Niet helemaalquote:
Waar moet het over gaan dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet helemaalAlles uit tijdschriften en shit knippen. Het is 2013, die heb ik niet zoveel ja
En helemaal niet met relevant spul
Het gaat wat sneller, maar dat komt ook omdat het vavo is. En ik vind de mensen wel serieuzer en datis soms wel fijn, maar soms ook saai.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NiceVind je vwo wel lastiger dan havo of valt het mee?
collages makenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel werk te doen voor morgenFucking collages waar veel te veel achter meot zitten
Jezelf over 4 jaar. En alles wat je er in plakt moet je net iets dieper over na kunnen denken WAAROM je het er in stoptquote:
Niet op deze filosofissche manier.quote:
Komt ook omdat het vavo is hequote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Het gaat wat sneller, maar dat komt ook omdat het vavo is. En ik vind de mensen wel serieuzer en datis soms wel fijn, maar soms ook saai.
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken jaquote:Op woensdag 25 september 2013 09:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jezelf over 4 jaar. En alles wat je er in plakt moet je net iets dieper over na kunnen denken WAAROM je het er in stopt
Ja dat zeg ik toch zelf ook...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt ook omdat het vavo is heZitten ook wat oudere bij toch?
nee man is leuk.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet op deze filosofissche manier.
Kom helpen![]()
Alles moet goed onderbouwd kunnen wordenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken ja
Nee ik bedoel dat ze serieuzer zijn omdat het vavo isquote:Op woensdag 25 september 2013 09:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch zelf ook...
En nee niet veel.
Succesquote:
Ja ik wil 2 filmpjes plaatsen maar lukt nietquote:
Tja het is toch beetje een pretopleiding. Maar die opdrachten helpen je welquote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhu ja, op mbo kan je er gewoon plaatjes van een dikke auto en een duur huis op plakken ja
Portrait mode filmen.quote:
Careeeeeequote:
Portrait mode filmen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
CareeeeeeHet is met een telefoontje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |