Jupquote:Op woensdag 25 september 2013 00:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel een wasmaschine, thank god,
Op kamers?
Die kijk ik eigenlijk alleen als ik af en toe eens m'n naam sherlockquote:Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kan ik ook altijd wel waarderen ja
Nice, mijn moeder trapt daar niet meer in.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
JupDus in het weekend braaf mee naar huis naar hotel mama
Fair enoughquote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die kijk ik eigenlijk alleen als ik af en toe eens m'n naam sherlock
Ja ok, maar jij hebt wel een wasmachine..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Nice, mijn moeder trapt daar niet meer in.
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan mijn naam niet goed sherlocken
Omdat niemand dat streepje gebruikt. Iedereen zegt Inso, Insom of gewoon insomnia en dan komen te veel non resultaten naar boven dat het geen zin heeftquote:
Niet via dat gele linkje?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word ook nooit essnhills genoemd..quote:Op woensdag 25 september 2013 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat niemand dat streepje gebruikt. Iedereen zegt Inso, Insom of gewoon insomnia en dan komen te veel non resultaten naar boven dat het geen zin heeft
Nou zijn er users met een soort gelijke naam dat Inso niet goed werktquote:Op woensdag 25 september 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word ook nooit essnhills genoemd..Altijd essie of ess..
Dus ik zoek maar gewoon op ess..
Ohquote:Op woensdag 25 september 2013 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou zijn er users met een soort gelijke naam dat Inso niet goed werkt
Ik wel al gebruiken veel mensen Stuquote:Op woensdag 25 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan zal je ook wel zien dat ik boos was dat je zolang weg bleefquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nu allemaal topics van van de zomer aan het doorlezen dat jullie steeds vragen waar ik ben enzo
Ik zie het jaquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zal je ook wel zien dat ik boos was dat je zolang weg bleef
Stiekem doet iedereen hetquote:Op woensdag 25 september 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb verder ook weinig behoefte aan sherlocken om jullie heel eerlijk de waarheid te zeggen.
Ben je ziek?quote:Op woensdag 25 september 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan op moment alleen soep, brood en thee goed eten.
Daar worden we niet vrolijk van.
Ik kan het niet bewijzen maar ik heb dat hooguit 2 keer gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |