Gezellig.quote:'Sexual Jihad' In Syria Cause Rise In Pregnancy Among Tunisian Women, Lawmaker Says
A number of Tunisian women have traveled to Syria to have sex with rebel fighters, a senior Tunisian politician said Thursday. The practice is known as "sexual jihad."
The women "are swapped between 20, 30, 100 rebels," Interior Minister Lotfi Bin Jeddo told an assembly of Tunisian lawmakers, according to Al Arabiya. "We are doing nothing and standing idle."
Correct.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Arnhem is echt een teringsaaie stad.
Ook kutstdenen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon de waarheid, remlof. Arnhem zuigt. Geef mij maar Nijmegen of Deventer.
We hebben democratisch besloten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon de waarheid, remlof. Arnhem zuigt. Geef mij maar Nijmegen of Deventer.
Nee.quote:
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, naar Harderwijk danquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen:
'Hej, wij gaan vandaag eens lekker naar Arnhem'.
Met regelmaat.quote:
Een metropool is ook niet per se zaligmakend. Ken genoeg kleinere, briljante stadjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.
De laatste keer dat ik in Harderwijk was was met een schoolreisje van de middelbare school naar, jawel, het Dolfinariumquote:
Dus dan zijn ze kut? Bijzondere redenatie weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze kut? Bijzondere redenatie weer.
Ik moet van mijzelf nog een keer naar Delhi ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.
Your loss.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Harderwijk was was met een schoolreisje van de middelbare school naar, jawel, het Dolfinarium
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |