Gezellig.quote:'Sexual Jihad' In Syria Cause Rise In Pregnancy Among Tunisian Women, Lawmaker Says
A number of Tunisian women have traveled to Syria to have sex with rebel fighters, a senior Tunisian politician said Thursday. The practice is known as "sexual jihad."
The women "are swapped between 20, 30, 100 rebels," Interior Minister Lotfi Bin Jeddo told an assembly of Tunisian lawmakers, according to Al Arabiya. "We are doing nothing and standing idle."
Correct.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
Arnhem is echt een teringsaaie stad.
Ook kutstdenen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon de waarheid, remlof. Arnhem zuigt. Geef mij maar Nijmegen of Deventer.
We hebben democratisch besloten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is gewoon de waarheid, remlof. Arnhem zuigt. Geef mij maar Nijmegen of Deventer.
Nee.quote:
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, naar Harderwijk danquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb ook nog nooit iemand horen zeggen:
'Hej, wij gaan vandaag eens lekker naar Arnhem'.
Met regelmaat.quote:
Een metropool is ook niet per se zaligmakend. Ken genoeg kleinere, briljante stadjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.
De laatste keer dat ik in Harderwijk was was met een schoolreisje van de middelbare school naar, jawel, het Dolfinariumquote:
Dus dan zijn ze kut? Bijzondere redenatie weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Alle Nederlandse steden zijn kut. Er is er niet eentje die je als metropool kan bestempelen.
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus dan zijn ze kut? Bijzondere redenatie weer.
Ik moet van mijzelf nog een keer naar Delhi ofzoquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.
Your loss.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Harderwijk was was met een schoolreisje van de middelbare school naar, jawel, het Dolfinarium
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind steden pas echt leuk als ze heel erg groot zijn ja. Maar dat is persoonlijk.
Godse vervallen pauperzooi, maar goed.quote:
Nou nou ... straks ga je Alphen nog een stad noemen. :Squote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?
Net of winkelen op zondag zaligmakend is. Goddomme, als ik maar gewoon een biertje kan doen en terrasje kan pakken. Kan mij het nou rotten of je wel of geen broek kan kopen op zondag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal er eens een keer op zondag komen winkelen.
Oh, wacht
Al een tijdje geleden dat ik er regelmatig rondliep maar achter een mooie facade was het nogal een bende inderdaadquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Godse vervallen pauperzooi, maar goed.
Ik had het over wat ik leuk vind en dat zijn grote westerse steden. Ik had het niet over wat echte steden zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, dus alleen wat van die stinkende bulten met mensen ergens in China of Zuid Amerika zijn echte steden?
De crisis is voorbij.quote:De Nederlandse economie is in het tweede kwartaal van 2013 iets minder hard gekrompen ten opzichte van het vorige kwartaal dan aanvankelijk werd gedacht.
Die steden zijn niet 'heel erg groot'.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had het over wat ik leuk vind en dat zijn grote westerse steden. Ik had het niet over wat echte steden zijn.
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op isquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of winkelen op zondag zaligmakend is. Goddomme, als ik maar gewoon een biertje kan doen en terrasje kan pakken. Kan mij het nou rotten of je wel of geen broek kan kopen op zondag.
Remlof
Londen, Parijs en Berlijn zijn niet groot?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die steden zijn niet 'heel erg groot'.
Euforie op de markten, de Unie wordt weer wereldleider.quote:
Normale mensen halen op zaterdag gewoon genoeg. Bovendien ga ik op zondag niet kansloos thuis bier zitten tanken. Dan ga ik naar het terras of de kroeg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op is
Altijd met je blikken bier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel bijzonder prettig als de supermarkten open zijn op zondag zodat ik gewoon bier bij kan halen als het op is
Niet 'heel erg groot' inderdaad. Dan praat je toch over die onnozele steden in de opkomende landen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Londen, Parijs en Berlijn zijn niet groot?
Heb je tips?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef GSbrder het volgende:
Even kijken of ik nog een keer naar NY kan, dit jaar.
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normale mensen halen op zaterdag gewoon genoeg. Bovendien ga ik op zondag niet kansloos thuis bier zitten tanken. Dan ga ik naar het terras of de kroeg.
Maar je kunt je ook afvragen hoe nuttig het is om de koopzondag in te voeren als drie grote winkelsteden in de directe omgeving ook al de boel opengooien op zondag.
Hier ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?
Nope.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn de supermarkten niet eens open op zondag in dat kerkdorp van je?
Leuk! Net mee gedaan met een prijsactie van de KLM.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef GSbrder het volgende:
Even kijken of ik nog een keer naar NY kan, dit jaar.
Slechts 8 miljoen inwoners inderdaad. En Parijs slechts 10 miljoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef waht het volgende:
Londen is een achterlijke proletenstad natuurlijk, in deze discussie.
Nou en.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:06 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuk! Net mee gedaan met een prijsactie van de KLM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |