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb dat hooguit 2 keer gedaanquote:
Ja, het zat er al 3 weken aan te komen maar nu is het toch zo verquote:
Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezetenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef JJH het volgende:
Soms is dat zo, dat fok ff te veel is, of dat je er geen tijd voor hebt.
Ohquote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het zat er al 3 weken aan te komen maar nu is het toch zo ver
Zie je wel!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb dat hooguit 2 keer gedaan
Dat is erg verstandig, zou ik ook meer moeten doenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezeten
AChter een scherm dagelijks. Maar soms kom ik inderdaad een dag of vier of vijf niet aan mijn laptop.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezeten
True, ik doe het ook somsquote:Op woensdag 25 september 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel!Iedereen doet het
Addict!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de dagen dat ik niet achter een pc/laptop heb gezeten sinds m'n 11e op een hand te tellen zijn
TV heeft ook nauwelijks aangestaanquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
AChter een scherm dagelijks. Maar soms kom ik inderdaad een dag of vier of vijf niet aan mijn laptop.
Echt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de dagen dat ik niet achter een pc/laptop heb gezeten sinds m'n 11e op een hand te tellen zijn
Ik tel mijn telefoon dan ook mee, dat is bijkans ook een volwaardig internetapparaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
TV heeft ook nauwelijks aangestaanIk was aan het werk of ik zat buiten lekker rustig in de tuin of ik was aan het socializen
Ik zit op vakantie ook eigenlijk elke dag wel even achter m'n laptopquote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?En op vakantie enzo dan?
Zat vroeger nooit achter een pc.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heb ik eigenlijk alleen gebruikt om af en toe op een dood momentje even het nieuws te lezen, en anders om met mensen af te sprekenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik tel mijn telefoon dan ook mee, dat is bijkans ook een volwaardig internetapparaat.
Bar en boosquote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat vroeger nooit achter een pc.
Maar sinds ik fok heb leren kennen.
Echt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit op vakantie ook eigenlijk elke dag wel even achter m'n laptop
Ik internet er ook veel op als ik aan het werk ben en tijd heb. En spelletjes, nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk alleen gebruikt om af en toe op een dood momentje even het nieuws te lezen, en anders om met mensen af te spreken
Ja, op dode momenten op hotelkamer enzo en op vliegvelden.quote:
Wij kregen pas een pc dat ik 11 wasquote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat vroeger nooit achter een pc.
Maar sinds ik fok heb leren kennen.
Ik heb nooit zoveel dode momenten op vakantie..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, op dode momenten op hotelkamer enzo en op vliegvelden.
Pinnbal.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen pas een pc dat ik 11 wasEn die had toen nog geen internet en de enige 'spelletjes' waren paint, pinball en patience. Dat deden we nauwelijks toen..
Hoiquote:
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel dode momenten op vakantie..Rustmomenten, dat wel
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternetquote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook veul gespeeld.
Vroegah toen wij een pc kregen hadden we ook nog geen internet.
Whut?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij douchen altijd samen op vakantiequote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternet
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegdquote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.
Dat moet ook voor android beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegd
Och, ik kan me zo snel niets negatiefs herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval meestal niet handig.
How you doing?
Hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
Die horror is mij gelukkig bespaard gebleven.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
Ook! Ik ben klassieke muziek aan het luisteren voor schoolquote:Op woensdag 25 september 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Och, ik kan me zo snel niets negatiefs herinneren.
Prima. En jij?
Voor mij sloot alles precies mooi aanquote:Op woensdag 25 september 2013 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier dus net zo.
Dat zal rond 2000 geweest zijn ofzo.
Ik moest de eerste jaren dat ik op school zat nog wel internetten in de mediatheek in ieder geval. Voor werkstukken enzo.
Weltrustenquote:
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ook! Ik ben klassieke muziek aan het luisteren voor school
Hoe jong is u?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor mij sloot alles precies mooi aan
Ik heb vannacht ook iedereen wakker gehouden met hoestbuien en koortsaanvallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
Gvd. Ik kan niet slapen omdat mijn ma een hoestbui van ruim 5+ minuten heeft en still counting![]()
Maar mijn ouders waren toen nog dikke arbeiders stuk minder breed dan nu igg.quote:
Momenteel gewoon Four seasons (winter), maar net La cathédrale engloutie van Debussyquote:Op woensdag 25 september 2013 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan.
Wat luister je?
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst kijken of Sjefke nog genoeg water heeft
Ken ik allebei niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Momenteel gewoon Four seasons (winter), maar net La cathédrale engloutie van Debussy
23quote:
Slaap lekker Bosjequote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst kijken of Sjefke nog genoeg water heeft
Dit hoor ik elke avond wel maar nu is het gewoon erg.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook iedereen wakker gehouden met hoestbuien en koortsaanvallen.
De enigste die goed sliep was ik
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Four seasons ken je echt wel als je het luistert.
Valt mee inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik 28. Scheelt geeneens heel veel dus.
Meest herkenbare delen zitten bij 17:58 en 33:00quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden
Goh mam, je was vannacht weer behoorlijk aan het hoesten. Misschien moet je eens langs de dokterquote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit hoor ik elke avond wel maar nu is het gewoon erg.
Hoe zeg ik subtiel dat ze gvd eens langs de huisarts moet gaan?
We hebben een Debussystraat in Zwolle.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meest herkenbare delen zitten bij 17:58 en 33:00
En Debussy is ook minder bekend (meestal vooral van naam), maar La cathédrale engloutie is ook zo mooi
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden
Ik vind dit een heel mooi gevoelig nummerquote:Op woensdag 25 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.
Ik vind het vrij dertien-in-een-dozijn zeroesrock.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.
Dat vind ik het ook een beetje eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het vrij dertien-in-een-dozijn zeroesrock.
Succesquote:
Die draait m'n broertje vaakquote:
Nee, we zijn allemaal aan het slaapFOK!kenquote:
Daar is ze dus veel te eigenwijs voorquote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goh mam, je was vannacht weer behoorlijk aan het hoesten. Misschien moet je eens langs de dokter
rookt ze?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is ze dus veel te eigenwijs voor
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we zijn allemaal aan het slaapFOK!ken
Oh dan ga ik weerquote:
Doei.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Oh dan ga ik weer
There we go.quote:
Want dan zegt de huisarts "je moet stoppen met roken" en dat willen ze niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There we go.
Rokers houden over het algemeen niet om met zulke klachten naar de huisarts te gaan.
Oh, dan moet je het gooien op de bezorgde zoon toerquote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is ze dus veel te eigenwijs voor
Okequote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Oh dan ga ik weer
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die draait m'n broertje vaak![]()
Ik vind deze ook mooier, overtuigender dan het origineel
Maar het is toch gewoon niet normaal om 's nachts in bed ruim 5 minuten te hoesten? Of je nou rookt of nietquote:Op woensdag 25 september 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There we go.
Rokers houden over het algemeen niet om met zulke klachten naar de huisarts te gaan.
Als je rookt is dat vrij normaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon niet normaal om 's nachts in bed ruim 5 minuten te hoesten? Of je nou rookt of niet
Tweede is ook ene goed argument.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het gooien op de bezorgde zoon toer'Mam, ik heb je vannacht weer vreselijk horen hoesten, ik wil dat je naar de huisarts gaat om uit te sluiten dat het niks ergs is' of de geïrriteerde zoon 'Mam, je liep vannacht zo te hoesten dat ik er niet van kon slapen, ga eens naar de huisarts zodat ik weer kan slapen'
Dan had ik dus echt een lichtelijke tets gekregen als ik dat te vaak deedquote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het gooien op de bezorgde zoon toer'Mam, ik heb je vannacht weer vreselijk horen hoesten, ik wil dat je naar de huisarts gaat om uit te sluiten dat het niks ergs is' of de geïrriteerde zoon 'Mam, je liep vannacht zo te hoesten dat ik er niet van kon slapen, ga eens naar de huisarts zodat ik weer kan slapen'
Kindermishandeling!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik dus echt een lichtelijke tets gekregen als ik dat te vaak deed![]()
Nu ken ik zijn moeder natuurlijk niet en ook niet hun relatiequote:Op woensdag 25 september 2013 01:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dan had ik dus echt een lichtelijke tets gekregen als ik dat te vaak deed![]()
Tja, Ziggo zijn..quote:Op woensdag 25 september 2013 01:24 schreef JJH het volgende:
Waar de vliegende neuk is Ziggo mee bezig...
Hoezoquote:Op woensdag 25 september 2013 01:24 schreef JJH het volgende:
Waar de vliegende neuk is Ziggo mee bezig...
quote:Televisie
Onderhoud Digitale Televisie
Wij zijn op dit moment bezig met onderhoud om ons netwerk verder te verbeteren.
Het kan daarom zijn dat Digitale Televisie hierdoor tijdelijk verminderd of niet beschikbaar is.
Status: onopgelost
Start: 25 september, 01.00 uur
Verwacht einde: voor 25 september, 06.00 uur
Nou, dat verklaart hetquote:
Uhuhquote:
CC, als achtergrondvulling.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhWas je iets aan het kijken?
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:28 schreef JJH het volgende:
[..]
CC, als achtergrondvulling.
Gelukkig nog wel internet.
Vaak CC, of Disco ofzo.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef essnhills het volgende:
[..]Ik heb ook vaak de tv aanstaan als achtergrondgeluid
Alleen net kwamen de nachtprogramma's actief dus heb ik hem maar weer uitgezet
Jaja, jij bent zo'n beller he.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef essnhills het volgende:
bel mij!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:29 schreef essnhills het volgende:
Nee joh. ik zit aan de andere kant van de lijnquote:
Geef je nummer.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh. ik zit aan de andere kant van de lijn
0909-sexxessquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 september 2013 01:34 schreef JJH het volgende:
Dan maar bedje, is ook geen verkeerde tijd....
Trusten.![]()
Nee, Tanjaquote:
trustenquote:Op woensdag 25 september 2013 01:46 schreef essnhills het volgende:
Maar goed, ondanks de gezelligheid hier nu ga ik slapen![]()
quote:
prima, maar schreeuw niet zoquote:
Okequote:
Hai Gianniquote:
Trustenquote:
ik heb geen zin meerquote:
Om?quote:
huilen bliksem?quote:
Dan doe je het nietquote:
Nummer van Arctic Monkeysquote:
ik moetquote:
het is 90's weekquote:Op woensdag 25 september 2013 08:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nummer van Arctic Monkeys
Ziek melden!!!1!!quote:
alsof jij daar veel van gemerkt hebtquote:
4/5 jaartjes maarquote:Op woensdag 25 september 2013 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij daar veel van gemerkt hebt
ach ja, iedere tijd heeft wel goede (en slechte) muziek.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
4/5 jaartjes maar
Maar ik had het over de muziek
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef Toto69 het volgende:
Het is weer een korte dag sjalalalala
's Ochtendsquote:Op woensdag 25 september 2013 08:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, iedere tijd heeft wel goede (en slechte) muziek.
maar de 90's week is altijd wel leuk. al heb ik het na die week ook alweer ermee gehad.
ff op de 3fm site kijken wanneer het happy hardcore uurtje is
Gaat het goed op je nieuwe opleiding?quote:
jaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat het goed op je nieuwe opleiding?
mijn wekker stond eigenlijk 6.45quote:
Nicequote:
goed verslapen danquote:Op woensdag 25 september 2013 09:31 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn wekker stond eigenlijk 6.45
Mijne 8 uurquote:Op woensdag 25 september 2013 09:31 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn wekker stond eigenlijk 6.45
Beetje ziekerig, jij?quote:
Ik heb nog veel te veel werk te doen voor morgenquote:
Iets met te laat begonnen?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel werk te doen voor morgenFucking collages waar veel te veel achter meot zitten
Niet helemaalquote:
Waar moet het over gaan dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet helemaalAlles uit tijdschriften en shit knippen. Het is 2013, die heb ik niet zoveel ja
En helemaal niet met relevant spul
Het gaat wat sneller, maar dat komt ook omdat het vavo is. En ik vind de mensen wel serieuzer en datis soms wel fijn, maar soms ook saai.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVind je vwo wel lastiger dan havo of valt het mee?
collages makenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel werk te doen voor morgenFucking collages waar veel te veel achter meot zitten
Jezelf over 4 jaar. En alles wat je er in plakt moet je net iets dieper over na kunnen denken WAAROM je het er in stoptquote:
Niet op deze filosofissche manier.quote:
Komt ook omdat het vavo is hequote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat wat sneller, maar dat komt ook omdat het vavo is. En ik vind de mensen wel serieuzer en datis soms wel fijn, maar soms ook saai.
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken jaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezelf over 4 jaar. En alles wat je er in plakt moet je net iets dieper over na kunnen denken WAAROM je het er in stopt
Ja dat zeg ik toch zelf ook...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt ook omdat het vavo is heZitten ook wat oudere bij toch?
nee man is leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op deze filosofissche manier.
Kom helpen![]()
Alles moet goed onderbouwd kunnen wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken ja
Nee ik bedoel dat ze serieuzer zijn omdat het vavo isquote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch zelf ook...
En nee niet veel.
Succesquote:
Ja ik wil 2 filmpjes plaatsen maar lukt nietquote:
Tja het is toch beetje een pretopleiding. Maar die opdrachten helpen je welquote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken ja
Portrait mode filmen.quote:
Careeeeeequote:
Portrait mode filmen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CareeeeeeHet is met een telefoontje
Kijk gewoon hoe leuk en let niet daaropquote:
Nope.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk gewoon hoe leuk en let niet daarop
Hoi Tjakkie.quote:
Wat jij wiltquote:
quote:
Leuk!quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Fok-it, jatten die aapjes ook eten van anderen?
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaZo grappig die beesten. zie je ze af en toe met een zak vol eten voorbij komen, ze jatten echt alles uit je handen
Hahahahaquote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaZo grappig die beesten. zie je ze af en toe met een zak vol eten voorbij komen, ze jatten echt alles uit je handen
quote:
Ja, en altijd vechten met elkaarquote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha
Die in dat 2e filmpje leek vrij boos though, toen hij die fles kreeg
Hoe gaat 'ie?quote:
Vind dat pesten ook niet leukquote:Op woensdag 25 september 2013 10:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en altijd vechten met elkaarDie Chinese vrouw alleen
Die aapjes beetje boos maken en uitlokken, zo dom. Want normaal doen ze je geen haar kwaad.
Inderdaad, maar was wel echt super tof daarquote:
Bijzonder ook wel, zo gewoon in het openbaar. Leukquote:Op woensdag 25 september 2013 10:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inderdaad, maar was wel echt super tof daarLeukste wat ik tot nu toe heb gezien.
Ik ook.quote:
Dat heb ik een keer gezegd in de trein toen ik stoned terug kwam van ajax.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |