Hoe verging het Luxemburg eigenlijk tijdens WOII?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:07 schreef von_Preussen het volgende:
Luxemburg is trouwens ook een leuke stad.
Als je geen fatsoenlijke sloppenwijk hebt, hoor je er niet bij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet 'heel erg groot' inderdaad. Dan praat je toch over die onnozele steden in de opkomende landen.
Vochten, net als de meeste Nederlanders, gewoon mee met de Duitsers.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Hoe verging het Luxemburg eigenlijk tijdens WOII?
Europa heeft Brabant.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Als je geen fatsoenlijke sloppenwijk hebt, hoor je er niet bij.
Ik ook.. en moe. Verhuizen en dingen regelen is een hel. Maarja, kom er wel doorheen. Ik probeer er soms grapjes over te maken of de humor er van in te zien. Een WC borstel kost bijvoorbeeld geen drol.quote:
Canisius in Nijmegenquote:
Hedendaagse leerlingen zullen in containers worden onderwezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
Scholenbouw van die kwaliteit is eigenlijk geen geld meer voor.
Private scholen hebben nog steeds mooie pandjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef 99.999 het volgende:
Scholenbouw van die kwaliteit is eigenlijk geen geld meer voor.
Ja. Het doet me een beetje aan onze RuG denken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:36 schreef GSbrder het volgende:
Mooi ding is dit toch
[ afbeelding ]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genotenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Het doet me een beetje aan onze RuG denken.
[ afbeelding ]
Tja, wie wil er nou niet aan zo'n mooie universiteit studerenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genoten.
Semi-permanente bouw noemen we datquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef waht het volgende:
[..]
Hedendaagse leerlingen zullen in containers worden onderwezen.
Nee, dan ons hoofdgebouwquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, wie wil er nou niet aan zo'n mooie universiteit studeren
Er zijn ook nog zat publieke scholen met prachtige pandjes maar gebouwd wordt zoiets amper nogquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Private scholen hebben nog steeds mooie pandjes
[ afbeelding ]
Je bul krijgen in dat gebouw heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lubbers en van Mierlo hebben er hun opleiding genoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |