Godse vervallen pauperzooi, maar goed.quote:
Nou nou ... straks ga je Alphen nog een stad noemen. :Squote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?
Net of winkelen op zondag zaligmakend is. Goddomme, als ik maar gewoon een biertje kan doen en terrasje kan pakken. Kan mij het nou rotten of je wel of geen broek kan kopen op zondag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal er eens een keer op zondag komen winkelen.
Oh, wacht
Al een tijdje geleden dat ik er regelmatig rondliep maar achter een mooie facade was het nogal een bende inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godse vervallen pauperzooi, maar goed.
Ik had het over wat ik leuk vind en dat zijn grote westerse steden. Ik had het niet over wat echte steden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?
De crisis is voorbij.quote:De Nederlandse economie is in het tweede kwartaal van 2013 iets minder hard gekrompen ten opzichte van het vorige kwartaal dan aanvankelijk werd gedacht.
Die steden zijn niet 'heel erg groot'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het over wat ik leuk vind en dat zijn grote westerse steden. Ik had het niet over wat echte steden zijn.
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op isquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of winkelen op zondag zaligmakend is. Goddomme, als ik maar gewoon een biertje kan doen en terrasje kan pakken. Kan mij het nou rotten of je wel of geen broek kan kopen op zondag.
Remlof
Londen, Parijs en Berlijn zijn niet groot?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die steden zijn niet 'heel erg groot'.
Euforie op de markten, de Unie wordt weer wereldleider.quote:
Normale mensen halen op zaterdag gewoon genoeg. Bovendien ga ik op zondag niet kansloos thuis bier zitten tanken. Dan ga ik naar het terras of de kroeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op is
Altijd met je blikken bier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op is
Niet 'heel erg groot' inderdaad. Dan praat je toch over die onnozele steden in de opkomende landen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Londen, Parijs en Berlijn zijn niet groot?
Heb je tips?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef GSbrder het volgende:
Even kijken of ik nog een keer naar NY kan, dit jaar.
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normale mensen halen op zaterdag gewoon genoeg. Bovendien ga ik op zondag niet kansloos thuis bier zitten tanken. Dan ga ik naar het terras of de kroeg.
Maar je kunt je ook afvragen hoe nuttig het is om de koopzondag in te voeren als drie grote winkelsteden in de directe omgeving ook al de boel opengooien op zondag.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?
Nope.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?
Leuk! Net mee gedaan met een prijsactie van de KLM.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef GSbrder het volgende:
Even kijken of ik nog een keer naar NY kan, dit jaar.
Slechts 8 miljoen inwoners inderdaad. En Parijs slechts 10 miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef waht het volgende:
Londen is een achterlijke proletenstad natuurlijk, in deze discussie.
Nou en.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk! Net mee gedaan met een prijsactie van de KLM.
Mensen die buiten Europa zijn geweest, weten dat het inderdaad geen 'grote' steden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Slechts 8 miljoen inwoners inderdaad. En Parijs slechts 10 miljoen.
Maar dat vind du_ke klein.
Zelfs hier zijn er twee openquote:
Ben jij GSbrder? Nee, dan klep dicht!quote:
Tja, dan moet je de hele randstad meetellen, dan zit je hier ook op dergelijke aantallen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Slechts 8 miljoen inwoners inderdaad. En Parijs slechts 10 miljoen.
Maar dat vind du_ke klein.
Dan blijven ze lekker dicht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zelfs hier zijn er twee open.
En we gaan het eigenlijk helemaal vrijgeven maar de winkeliers (op een aantal supermarkten na) hebben zelf geen trek om elke zondag open te gaan. Zal ze in veel gevallen meer kosten dan het oplevert.
Kloptquote:
Dat was het inderdaad.quote:
Wel eens over Londen gevlogen voordat je op Heathrow ging landen? Vlieg je toch een behoorlijke tijd over volgebouwd gebied, maatje provincie Utrecht. Dergelijke aaneengesloten bebouwing hebben we in Nederland niet hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, dan moet je de hele randstad meetellen, dan zit je hier ook op dergelijke aantallen.
Maar uit mondiaal oogpunt zijn het niet de 'heel erg grote' steden natuurlijk
Moet het volledig aaneengesloten zijn dan? En wordt het leuker van volledig aaneengesloten zijn? Je bent nogal aan het zoeken lijkt hetquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel eens over Londen gevlogen voordat je op Heathrow ging landen? Vlieg je toch een behoorlijke tijd over volgebouwd gebied, maatje provincie Utrecht. Dergelijke aaneengesloten bebouwing hebben we in Nederland niet hoor.
Ja want pas dan is het één stadquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Moet het volledig aaneengesloten zijn dan? En wordt het leuker van volledig aaneengesloten zijn? Je bent nogal aan het zoeken lijkt het.
In feite zijn Londen en Parijs ook agglomeraties van steden en dorpen die langzaam naar elkaar toe zijn gegroeid. In die zin verschilt het weinig van de randstad.quote:
Zoiets is het argument blijkbaarquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is de discussie nou eigenlijk? Hoe meer stenen, hoe mooier een stad? Ofzo?
Hoe meer asfalt hoe mooier de steden zou ik stellen. Driebaanswegen dwars door het centrum.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
Wat is de discussie nou eigenlijk? Hoe meer stenen, hoe mooier een stad? Ofzo?
Dat klopt, zeker Londen bestaat uit aan elkaar gegroeide dorpjes elk met een eigen kern.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In feite zijn Londen en Parijs ook agglomeraties van steden en dorpen die langzaam naar elkaar toe zijn gegroeid. In die zin verschilt het weinig van de randstad.
Hmm moeilijk moeilijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:37 schreef arjan1112 het volgende:
Tokio is ook gelijk de mooiste van het lijstje.. of toch parijs
Ik wil ook zo'n knooppunt, lekker snel intarnets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:46 schreef YokiKater het volgende:
http://politiek.theposton(...)tknooppunt-in-de-vs/
Dat is wel lekker jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:55 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n knooppunt, lekker snel intarnets.
Hoe verging het Luxemburg eigenlijk tijdens WOII?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Luxemburg is trouwens ook een leuke stad.
Als je geen fatsoenlijke sloppenwijk hebt, hoor je er niet bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet 'heel erg groot' inderdaad. Dan praat je toch over die onnozele steden in de opkomende landen.
Vochten, net als de meeste Nederlanders, gewoon mee met de Duitsers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe verging het Luxemburg eigenlijk tijdens WOII?
Europa heeft Brabant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je geen fatsoenlijke sloppenwijk hebt, hoor je er niet bij.
Ik ook.. en moe. Verhuizen en dingen regelen is een hel. Maarja, kom er wel doorheen. Ik probeer er soms grapjes over te maken of de humor er van in te zien. Een WC borstel kost bijvoorbeeld geen drol.quote:
Canisius in Nijmegenquote:
Hedendaagse leerlingen zullen in containers worden onderwezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
Scholenbouw van die kwaliteit is eigenlijk geen geld meer voor.
Private scholen hebben nog steeds mooie pandjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
Scholenbouw van die kwaliteit is eigenlijk geen geld meer voor.
Ja. Het doet me een beetje aan onze RuG denken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:36 schreef GSbrder het volgende:
Mooi ding is dit toch
[ afbeelding ]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genotenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Het doet me een beetje aan onze RuG denken.
[ afbeelding ]
Tja, wie wil er nou niet aan zo'n mooie universiteit studerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genoten.
Semi-permanente bouw noemen we datquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Hedendaagse leerlingen zullen in containers worden onderwezen.
Nee, dan ons hoofdgebouwquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wie wil er nou niet aan zo'n mooie universiteit studeren
Er zijn ook nog zat publieke scholen met prachtige pandjes maar gebouwd wordt zoiets amper nogquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Private scholen hebben nog steeds mooie pandjes
[ afbeelding ]
Je bul krijgen in dat gebouw heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |