OK, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Omdat het verschil dan te groot wordt, meer kans op gezondheidsklachten. Vooral als iemand van extreem overgewicht komt. Het is dan heel slecht om op bijna ondergewicht terecht te komen.
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.
Ik zou zelf ook makkelijk niet kunnen eten, heb ook totaal geen hongergevoel. Maar ik hou me netjes aan de 6 eetmomenten per dag.
Mijn gezondheid gaat voor allesquote:
Respect hoor, het kan dus toch!quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn gezondheid gaat voor allesNa de operatie was me voorspeld dat ik een jaar later ongeveer 95kg zou wegen maar weeg nu na 10 maanden 71kg
Nog 6 te gaan voor een gezond gewicht, al ben ik nu al wel tevreden. Pas weer in maatje 38 dus heb niks te klagen.
Vond d'r juist wel positief onder de omstandighedenquote:
herstel, ik hoorde (ik keek nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef MissJ het volgende:
hoorde ik dat nou goed op de radio, begint a.s. zondag een nieuw seizoen?
Ergens onder die giga borsten. Zouden ze daar wel een sportbh voor hebben?quote:
eens. Komt denk ik oa doordat haar hoofd vrij slank is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef computergirl het volgende:
Toch zie je minder aan haar dat ze zo dik is dan vorige kandidaten
quote:
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Beursaap het volgende:
Hoe gaat het nu met ze? Ik heb gelezen dat je lichaam zich vroeg of laat na een dieet weer richting je oude gewicht trekt dus ik ben benieuwd
Weet je toevallig hoe het met de deelnemers in het algemeen is? Lijkt mij dat de meeste gewoon weer dik zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.
Trouwens, op 19 april begint een nieuw seizoen zei Wendy van Dijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |