Hoiquote:
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel dode momenten op vakantie..Rustmomenten, dat wel
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternetquote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook veul gespeeld.
Vroegah toen wij een pc kregen hadden we ook nog geen internet.
Whut?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij douchen altijd samen op vakantiequote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternet
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegdquote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.
Dat moet ook voor android beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegd
Och, ik kan me zo snel niets negatiefs herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval meestal niet handig.
How you doing?
Hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
Die horror is mij gelukkig bespaard gebleven.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
Ook! Ik ben klassieke muziek aan het luisteren voor schoolquote:Op woensdag 25 september 2013 01:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Och, ik kan me zo snel niets negatiefs herinneren.
Prima. En jij?
Voor mij sloot alles precies mooi aanquote:Op woensdag 25 september 2013 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier dus net zo.
Dat zal rond 2000 geweest zijn ofzo.
Ik moest de eerste jaren dat ik op school zat nog wel internetten in de mediatheek in ieder geval. Voor werkstukken enzo.
Weltrustenquote:
Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ook! Ik ben klassieke muziek aan het luisteren voor school
Hoe jong is u?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor mij sloot alles precies mooi aan
Ik heb vannacht ook iedereen wakker gehouden met hoestbuien en koortsaanvallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:03 schreef d4v1d het volgende:
Gvd. Ik kan niet slapen omdat mijn ma een hoestbui van ruim 5+ minuten heeft en still counting![]()
Maar mijn ouders waren toen nog dikke arbeiders stuk minder breed dan nu igg.quote:
Momenteel gewoon Four seasons (winter), maar net La cathédrale engloutie van Debussyquote:Op woensdag 25 september 2013 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan.
Wat luister je?
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst kijken of Sjefke nog genoeg water heeft
Ken ik allebei niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Momenteel gewoon Four seasons (winter), maar net La cathédrale engloutie van Debussy
23quote:
Slaap lekker Bosjequote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Eerst kijken of Sjefke nog genoeg water heeft
Dit hoor ik elke avond wel maar nu is het gewoon erg.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook iedereen wakker gehouden met hoestbuien en koortsaanvallen.
De enigste die goed sliep was ik
Klopt.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Four seasons ken je echt wel als je het luistert.
Valt mee inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik 28. Scheelt geeneens heel veel dus.
Meest herkenbare delen zitten bij 17:58 en 33:00quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden
Goh mam, je was vannacht weer behoorlijk aan het hoesten. Misschien moet je eens langs de dokterquote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit hoor ik elke avond wel maar nu is het gewoon erg.
Hoe zeg ik subtiel dat ze gvd eens langs de huisarts moet gaan?
We hebben een Debussystraat in Zwolle.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Meest herkenbare delen zitten bij 17:58 en 33:00
En Debussy is ook minder bekend (meestal vooral van naam), maar La cathédrale engloutie is ook zo mooi
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
Ik heb dit altijd een mooi nummer gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |