En in de verkiezingen 15 eraf.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef Breekfast het volgende:
Vanavond op het NOS Journaal, 10 zetels erbij voor Wilders. Zo gaat dat in Nederland
In Wilderstermen is het een meesterzet.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef themole het volgende:
Of het verstandig was om de nazikaart te spelen van Pechtold vraag ik me af.
Natuurlijk was dat niet slim, maar de reactie van Wilders was echt werkelijk waar te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef themole het volgende:
Of het verstandig was om de nazikaart te spelen van Pechtold vraag ik me af.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen hoor.
Waarom kun jij je voorstellen dat de PVV een sprong maakt in de peilingen wanneer Wilders met z'n neus op de feiten wordt gedrukt?quote:
En 6 pakjes sjag en 30 euroshopper halve liters per maand toch zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de euro en de EU, geen ontwikkelingssamenwerking meer, grenzen dicht en 500 euro voor iedereen.
PVV
Je mag het ook toegeven als je op hem wil stemmen hoor. Je zal niet de eerste zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen hoor.
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef arjan1112 het volgende:
Straks komt Roemer, en daarna is het afgelopen... de rest is het bijna met het kabinet eens
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Koos kan net twee dagen vooruit vooruit met die dertig halveliters.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:04 schreef danos het volgende:
[..]
En 6 pakjes sjag en 30 euroshopper halve liters per maand toch zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |