Wat wil je dan een dictatuur ?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan ik mij hier ook komen schamen om die wanvertoning in Den Haag?![]()
Wat een stelletje debielen daar.![]()
Zijn kiezers kijken daar niet naar, derhalve irrelevant.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef Breekfast het volgende:
Wilders kan eigenlijk al naar huis. NOS Journaal momentje heeft hij al binnen.
Stellen dat de overige partijen het kabinet steunen, is onzin.quote:
De NOS is zo bang om voor links uitgemaakt te worden dat ze nooit iets gemeens over hem durven te zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef Breekfast het volgende:
Wilders kan eigenlijk al naar huis. NOS Journaal momentje heeft hij al binnen.
Nee, gewoon mensen die beschaafd met elkaar in debat gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan een dictatuur ?
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt andersquote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stellen dat de overige partijen het kabinet steunen, is onzin.
Ze kunnen ook de samanwerking met FN en VB verlaten.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Hexagon het volgende:
Zal me niet verbazen als de PVV straks de zaal verlaat
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom kun jij je voorstellen dat de PVV een sprong maakt in de peilingen wanneer Wilders met z'n neus op de feiten wordt gedrukt?
Soms maak ik me schuldig aan de gedachte dat een bepaalde vorm van dictatuur inderdaad beter zou zijn jaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan een dictatuur ?
Buma en Pechtold maken toch echt behoorlijke andere keuzes.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt anders
Jij legde een direct verband tussen de kritiek op Wilders, geuit door Pechtold, en een sprong in de peilingen. Ik vond dat vreemd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?
Vanwaar toch die haat richting mij, gefrustreerde Ryan?quote:Schertsfiguur.
Het interesseert weer niemand.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?
Schertsfiguur.
Ze bezuinigen op andere dingen, dat is niet dat het op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt anders
Ik moest lachen.twitter:LodewijkA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 11:04:18De motie die je wist dat zou komen #pvv reageer retweet
Fatsoenlijke manier is niet onder het motto modernisering alles wat men heeft opgebouwd afbreken.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij legde een direct verband tussen de kritiek op Wilders, geuit door Pechtold, en een sprong in de peilingen. Ik vond dat vreemd.
Voor het overige: ja, heel sneu allemaal en het is prima om kritiek te hebben op de keuzes die het kabinet maakt. Je moet echter niet vergeten dat het crisis is en dat het simpelweg onmogelijk is om zonder kleerscheuren uit de strijd te komen.
[..]
Vanwaar toch die haat richting mij, gefrustreerde Ryan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |