Ik vind dit een heel mooi gevoelig nummerquote:Op woensdag 25 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.
Ik vind het vrij dertien-in-een-dozijn zeroesrock.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger vond ik dat wel wat, maar ik vind het nu eigenlijk vrij saaie muziek.
Dat vind ik het ook een beetje eigenlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het vrij dertien-in-een-dozijn zeroesrock.
Succesquote:
Die draait m'n broertje vaakquote:
Nee, we zijn allemaal aan het slaapFOK!kenquote:
Daar is ze dus veel te eigenwijs voorquote:Op woensdag 25 september 2013 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goh mam, je was vannacht weer behoorlijk aan het hoesten. Misschien moet je eens langs de dokter
rookt ze?quote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is ze dus veel te eigenwijs voor
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, we zijn allemaal aan het slaapFOK!ken
Oh dan ga ik weerquote:
Doei.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Oh dan ga ik weer
There we go.quote:
Want dan zegt de huisarts "je moet stoppen met roken" en dat willen ze niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There we go.
Rokers houden over het algemeen niet om met zulke klachten naar de huisarts te gaan.
Oh, dan moet je het gooien op de bezorgde zoon toerquote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar is ze dus veel te eigenwijs voor
Okequote:Op woensdag 25 september 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Oh dan ga ik weer
quote:Op woensdag 25 september 2013 01:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die draait m'n broertje vaak![]()
Ik vind deze ook mooier, overtuigender dan het origineel
Maar het is toch gewoon niet normaal om 's nachts in bed ruim 5 minuten te hoesten? Of je nou rookt of nietquote:Op woensdag 25 september 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
There we go.
Rokers houden over het algemeen niet om met zulke klachten naar de huisarts te gaan.
Als je rookt is dat vrij normaal.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar het is toch gewoon niet normaal om 's nachts in bed ruim 5 minuten te hoesten? Of je nou rookt of niet
Tweede is ook ene goed argument.quote:Op woensdag 25 september 2013 01:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan moet je het gooien op de bezorgde zoon toer'Mam, ik heb je vannacht weer vreselijk horen hoesten, ik wil dat je naar de huisarts gaat om uit te sluiten dat het niks ergs is' of de geïrriteerde zoon 'Mam, je liep vannacht zo te hoesten dat ik er niet van kon slapen, ga eens naar de huisarts zodat ik weer kan slapen'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |