Dat is flauw.quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindeigen
lees je mee, danny?
danny heeft gewoon continue strafkamp nodigquote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindigen
lees je mee, danny?
Danny kan beter bij haar of Angeli intrekken...quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef JaneDoe het volgende:
ja had best ontzag voor haar, in dr eentje een huishouden met 5 kids runnen en dan ook nog dagelijks sporten én 6 kilo onder je streefgewicht eindigen
lees je mee, danny?
dan heeft ze trouwens gelijk 6 kinderenquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Danny kan beter bij haar of Angeli intrekken...
ik zou ook wel willen stoeien met radmilo hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef Starlie het volgende:
Kan me leukere verrassingen bedenken...
quote:Op zondag 29 september 2013 21:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik zou ook wel willen stoeien met radmilo hoor
alleen zou ik wendy eerst de ring uitstompen
ik ookquote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef JaneDoe het volgende:
ben zo benieuwd naar het eindresultaat
want nu mag ze geen kruimel meer eten?quote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms denk ik, drop ze op Robinson eiland
Dat overleven ze niet...quote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soms denk ik, drop ze op Robinson eiland
Ik denk het wel hoor, ik weet zeker dat ze gedurende dat hele traject obese talloze keren in de fout gaan en flink lopen snaaien. Dat kan daar dus gewoon niet omdat het er niet is. Dat is ook de sleutel tot succesvol afvallen. De verleidingen niet om je heen hebben, dus geen zooi in huis halen.quote:
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:28 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, ik weet zeker dat ze gedurende dat hele traject obese talloze keren in de fout gaan en flink lopen snaaien. Dat kan daar dus gewoon niet omdat het er niet is. Dat is ook de sleutel tot succesvol afvallen. De verleidingen niet om je heen hebben, dus geen zooi in huis halen.
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.
dat is fase 2quote:Op zondag 29 september 2013 21:30 schreef hexje het volgende:
[..]
En dan kon je thuis en verval je weer in je oude gedrag. Het is juist goed om de nieuwe levensstijl in je eigen omgeving te leren en toe te passen.
Ze houden het langer vol dan dat ik van te voren had gedacht. De vraag is inderdaad hoe de meeste er over 5 jaar bijlopen/rollen.quote:Op zondag 29 september 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.
Heeft Amanda in jouw beleving geen gezond gewicht? En Angeli ook niet?quote:Op zondag 29 september 2013 21:31 schreef Samson het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wees eerlijk, ik heb nog geen kandidaat gezien die nu een echt gezond gewicht aan het programma heeft overgehouden en de meeste hangen op het behaalde gewicht. Reuze knap dat ze al die kilo's kwijt zijn, maar denk dat het merendeel het nu ook niet vol houdt.
De meeste zeg ik. En ik weet niet wat nu de verhouding lengte en gewicht bij hen is?quote:Op zondag 29 september 2013 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft Amanda in jouw beleving geen gezond gewicht? En Angeli ook niet?
Ik vond haar inderdaad best saaiquote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij was zo'n bikkel. Kreeg hier nauwelijks aandacht, geen gezeik was niet leuk kennelijk
Verschild dus ook per ziekenhuis. Tegen mij is in het MCL gezegd dat een BMI Tussen de 22 en 27 goed is. Minimaal mag het normaal 18 zijn zeiden ze daar maar na een WLS hebben ze liever niet dat iemand onder een BMI van 22 komt. Ik heb nu een BMI van 27, dat was 51. Maar ben nog niet klaar met afvallen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Niet altijd waar, mijn maag is verkleind maar er is niks met mijn darmen gedaan dus mijn spijsverteringsstelsel werkt nog gewoon normaal.quote:Op zondag 29 september 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mensen die een operatie krijgen, krijgen een verandering aan hun spijsverteringsstelsel waardoor ze niet uit hun voeding opnemen wat normaal wel uit voeding wordt opgenomen.
Waarom is dat dan, dat ze liever niet hebben dat iemand onder een BMI van 22 komt?quote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Verschild dus ook per ziekenhuis. Tegen mij is in het MCL gezegd dat een BMI Tussen de 22 en 27 goed is. Minimaal mag het normaal 18 zijn zeiden ze daar maar na een WLS hebben ze liever niet dat iemand onder een BMI van 22 komt. Ik heb nu een BMI van 27, dat was 51. Maar ben nog niet klaar met afvallen.
Omdat het verschil dan te groot wordt, meer kans op gezondheidsklachten. Vooral als iemand van extreem overgewicht komt. Het is dan heel slecht om op bijna ondergewicht terecht te komen.quote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarom is dat dan, dat ze liever niet hebben dat iemand onder een BMI van 22 komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |