Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezetenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef JJH het volgende:
Soms is dat zo, dat fok ff te veel is, of dat je er geen tijd voor hebt.
Ohquote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, het zat er al 3 weken aan te komen maar nu is het toch zo ver
Zie je wel!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb dat hooguit 2 keer gedaan
Dat is erg verstandig, zou ik ook meer moeten doenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezeten
AChter een scherm dagelijks. Maar soms kom ik inderdaad een dag of vier of vijf niet aan mijn laptop.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb van de zomer sowieso nauwelijks achter een scherm gezeten
True, ik doe het ook somsquote:Op woensdag 25 september 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zie je wel!Iedereen doet het
Addict!quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de dagen dat ik niet achter een pc/laptop heb gezeten sinds m'n 11e op een hand te tellen zijn
TV heeft ook nauwelijks aangestaanquote:Op woensdag 25 september 2013 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
AChter een scherm dagelijks. Maar soms kom ik inderdaad een dag of vier of vijf niet aan mijn laptop.
Echt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat de dagen dat ik niet achter een pc/laptop heb gezeten sinds m'n 11e op een hand te tellen zijn
Ik tel mijn telefoon dan ook mee, dat is bijkans ook een volwaardig internetapparaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
TV heeft ook nauwelijks aangestaanIk was aan het werk of ik zat buiten lekker rustig in de tuin of ik was aan het socializen
Ik zit op vakantie ook eigenlijk elke dag wel even achter m'n laptopquote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?En op vakantie enzo dan?
Zat vroeger nooit achter een pc.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Die heb ik eigenlijk alleen gebruikt om af en toe op een dood momentje even het nieuws te lezen, en anders om met mensen af te sprekenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik tel mijn telefoon dan ook mee, dat is bijkans ook een volwaardig internetapparaat.
Bar en boosquote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat vroeger nooit achter een pc.
Maar sinds ik fok heb leren kennen.
Echt?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zit op vakantie ook eigenlijk elke dag wel even achter m'n laptop
Ik internet er ook veel op als ik aan het werk ben en tijd heb. En spelletjes, nieuws inderdaad.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk alleen gebruikt om af en toe op een dood momentje even het nieuws te lezen, en anders om met mensen af te spreken
Ja, op dode momenten op hotelkamer enzo en op vliegvelden.quote:
Wij kregen pas een pc dat ik 11 wasquote:Op woensdag 25 september 2013 00:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zat vroeger nooit achter een pc.
Maar sinds ik fok heb leren kennen.
Ik heb nooit zoveel dode momenten op vakantie..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, op dode momenten op hotelkamer enzo en op vliegvelden.
Pinnbal.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij kregen pas een pc dat ik 11 wasEn die had toen nog geen internet en de enige 'spelletjes' waren paint, pinball en patience. Dat deden we nauwelijks toen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |