quote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind ALLES aan FdB sexy. ALLES.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:33 schreef Fascination het volgende:
Die stem van hem ook.Kan zo in een horrorfilm.
Opgegetenquote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom zien we zijn vrouw helemaal niet meer?
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.quote:
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iemand die zonder weight loss surgery afvalt. Dan neem je gewoon je voedingsstoffen normaal op.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Dat verhaal snap ik niet. Als je in principe een normale bouw hebt om mee te beginnen en vervolgens helemaal dichtgegroeid bent. Waarom zou je dan niet meer terug kunnen naar hoe je in het begin was?quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
[..]
In theorie zal het vast wel kúnnen, maar ik bedoelde meer dat het gewicht/lengte verhaal wat bij normale mensen opgaat....niet meer opgaat. Bij mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Oh, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. In mijn optiek is het een kwestie van minder kcal binnen krijgen dan dat je verbrandt, dan blijf je afvallen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:42 schreef Trusten het volgende:
j mensen die een maagverkleining hebben gehad bijv. word ook een BMI van 25-30 geadviseerd in plaats van 20-25 voor 'normale' mensen. Als je meer afvalt ben je vaak roofbouw aan het plegen op je lichaam, kun je botontkalking krijgen etc.
Geldt in mindere maat inderdaad, maar geldt dan nog steeds. Heb er laatst een erg interessant artikel over gelezen, maar kan het even niet terugvinden.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dat geldt natuurlijk niet voor iemand die zonder weight loss surgery afvalt. Dan neem je gewoon je voedingsstoffen normaal op.
Mensen die een operatie krijgen, krijgen een verandering aan hun spijsverteringsstelsel waardoor ze niet uit hun voeding opnemen wat normaal wel uit voeding wordt opgenomen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:44 schreef Ludd het volgende:
Oh, daar heb ik echt nog nooit van gehoord. In mijn optiek is het een kwestie van minder kcal binnen krijgen dan dat je verbrandt, dan blijf je afvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |