Als er mensen met humor zouden zitten wel, maar volgens mij zijn er niet zo veel meer van over, in de angst dat er het zelfde met ze kan gebeuren als met mevrouw limonade-zonder-prik.quote:
Pol24, die switcht niet naar nieuws of reclames. Je kunt ook kijken via tweedekamer.nl.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:29 schreef arjan1112 het volgende:
wat is de beste zender politiek24 nederland1 of rtl7 ?
Ik ook. Lekker idioot volks dit, goeie opener. Alsof je de Telegraaf voorleest.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:46 schreef Reya het volgende:
Ik heb toch al een paar keer moeten lachen.
Het is als de conference van Freek; het is elk jaar weer hetzelfde, maar toch moet je lachen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker idioot volks dit, goeie opener. Alsof je de Telegraaf voorleest.
Die rood-wit-blauwe lintjesquote:Op woensdag 25 september 2013 10:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De 122k handtekeningen.
Daar betalen we hem niet voor.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin Wilders steeds meer te waarderen als komiek.
122 duizend tokkies die een handtekening hebben gezetquote:Op woensdag 25 september 2013 10:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
De 122k handtekeningen.
Joh, rot op alsof ik werk voor de JSF...quote:Op woensdag 25 september 2013 10:52 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Daar betalen we hem niet voor.
Belastingvrij.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef Reya het volgende:
Nog bedankt voor het geld naar Brussel, overigens.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef Reya het volgende:
Nog bedankt voor het geld naar Brussel, overigens.
quote:Op woensdag 25 september 2013 10:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, rot op alsof ik werk voor de JSF...
Belastingvrij.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:55 schreef Reya het volgende:
Nou, het debat gaat weer de goede kant op.
Dit is inderdaad wel een zwakke respons.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Haha Wilders heeft gewpoon geen antwoord
Nou ik denk niet dat hij achter die vlaggen stond, hij trekt dat soort lui wel aan...quote:
De 3-voud-verdediging.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:56 schreef Friek_ het volgende:
Puur persoonlijke aanval, het laatste middel.
Welnee joh.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef remlof het volgende:
Wilders een halve nazi?
Het is gewoon een hele.
hij heeft die vraag niet beantwoordquote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef De_Coulance het volgende:
Waarom werkt hij samen met Le Pen als hij het er niet mee eens?
Gewoon een goede vraag.
Het klinkt als de verbale vorm van een discussie op dit forum.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef superworm het volgende:
De nazikaart is nooit zo openlijk gespeeld.
Kan me er wat bij voorstellen hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef Breekfast het volgende:
Vanavond op het NOS Journaal, 10 zetels erbij voor Wilders. Zo gaat dat in Nederland
Vertelquote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen hoor.
En in de verkiezingen 15 eraf.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:58 schreef Breekfast het volgende:
Vanavond op het NOS Journaal, 10 zetels erbij voor Wilders. Zo gaat dat in Nederland
In Wilderstermen is het een meesterzet.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef themole het volgende:
Of het verstandig was om de nazikaart te spelen van Pechtold vraag ik me af.
Natuurlijk was dat niet slim, maar de reactie van Wilders was echt werkelijk waar te belachelijk voor woordenquote:Op woensdag 25 september 2013 10:59 schreef themole het volgende:
Of het verstandig was om de nazikaart te spelen van Pechtold vraag ik me af.
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom kun jij je voorstellen dat de PVV een sprong maakt in de peilingen wanneer Wilders met z'n neus op de feiten wordt gedrukt?quote:
En 6 pakjes sjag en 30 euroshopper halve liters per maand toch zeker.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Uit de euro en de EU, geen ontwikkelingssamenwerking meer, grenzen dicht en 500 euro voor iedereen.
PVV
Je mag het ook toegeven als je op hem wil stemmen hoor. Je zal niet de eerste zijn.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef arjan1112 het volgende:
Straks komt Roemer, en daarna is het afgelopen... de rest is het bijna met het kabinet eens
Hoe bedoel je ?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen?
Koos kan net twee dagen vooruit vooruit met die dertig halveliters.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:04 schreef danos het volgende:
[..]
En 6 pakjes sjag en 30 euroshopper halve liters per maand toch zeker.
Wat wil je dan een dictatuur ?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Kan ik mij hier ook komen schamen om die wanvertoning in Den Haag?![]()
Wat een stelletje debielen daar.![]()
Zijn kiezers kijken daar niet naar, derhalve irrelevant.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef Breekfast het volgende:
Wilders kan eigenlijk al naar huis. NOS Journaal momentje heeft hij al binnen.
Stellen dat de overige partijen het kabinet steunen, is onzin.quote:
De NOS is zo bang om voor links uitgemaakt te worden dat ze nooit iets gemeens over hem durven te zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:05 schreef Breekfast het volgende:
Wilders kan eigenlijk al naar huis. NOS Journaal momentje heeft hij al binnen.
Nee, gewoon mensen die beschaafd met elkaar in debat gaan.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan een dictatuur ?
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt andersquote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Stellen dat de overige partijen het kabinet steunen, is onzin.
Ze kunnen ook de samanwerking met FN en VB verlaten.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef Hexagon het volgende:
Zal me niet verbazen als de PVV straks de zaal verlaat
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom kun jij je voorstellen dat de PVV een sprong maakt in de peilingen wanneer Wilders met z'n neus op de feiten wordt gedrukt?
Soms maak ik me schuldig aan de gedachte dat een bepaalde vorm van dictatuur inderdaad beter zou zijn jaquote:Op woensdag 25 september 2013 11:07 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wat wil je dan een dictatuur ?
Buma en Pechtold maken toch echt behoorlijke andere keuzes.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt anders
Jij legde een direct verband tussen de kritiek op Wilders, geuit door Pechtold, en een sprong in de peilingen. Ik vond dat vreemd.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?
Vanwaar toch die haat richting mij, gefrustreerde Ryan?quote:Schertsfiguur.
Het interesseert weer niemand.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat heel wat mensen denken dat de partijen die dit kabinet steunen hypocriet zijn, er komen elke dag 700 werklozen bij, de grenzen gaan open voor Roemenen, Bulgaren, Hongaren en tegelijkertijd worden mensen met bijstand gedwongen om te werken voor het geld dat ze krijgen, daarnaast wordt de WW versoberd, het ontslagrecht wordt de tanden uit geslagen en eigenlijk willen de meeste partijen, onder het motto modernisering, het minimumloon afschaffen, alsmede allerlei alle sociale wetgeving. Het enige waar ze echt op wachten is dat de huizenprijzen weer stijgen, zodat iedereen in dit land weer zakken vol geld kan verdienen aan de volgende bubble, totdat-ie knapt en dan kunnen we alle sociale voorzieningen afschaffen onder het mom van moderniseringen, en dan nog zal jij als kritische journalist dit allemaal toejuichen natuurlijk, want Wilders is een fascist, toch?
Schertsfiguur.
Ze bezuinigen op andere dingen, dat is niet dat het op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:08 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
nou... cda d66 enz willen het een beetje anders maar komt gewoon op hetzelfde neer... alleen de pvv en de sp willen het echt anders
Ik moest lachen.twitter:LodewijkA twitterde op woensdag 25-09-2013 om 11:04:18De motie die je wist dat zou komen #pvv reageer retweet
Fatsoenlijke manier is niet onder het motto modernisering alles wat men heeft opgebouwd afbreken.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij legde een direct verband tussen de kritiek op Wilders, geuit door Pechtold, en een sprong in de peilingen. Ik vond dat vreemd.
Voor het overige: ja, heel sneu allemaal en het is prima om kritiek te hebben op de keuzes die het kabinet maakt. Je moet echter niet vergeten dat het crisis is en dat het simpelweg onmogelijk is om zonder kleerscheuren uit de strijd te komen.
[..]
Vanwaar toch die haat richting mij, gefrustreerde Ryan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |