Hoiquote:
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nooit zoveel dode momenten op vakantie..Rustmomenten, dat wel
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternetquote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook veul gespeeld.
Vroegah toen wij een pc kregen hadden we ook nog geen internet.
Whut?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij douchen altijd samen op vakantiequote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Als reispartners een half uur aan het douchen zijn bijvoorbeeld.
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Internet duurde een paar jaar geloof ik, maar toen gingen we daarna wel direct over op kabelinternet
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegdquote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen adsel beschikbaar kwam bij ons op het dorp.
Dat moet ook voor android beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
laatst weer installed
quote:Op woensdag 25 september 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen internet toen er bij ons in de straat kabel werd aangelegd
Och, ik kan me zo snel niets negatiefs herinneren.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval meestal niet handig.
How you doing?
Hier ookquote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
Die horror is mij gelukkig bespaard gebleven.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:02 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog geinernet op inbelverbinding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |