Vanaf 15 september:quote:Obese USA is de Amerikaanse versie van Obese. In dit RTL 4 programma worden 8 Amerikaanse kandidaten een jaar lang gevolgd, om een einde te maken aan hun levensbedreigende morbide obesitas. Zij krijgen hulp van de in Amerika zeer populaire personal coach Chris Powell.
quote:Hoe is het met de kandidaten die mee hebben gedaan aan Obese? Is het ze gelukt de kilo's eraf te houden, of is het toch weer mis gegaan? Leven ze gezonder, hoe heeft hun deelname aan het programma hun leven veranderd?
Vanaf 15 september neemt Wendy van Dijk je drie weken lang mee terug naar de oud-kandidaten.
Mijn mening is irrelevant.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar jij vind dat echt een leuk kapsel voor zo'n jonge meid?
Maar dáár hoeft-ie niet mee te trouwen.quote:
nee joh, dan gaat ze kaahaal!quote:Op zondag 22 september 2013 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou dat haar nog genoeg aan kunnen groeien om er fatsoenlijk uit te kunnen zien op de bruiloft?
Hoiquote:
Leuk dat al die wijven een mannenstem hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vreselijkquote:
Ik heb lang bruin haarquote:Op zondag 22 september 2013 21:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat voor kapsel heb jij dan?Blond? Brunette?
quote:Op zondag 22 september 2013 21:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezegend met de kleur van schoonheid.
Zijn het niet van die Hilversumse 'show-psychiaters'?quote:Op zondag 22 september 2013 22:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wat ik trouwens altijd al vreemd gevonden heb is dat er camera's toegestaan werden bij het gesprek tussen de psychiater en de kandidaat.
Van de obesitas kliniek, die blonde dame.quote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn het niet van die Hilversumse 'show-psychiaters'?
Die zitten een week later weer in het publiek bij DWDD of Met het mes op tafel.
Als de client akkoord gaat dan is er niks aan de handquote:Op zondag 22 september 2013 22:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn het niet van die Hilversumse 'show-psychiaters'?
Die zitten een week later weer in het publiek bij DWDD of Met het mes op tafel.
Tuurlijk. Paar quotes ws sturen ze nog welke kant ze op willenquote:Op maandag 23 september 2013 00:06 schreef hexje het volgende:
Ik heb het idee dat ze maar een klein gedeelte filmen bij die sessies.
Hij was toch tijdens programma niet heel veel afgevallen?quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Stanley.... die zag ik er zelf wel voor aan om weer terug naar af te gaan, ben benieuwd...
Nou eh, niet veel... iets van 65 kilo. Niet genoeg om zijn doel te halen, maar niet veel is ook weer niet helemaal juistquote:Op zondag 29 september 2013 15:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij was toch tijdens programma niet heel veel afgevallen?
En altijd smoesjes
7 maanden zei ze net.quote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef Ludd het volgende:
Ah, was dit die beveiliger? Hoe lang na einde programma is dit?
tenenkrommend.quote:Op zondag 29 september 2013 20:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Lichamelijk, geestelijk én mentaal... waarna Wendy uitbarst met een 'meaui he'...
hoe zat dat, met die vriendin?quote:Op zondag 29 september 2013 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Michel spraakmakend? Die huilie? En daar hebben ze ook nog de vriendin van weggejaagd ook
Die deed alles voor hem. Serieus. Huishouden, klaar maken van zijn eten, schemaatjes, alles. RTL stuurt haar een weekje weg met de buuv en zij denkt 'dat was leuk, dat was leven, tabee!'quote:
en hij vrat weer alles weg?quote:Op zondag 29 september 2013 20:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die deed alles voor hem. Serieus. Huishouden, klaar maken van zijn eten, schemaatjes, alles. RTL stuurt haar een weekje weg met de buuv en zij denkt 'dat was leuk, dat was leven, tabee!'
ratmillo is ook tuig, dat zie je zoquote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat heeft Radmilo nou voor wijvenketting om? Hallo zeg
http://img153.imageshack.us/img153/4411/ff13catycrossedcurlbyom.png (copy/paste deze link)quote:Op zondag 29 september 2013 20:19 schreef Ludd het volgende:
Die Wendy is gelukkig maar een beetje irritant.
Oostblok, he.quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ratmillo is ook tuig, dat zie je zo
Ook minimaal 15kg overtollig huid nu natuurlijk, dat train je er nooit af.quote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Ludd het volgende:
Waarom nu al naar de plastisch chirurg? Moet je niet eerst een gezond gewicht bereiken? 120 bij 1.75 is toch nog veel te zwaar?
ja, het is belachelijkquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Ludd het volgende:
Waarom nu al naar de plastisch chirurg? Moet je niet eerst een gezond gewicht bereiken? 120 bij 1.75 is toch nog veel te zwaar?
Daar heb je een punt, maar stel dat het 10 kilo is, dan weegt hij nog steeds 110 KG bij 1.75...quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Die overtollige huid is denk ook wel aardig wat kilo's
Nee joh, da's geen 15 kilo... Alex was een en al overtollige huid en dat was maar 6 kilo...quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ook minimaal 15kg overtollig huid nu natuurlijk, dat train je er nooit af.
Hij zal nooit 80 kilo worden hoorquote:Op zondag 29 september 2013 20:26 schreef Ludd het volgende:
Waarom niet?quote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef Trusten het volgende:
[..]
Hij zal nooit 80 kilo worden hoor
gewoon groeihormonen geven, dan is ie 1.85mquote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef Ludd het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar stel dat het 10 kilo is, dan weegt hij nog steeds 110 KG bij 1.75...
Zeg me dat je zn stem niet sexy vindt.quote:
Ik vind ALLES aan FdB sexy. ALLES.quote:Op zondag 29 september 2013 20:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeg me dat je zn stem niet sexy vindt.
Ohw dat valt nog tegen, ik dacht dat daar best wel een beetje gewicht in zat.quote:Op zondag 29 september 2013 20:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, da's geen 15 kilo... Alex was een en al overtollige huid en dat was maar 6 kilo...
quote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind ALLES aan FdB sexy. ALLES.
Onder die huid zit ook nog een hoop vet, gat geeft dus een vertekend beeld.quote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw dat valt nog tegen, ik dacht dat daar best wel een beetje gewicht in zat.
In zijn geval wel, daarom komt 'ie ook verre van in aanmerking voor die operatie. Die dokter rekent erop dat hij of fiks afvalt, of terug naar af gaatquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ohw dat valt nog tegen, ik dacht dat daar best wel een beetje gewicht in zat.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind ALLES aan FdB sexy. ALLES.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die stem van hem ook.Kan zo in een horrorfilm.
Opgegetenquote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zien we zijn vrouw helemaal niet meer?
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.quote:
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iemand die zonder weight loss surgery afvalt. Dan neem je gewoon je voedingsstoffen normaal op.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Dat verhaal snap ik niet. Als je in principe een normale bouw hebt om mee te beginnen en vervolgens helemaal dichtgegroeid bent. Waarom zou je dan niet meer terug kunnen naar hoe je in het begin was?quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Oh, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. In mijn optiek is het een kwestie van minder kcal binnen krijgen dan dat je verbrandt, dan blijf je afvallen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
j mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Geldt in mindere maat inderdaad, maar geldt dan nog steeds. Heb er laatst een erg interessant artikel over gelezen, maar kan het even niet terugvinden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iemand die zonder weight loss surgery afvalt. Dan neem je gewoon je voedingsstoffen normaal op.
Mensen die een operatie krijgen, krijgen een verandering aan hun spijsverteringsstelsel waardoor ze niet uit hun voeding opnemen wat normaal wel uit voeding wordt opgenomen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef Ludd het volgende:
Oh, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. In mijn optiek is het een kwestie van minder kcal binnen krijgen dan dat je verbrandt, dan blijf je afvallen.
Tuurlijk kan dat, ik zeg alleen dat dat niet per definitie het gezondst is.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef Ludd het volgende:
Oh, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. In mijn optiek is het een kwestie van minder kcal binnen krijgen dan dat je verbrandt, dan blijf je afvallen.
Niet met sporten of afvallen, wel met operatie. Bij haar finale kreeg ze te horen dat ze die operatie ging krijgen als ze door de gezondheidsscreening kwam.quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
Die vrouw met die extreme benen, daar kon toch niets aan gedaan worden?
gore zweetklepquote:Op zondag 29 september 2013 20:50 schreef Samson het volgende:
Ik zou hem toch vriendelijk verzoeken om een t-shirt aan te doen in die sportschool......
en dikke onderkinquote:Op zondag 29 september 2013 20:53 schreef Samson het volgende:
Gaat wel erg jong zn vader achterna met kaal worden....
Meen je dat nou?quote:Op zondag 29 september 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Miles is verstandelijk beperkt.
Vermoedde al zoiets..quote:Op zondag 29 september 2013 20:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Miles is verstandelijk beperkt.
Heb jij ze FB berichtjes gestuurd?quote:
Ja, iemand vraagt iets, ik geef antwoord... wat er precies met hem is is niet bekend gemaakt, maar hij is zo geboren voor zover ik me herinner.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
Wat is er met mijn tv aan de hand? Af en toe zie ik vage vormen uit bed rollen?
hahaquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Samson het volgende:
Wat is er met mijn tv aan de hand? Af en toe zie ik vage vormen uit bed rollen?
Dat is flauw.quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindeigen
lees je mee, danny?
danny heeft gewoon continue strafkamp nodigquote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindigen
lees je mee, danny?
Danny kan beter bij haar of Angeli intrekken...quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindigen
lees je mee, danny?
dan heeft ze trouwens gelijk 6 kinderenquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny kan beter bij haar of Angeli intrekken...
ik zou ook wel willen stoeien met radmilo hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Starlie het volgende:
Kan me leukere verrassingen bedenken...
quote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou ook wel willen stoeien met radmilo hoor
alleen zou ik wendy eerst de ring uitstompen
ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
ben zo benieuwd naar het eindresultaat
want nu mag ze geen kruimel meer eten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms denk ik, drop ze op Robinson eiland
Dat overleven ze niet...quote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms denk ik, drop ze op Robinson eiland
Ik denk het wel hoor, ik weet zeker dat ze gedurende dat hele traject obese talloze keren in de fout gaan en flink lopen snaaien. Dat kan daar dus gewoon niet omdat het er niet is. Dat is ook de sleutel tot succesvol afvallen. De verleidingen niet om je heen hebben, dus geen zooi in huis halen.quote:
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, ik weet zeker dat ze gedurende dat hele traject obese talloze keren in de fout gaan en flink lopen snaaien. Dat kan daar dus gewoon niet omdat het er niet is. Dat is ook de sleutel tot succesvol afvallen. De verleidingen niet om je heen hebben, dus geen zooi in huis halen.
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.
dat is fase 2quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.
Ze houden het langer vol dan dat ik van te voren had gedacht. De vraag is inderdaad hoe de meeste er over 5 jaar bijlopen/rollen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.
Heeft Amanda in jouw beleving geen gezond gewicht? En Angeli ook niet?quote:Op zondag 29 september 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.
De meeste zeg ik. En ik weet niet wat nu de verhouding lengte en gewicht bij hen is?quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Amanda in jouw beleving geen gezond gewicht? En Angeli ook niet?
Ik vond haar inderdaad best saaiquote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij was zo'n bikkel. Kreeg hier nauwelijks aandacht, geen gezeik was niet leuk kennelijk
Verschild dus ook per ziekenhuis. Tegen mij is in het MCL gezegd dat een BMI Tussen de 22 en 27 goed is. Minimaal mag het normaal 18 zijn zeiden ze daar maar na een WLS hebben ze liever niet dat iemand onder een BMI van 22 komt. Ik heb nu een BMI van 27, dat was 51. Maar ben nog niet klaar met afvallen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
Niet altijd waar, mijn maag is verkleind maar er is niks met mijn darmen gedaan dus mijn spijsverteringsstelsel werkt nog gewoon normaal.quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen die een operatie krijgen, krijgen een verandering aan hun spijsverteringsstelsel waardoor ze niet uit hun voeding opnemen wat normaal wel uit voeding wordt opgenomen.
Waarom is dat dan, dat ze liever niet hebben dat iemand onder een BMI van 22 komt?quote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Verschild dus ook per ziekenhuis. Tegen mij is in het MCL gezegd dat een BMI Tussen de 22 en 27 goed is. Minimaal mag het normaal 18 zijn zeiden ze daar maar na een WLS hebben ze liever niet dat iemand onder een BMI van 22 komt. Ik heb nu een BMI van 27, dat was 51. Maar ben nog niet klaar met afvallen.
Omdat het verschil dan te groot wordt, meer kans op gezondheidsklachten. Vooral als iemand van extreem overgewicht komt. Het is dan heel slecht om op bijna ondergewicht terecht te komen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, dat ze liever niet hebben dat iemand onder een BMI van 22 komt?
OK, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Omdat het verschil dan te groot wordt, meer kans op gezondheidsklachten. Vooral als iemand van extreem overgewicht komt. Het is dan heel slecht om op bijna ondergewicht terecht te komen.
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.
Ik zou zelf ook makkelijk niet kunnen eten, heb ook totaal geen hongergevoel. Maar ik hou me netjes aan de 6 eetmomenten per dag.
Mijn gezondheid gaat voor allesquote:
Respect hoor, het kan dus toch!quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn gezondheid gaat voor allesNa de operatie was me voorspeld dat ik een jaar later ongeveer 95kg zou wegen maar weeg nu na 10 maanden 71kg
Nog 6 te gaan voor een gezond gewicht, al ben ik nu al wel tevreden. Pas weer in maatje 38 dus heb niks te klagen.
Vond d'r juist wel positief onder de omstandighedenquote:
herstel, ik hoorde (ik keek nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef MissJ het volgende:
hoorde ik dat nou goed op de radio, begint a.s. zondag een nieuw seizoen?
Ergens onder die giga borsten. Zouden ze daar wel een sportbh voor hebben?quote:
eens. Komt denk ik oa doordat haar hoofd vrij slank is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef computergirl het volgende:
Toch zie je minder aan haar dat ze zo dik is dan vorige kandidaten
quote:
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Beursaap het volgende:
Hoe gaat het nu met ze? Ik heb gelezen dat je lichaam zich vroeg of laat na een dieet weer richting je oude gewicht trekt dus ik ben benieuwd
Weet je toevallig hoe het met de deelnemers in het algemeen is? Lijkt mij dat de meeste gewoon weer dik zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.
Trouwens, op 19 april begint een nieuw seizoen zei Wendy van Dijk
kansloos figuur idd. van de 600 mensen die zich opgeven uitgekozen worden en dan opnieuw falenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:14 schreef Beursaap het volgende:
kansloos figuur idd. van de 600 mensen die zich opgeven uitgekozen worden en dan opnieuw falen
sws waanzin dat hele programma! mensen van 200 kilo laten hardlopen, hoe gestoord wil je zijn!! zo hou je geen knieën meer over... verder raken ze veels te snel gewicht kwijt voor het 'wauw effect' wat helemaal niet goed is in zo'n korte tijd...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten worden
Ah, ik was pasgeleden aan het zoeken of ik iets over Danny kon vinden. Balen zeg, zo ontzettend zonde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
tuurlijk kan t, maar of t gezond is.. en t blijkt dus ook minder makkelijk om op dat streefgewicht te blijven... volgens mijn huisarts is ook bij een extreem overgewicht 1 kilo per maand afvallen t beste; want grotere kans op blijvend resultaat en lichaam krijgt niet zo'n opdoffer te verdurenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef Guanabana het volgende:
10 kg per jaar is ook wel HEEL weinig voor iemand met zoveel overgewicht. Dat mag best meer.
Ik denk dat het gewoon ligt aan zijn karakter en onvermogen om maat te houden, in zowel eten als in sporten. Genoeg deelnemers (zoals die Angelie heette ze toch?) die prima op gewicht zijn gebleven met deze methode.
Je valt toch juist in het begin meer af?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tuurlijk kan t, maar of t gezond is.. en t blijkt dus ook minder makkelijk om op dat streefgewicht te blijven... volgens mijn huisarts is ook bij een extreem overgewicht 1 kilo per maand afvallen t beste; want grotere kans op blijvend resultaat en lichaam krijgt niet zo'n opdoffer te verduren
als je eenmaal wat verder bent kun je dat eventueel wel iets opvoeren
in t begin gaat t makkelijker ja, maar t streven zou dus 1 kilo per maand moeten zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je valt toch juist in het begin meer af?
Ben zo 20 kg kwijt. En het is er ook echt af nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in t begin gaat t makkelijker ja, maar t streven zou dus 1 kilo per maand moeten zijn
scheelt ook weer een flinke teleurstelling (en mogelijk opgeven want t lukt toch niet) als je na een tijdje even stil staat
is mij dus verteld
Hij lijkt me het type dat dan alsnog gepureerde mars repen gaat etenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef Ole het volgende:
Net even gekeken. Hij heeft nu een maagoperatie gehad.
precies dit dusquote:Op zondag 22 maart 2015 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben zo 20 kg kwijt. En het is er ook echt af nu.
Ook kan je zo nog redelijk blijven eten en af en toe gewoon eten waar je zin in hebt. Is ook niet een dieet maar beter eten.
Ik maakte altijd de fout om maaltijden over te slaan. En te weinig te eten, altijd honger. Dat hou je uiteindelijk niet vol en krijg je eetbuien en kom je net zo hard weer aan + 10 kg
Tnx. Er is hier iemand op Fok! die is in 5 jaar 50 kg afgevallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies dit dus
congrats met dit verlies!![]()
Als die een gastric bypass heeft grote kans dat het dat niet lukt en hij daar op gaat dumpen. Ik heb zelf een gastric sleeve en bij mij valt zoetigheid al heel slecht. Mag het af en toe best hebben maar vermijd het want krijg er brandend maagzuur van. Als ik zin heb in wat lekkers neem ik wel een banaan of een stuk komkommer.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij lijkt me het type dat dan alsnog gepureerde mars repen gaat eten
Hij heeft een gastric sleevequote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
Als die een gastric bypass heeft grote kans dat het dat niet lukt en hij daar op gaat dumpen.
Swetsenegger heeft er minder dan 5 jaar over gedaan zelfsquote:Op zondag 22 maart 2015 18:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Tnx. Er is hier iemand op Fok! die is in 5 jaar 50 kg afgevallen.
Hij deed het ook te extreem, 600 calorieën per dag binnenkrijgen en 6u per dag sporten. Dat houdt geen mens vol, op die manier maak je je lichaam kapot.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten worden
ik had het dan ook over iemand andersquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swetsenegger heeft er minder dan 5 jaar over gedaan zelfs
oh ja... oepsquote:
Klinks allemaal geweldig, maar in zo'n korte tijd zoveel gewicht kwijtraken is gwn hartstikke ongezond! Verder maken ze de gewrichten van de deelnemers kapot door ze te laten hardlopen etc. zodat ze hier later ook problemen mee krijgen... Fijn programma hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:53 schreef tong80 het volgende:
Het RTL4-afvalprogramma Obese, waarin mensen met morbide obesitas worden begeleid naar een lager gewicht, begint zondag met de 26-jarige Daisy die volgens trainer Radmilo Soda 'de allerzwaarste Obese-deelneemster ooit' is. De jonge vrouw (221 kilo) begon haar afvalrace zó dik dat het productieteam eraan twijfelde of ze wel geholpen kon worden.
[ afbeelding ]
,,Het was voor mij heel confronterend, want ik heb nog nooit zo'n zware vrouw getraind'', vertelde Radmilo vanavond in RTL Boulevard. Daisy worstelde al haar hele leven met overgewicht, maar het ging goed fout toen haar vader stierf. ,,Toen ik 17 jaar was overleed mijn vader. Ik ben vervolgens mijn verdriet weg gaan eten''. Ten einde raad besloot ze zich op te geven voor het door Wendy van Dijk gepresenteerde programma Obese. ,,Het was voor mij een laatste redmiddel en ik dacht dit is een kans die ik gewoon moet gaan grijpen''.
[ afbeelding ]
En dat bleek hard nodig. Haar gezondheid was zó slecht dat ze zonder ingrijpen waarschijnlijk niet ouder dan 30 jaar was geworden. Na maandenlang keihard trainen onder strenge begeleiding is Daisy echter extreem veel kilo's afgevallen. Ze verloor volgens Radmilo zelfs zóveel gewicht dat ze een record vestigde. ,,Ze is de meest afgevallen vrouw bij Obese ooit''. Hoeveel lichter Daisy inmiddels is, is komende zondag (20.00 uur, RTL4) te zien in de eerste aflevering van het alweer derde seizoen. Hoe dan ook zit ze weer lekker in haar vel. ,,Ik had niet kunnen dromen dat ik zoveel kilo's kwijt zou raken'', aldus een dolgelukkige Daisy. ,,Het gaat goed met me. Ook omdat ik mijn mentale dingen heb aangepakt en een plekje heb kunnen geven''.
Heb je gelijk in. Begin eerst eens met gezond eten. Groente fruit en graanproducten. Ga wandelen en zwemmen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 14:34 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Klinks allemaal geweldig, maar in zo'n korte tijd zoveel gewicht kwijtraken is gwn hartstikke ongezond! Verder maken ze de gewrichten van de deelnemers kapot door ze te laten hardlopen etc. zodat ze hier later ook problemen mee krijgen... Fijn programma hoor!
Jij bent gezondheids expert tegenwoordig?quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Begin eerst eens met gezond eten. Groente fruit en graanproducten. Ga wandelen en zwemmen.
Wacht even. Eten deze mensen met het programma maar 600 calorieën per dag?quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef Ole het volgende:
Hij was gewoon veel te snel afgevallen. Serieuze diëtisten willen ook niet meewerken aan zo'n show. Maar langzaam afvallen is niet spectaculair genoeg.
Heb een keer een presentatie van hembijgewoond. Ging van eetverslaafd naar obsessief lijnen. 600 kcal per dag en 6 uur sporten. Op termijn niet vol te houden. Nu zal zijn metabolisme helemaal van de rel zijn.
10kg per jaar afvallen is veel beter dan 10kg per maand. Maar nogmaals, niet interessant voor tv
nee, dat deed hij zelf om nóg sneller af te vallen, natuurlijk zonder medeweten van begeleidingquote:Op zaterdag 18 april 2015 18:43 schreef Nammie het volgende:
[..]
Wacht even. Eten deze mensen met het programma maar 600 calorieën per dag?
Ja. Loop bij een arts, voedingsexpert en diëtiste. Vrijdag naar de internist. Heb er over gepost. Dus je kan het controleren. Ik kreeg gezondheidsproblemen mede door m'n overgewicht.quote:Op zaterdag 18 april 2015 18:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
Jij bent gezondheids expert tegenwoordig?
Eerste keer dat ik kijk. Wie is dat ?quote:Op zondag 19 april 2015 20:02 schreef tralalala het volgende:
Hopelijk doet Elske Sorel weer mee in dit programma.
Wat wil jij?quote:Op zondag 19 april 2015 20:09 schreef tralalala het volgende:
Die dunne beentjes van Wendy, bah bah bah.
Leuke woordspeling.quote:
en pas 26 jaarquote:
Ik geen van beiden. Wendy heb ik altijd al een scharminkel gevonden.quote:
Dat maakt niet uit ,Tong.quote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geen van beiden. Wendy heb ik altijd al een scharminkel gevonden.
Je vroeg het niet aan mij ik weet het.
Hoeveel kg ben je inmiddels afgevallen door de adviezen van deze personen in praktijk te brengen?quote:Op zondag 19 april 2015 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Loop bij een arts, voedingsexpert en diëtiste. Vrijdag naar de internist. Heb er over gepost. Dus je kan het controleren. Ik kreeg gezondheidsproblemen mede door m'n overgewicht.
Toen woog ik 73 kilo bij 173 centimeter. Voetbalde in een eerste elftal. En lekkere wijven keken achterom.quote:
Misschien ter afleiding van haar omvang?quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Haar gebit is ook wat jammer, net als haar make-up.
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien ter afleiding van haar omvang?
Ben er nu drie weken mee bezig. Werd af en toe ziek. 3 weken geleden weer in de ziekenwagen gelegen omdat iemand 112 belde omdat ik onwel was geworden op straat. Eigenlijk moet het allemaal nog starten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben je inmiddels afgevallen door de adviezen van deze personen in praktijk te brengen?
Klopt. Het past gewoon bij haarquote:Op zondag 19 april 2015 20:15 schreef roos94 het volgende:
dik is niet altijd lelijk.. maar meestal wel. Supernanny Jo frost is ook dik maar zij is
Hahahaquote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geen van beiden. Wendy heb ik altijd al een scharminkel gevonden.
Je vroeg het niet aan mij ik weet het.
fijn ook, een moeder die je bedenkt om bij de dierenarts te gaan wegenquote:Op zondag 19 april 2015 20:10 schreef Nammie het volgende:
Wow, ik kan me ook niet voorstellen dat mensen haar nakijken. Dat doe je toch niet?
Het is een verslaving. Triest toch dat iemand zo in de put zit.quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef roos94 het volgende:
Vind dat altijd zo bullshit. "Kutperiode dus daarom eet ik me vol tot ik 221 kilo weeg".
Maar de eerste stap is gezet, succesquote:Op zondag 19 april 2015 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er nu drie weken mee bezig. Werd af en toe ziek. 3 weken geleden weer in de ziekenwagen gelegen omdat iemand 112 belde omdat ik onwel was geworden op straat. Eigenlijk moet het allemaal nog starten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |