Net gaf je nog aan er niets van af te weten.quote:Op maandag 23 september 2013 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat onderzoek is allang ontkracht.
Aan de andere kant, zolang geen twee libertariers een ongeveer gelijke definitie van het libertarisme aanhangen en er door hen vaak voor wordt gekozen om in discussies zelf definities te gaan verzinnen is een fatsoenlijke discussie natuurlijk ook lastig.quote:Op maandag 23 september 2013 18:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je stelling houd dus geen stand.
Je lult als wilders over marokkanen
Jij dacht dat in pakweg 10 jaar er geen ontwikkelingen waren in de klimaatwetenschap? In het geval van de hockeystick bleek er veel ander onderzoek over dit onderwerp beschikbaar met een vergelijkbare uitkomst. Dit heeft er voor gezorgd dat het de theorie uiteindelijk alleen maar sterker heeft gemaakt. Zoals het hoort in wetenschap.quote:Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net gaf je nog aan er niets van af te weten.
Ik heb deze video kritisch bekeken en de genoemde argumenten gecheckt op het internet en met mijn beperkte eigen kennis over het fenomeen. Ik ben in ieder geval niet overtuigd. Er bestaat voldoende bewijs van wetenschappers om deze argumenten te weerleggen. Het blijft natuurlijk het woord van wetenschappers tegenover andere wetenschappers, maar als deze video je heeft overtuigd van het niet bestaan van menselijke klimaatverandering, dan ben je duidelijk niet kritisch gaan kijken naar de argumenten van de tegenpartij.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een fatsoenlijke discussie is hier sowieso lastig, hmmm?quote:Op maandag 23 september 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zolang geen twee libertariers een ongeveer gelijke definitie van het libertarisme aanhangen en er door hen vaak voor wordt gekozen om in discussies zelf definities te gaan verzinnen is een fatsoenlijke discussie natuurlijk ook lastig.
Google is je vriend.quote:Op maandag 23 september 2013 18:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Net gaf je nog aan er niets van af te weten.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:25 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik heb deze video kritisch bekeken en de genoemde argumenten gecheckt op het internet en met mijn beperkte eigen kennis over het fenomeen. Ik ben in ieder geval niet overtuigd. Er bestaat voldoende bewijs van wetenschappers om deze argumenten te weerleggen. Het blijft natuurlijk het woord van wetenschappers tegenover andere wetenschappers, maar als deze video je heeft overtuigd van het niet bestaan van menselijke klimaatverandering, dan ben je duidelijk niet kritisch gaan kijken naar de argumenten van de tegenpartij.
Voor iedereen die het wat kan schelen, hier mijn weerlegging van de genoemde argumenten (met bronnen, natuurlijk):Vanavond is er een debat tussen Stefan Molyneux en Peter Joseph, zal jij ook wel interessant vinden. Weet niet wanneer het opyoutube verschijnt maar ik an de link even voor je posten tzt (loop van de week denk ik).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
Overheden hebben in de afgelopen eeuw 250 miljoen mensen over de kling gejaagd, zie ik bedrijven niet zo snel doen.quote:Op maandag 23 september 2013 16:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja... en dat zijn ook veel van die mensen die verbonden zijn aan de bedrijfsdictaturen, die libertairen graag zien.
[..]
Hoe wil je toch geloofwaardig zijn met dit soort geloofsdogma's ?
Mensen trappen daar niet in. Alleen mede-gelovigen.
Maar ga vooral door met je paradijs voorspellen en prediken....
Keep me posted as well, please.quote:Op maandag 23 september 2013 20:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Vanavond is er een debat tussen Stefan Molyneux en Peter Joseph, zal jij ook wel interessant vinden. Weet niet wanneer het opyoutube verschijnt maar ik an de link even voor je posten tzt (loop van de week denk ik).
Gedreven door andere belangen, ja.quote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Overheden hebben in de afgelopen eeuw 250 miljoen mensen over de kling gejaagd, zie ik bedrijven niet zo snel doen.
Maar succes met je wensdenken dat de overheid voor je zorgt.
Ik zal de link hier wel plaatsen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keep me posted as well, please.
Dat mogen ze ook niet doen van die overhedenquote:Op maandag 23 september 2013 20:17 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Overheden hebben in de afgelopen eeuw 250 miljoen mensen over de kling gejaagd, zie ik bedrijven niet zo snel doen.
quote:Op maandag 23 september 2013 19:25 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ik heb deze video kritisch bekeken en de genoemde argumenten gecheckt op het internet en met mijn beperkte eigen kennis over het fenomeen. Ik ben in ieder geval niet overtuigd. Er bestaat voldoende bewijs van wetenschappers om deze argumenten te weerleggen. Het blijft natuurlijk het woord van wetenschappers tegenover andere wetenschappers, maar als deze video je heeft overtuigd van het niet bestaan van menselijke klimaatverandering, dan ben je duidelijk niet kritisch gaan kijken naar de argumenten van de tegenpartij.
Voor iedereen die het wat kan schelen, hier mijn weerlegging van de genoemde argumenten (met bronnen, natuurlijk):Leuk, dank voor de inhoud. Punt is, ik was al eerder overtuigd. Het ging mij in eerste instantie ook niet om de theorie. Puur omdat er nog iets anders aan de hand, namelijk: Belangengroeperingen. Als ik deze term voorbij zie komen stijgt mijn bloeddruk altijd naar hogere waarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal je trouwen bronnen geven die mij wel overtuigd hebben.
Namelijk:
http://www.klimatosoof.nl/
http://www.groenerekenkamer.com/
En dat al tig jaar.
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.
quote:Op maandag 23 september 2013 20:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook niet doen van die overheden
In jouw droom mogen ze dat wel doen . Enge droom hoor
Droom maar verder dat niemand gedwongen wordt tot iets in jouw heilstaat
quote:Op maandag 23 september 2013 20:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Gedreven door andere belangen, ja.
Sure je moet geen enkele overheid heilig verklaren , maar ook niet het otbreken van een overheid verheerlijkenquote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is een typische misvatting. De perfecte wereld bestaat niet, en er zullen altijd mensen zijn die willen stelen en moorden. Daarom is het ook zo gevaarlijk om daar speciaal een overheid voor te maken en die heilig te verklaren.
Whut? Wat snap je nu niet danquote:Op maandag 23 september 2013 20:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat mogen ze ook niet doen van die overheden
In jouw droom mogen ze dat wel doen . Enge droom hoor
Droom maar verder dat niemand gedwongen wordt tot iets in jouw heilstaat
In een democratie is de overheid juist niet heilig, integendeel.quote:Op maandag 23 september 2013 20:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is een typische misvatting. De perfecte wereld bestaat niet, en er zullen altijd mensen zijn die willen stelen en moorden. Daarom is het ook zo gevaarlijk om daar speciaal een overheid voor te maken en die heilig te verklaren.
Ik heb je even verbeterd, het zag er wat slordig uit. Ad-hominem a la ad-hominem.quote:Op maandag 23 september 2013 20:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Sure je moet geen enkele overheidSlavendrijver heilig verklaren , maar ook niet het ontbreken van een overheidSlavendrijver verheerlijken
Dieven en moordenaarsFoute Slaven moeten gepakt worden, gestraft, aangezet worden tot verandering en dan ben je toch een overheidSlavenplantsoen aan het bouwen , en dat is dwang ....
LibertairenAbolitionisten pretenderen dat ze weten hoe zonder dwangSlavernij een paradijs te bouwen' maar ze hebben geen oplossingen voor dieven en moordenaarsMoordlustige slaven zonder dwangSlavernij en zonder overheidSlavendrijvers aan te pakken .
Geen enkele samenleving kan dat...maar libertairenAbolitionisten blijven maar roepen ... dat zij het willen weten'
Maar ze weten het ook niet uitraard en hollen hard weg
Het zijn fucking fundamentalisten
En mij.quote:Op maandag 23 september 2013 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Keep me posted as well, please.
Kom eens met duidelijke inhoudelijke kritiek.quote:Op maandag 23 september 2013 20:51 schreef Myph. het volgende:
[..]
Ik heb je even verbeterd, het zag er wat slordig uit. Ad-hominem a la ad-hominem.
Precies wat je zegt. Jij ging er weer een persoonlijk riedeltje van maken. Ik heb puur wat woorden vervangen. En precies zo heb jij het geformuleerd, maar dan met wat andere woorden.quote:Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom eens met duidelijke inhoudelijke kritiek.
Hier kan ik niks mis mee
In jouw droom zijn het bedrijven die dat mogen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:50 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Whut? Wat snap je nu niet dan![]()
Het zijn juist overheden die mensen over de kling jagen niet bedrijven.
Zeg het eens in andere woorden.quote:Op maandag 23 september 2013 21:03 schreef Myph. het volgende:
[..]
Precies wat je zegt. Jij ging er weer een persoonlijk riedeltje van maken. Ik heb puur wat woorden vervangen. En precies zo heb jij het geformuleerd, maar dan met wat andere woorden.
Graag hoor. De Zeitgeist Movement is één van mijn "stiekeme pleziertjes", als ik het zo mag omschrijven. Ik ben er al lang van overtuigd dat het op de korte termijn geen oplossing is, maar op de (zeer) lange termijn zou ik zo'n positief ingesteld wereldbeeld toch wel een warm hart toe willen dragen.quote:Op maandag 23 september 2013 20:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zal de link hier wel plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |