OK, dat wist ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Omdat het verschil dan te groot wordt, meer kans op gezondheidsklachten. Vooral als iemand van extreem overgewicht komt. Het is dan heel slecht om op bijna ondergewicht terecht te komen.
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.quote:
Goed bezigquote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die doorslaan na een WLS, krijgen zo'n kick van het afvallen dat ze extreem erbij gaan sporten + nog op dieet gaan terwijl op dieet gaan na zo'n operatie echt heel slecht is. Maar het gaat ze makkelijk af omdat het hongergevoel er toch niet meer is.
Ik zou zelf ook makkelijk niet kunnen eten, heb ook totaal geen hongergevoel. Maar ik hou me netjes aan de 6 eetmomenten per dag.
Mijn gezondheid gaat voor allesquote:
Respect hoor, het kan dus toch!quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Mijn gezondheid gaat voor allesNa de operatie was me voorspeld dat ik een jaar later ongeveer 95kg zou wegen maar weeg nu na 10 maanden 71kg
Nog 6 te gaan voor een gezond gewicht, al ben ik nu al wel tevreden. Pas weer in maatje 38 dus heb niks te klagen.
Vond d'r juist wel positief onder de omstandighedenquote:
herstel, ik hoorde (ik keek nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:15 schreef MissJ het volgende:
hoorde ik dat nou goed op de radio, begint a.s. zondag een nieuw seizoen?
Ergens onder die giga borsten. Zouden ze daar wel een sportbh voor hebben?quote:
eens. Komt denk ik oa doordat haar hoofd vrij slank is.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:24 schreef computergirl het volgende:
Toch zie je minder aan haar dat ze zo dik is dan vorige kandidaten
quote:
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 13:45 schreef Beursaap het volgende:
Hoe gaat het nu met ze? Ik heb gelezen dat je lichaam zich vroeg of laat na een dieet weer richting je oude gewicht trekt dus ik ben benieuwd
Weet je toevallig hoe het met de deelnemers in het algemeen is? Lijkt mij dat de meeste gewoon weer dik zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.
Trouwens, op 19 april begint een nieuw seizoen zei Wendy van Dijk
kansloos figuur idd. van de 600 mensen die zich opgeven uitgekozen worden en dan opnieuw falenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
Danny uit het 1e seizoen was gisteravond bij RTL Late night. Hij is weer enorm dik helaas.
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:14 schreef Beursaap het volgende:
kansloos figuur idd. van de 600 mensen die zich opgeven uitgekozen worden en dan opnieuw falen
sws waanzin dat hele programma! mensen van 200 kilo laten hardlopen, hoe gestoord wil je zijn!! zo hou je geen knieën meer over... verder raken ze veels te snel gewicht kwijt voor het 'wauw effect' wat helemaal niet goed is in zo'n korte tijd...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten worden
Ah, ik was pasgeleden aan het zoeken of ik iets over Danny kon vinden. Balen zeg, zo ontzettend zonde.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 18:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
tuurlijk kan t, maar of t gezond is.. en t blijkt dus ook minder makkelijk om op dat streefgewicht te blijven... volgens mijn huisarts is ook bij een extreem overgewicht 1 kilo per maand afvallen t beste; want grotere kans op blijvend resultaat en lichaam krijgt niet zo'n opdoffer te verdurenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef Guanabana het volgende:
10 kg per jaar is ook wel HEEL weinig voor iemand met zoveel overgewicht. Dat mag best meer.
Ik denk dat het gewoon ligt aan zijn karakter en onvermogen om maat te houden, in zowel eten als in sporten. Genoeg deelnemers (zoals die Angelie heette ze toch?) die prima op gewicht zijn gebleven met deze methode.
Je valt toch juist in het begin meer af?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:04 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tuurlijk kan t, maar of t gezond is.. en t blijkt dus ook minder makkelijk om op dat streefgewicht te blijven... volgens mijn huisarts is ook bij een extreem overgewicht 1 kilo per maand afvallen t beste; want grotere kans op blijvend resultaat en lichaam krijgt niet zo'n opdoffer te verduren
als je eenmaal wat verder bent kun je dat eventueel wel iets opvoeren
in t begin gaat t makkelijker ja, maar t streven zou dus 1 kilo per maand moeten zijnquote:Op zondag 22 maart 2015 18:07 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je valt toch juist in het begin meer af?
Ben zo 20 kg kwijt. En het is er ook echt af nu.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
in t begin gaat t makkelijker ja, maar t streven zou dus 1 kilo per maand moeten zijn
scheelt ook weer een flinke teleurstelling (en mogelijk opgeven want t lukt toch niet) als je na een tijdje even stil staat
is mij dus verteld
Hij lijkt me het type dat dan alsnog gepureerde mars repen gaat etenquote:Op zondag 22 maart 2015 17:23 schreef Ole het volgende:
Net even gekeken. Hij heeft nu een maagoperatie gehad.
precies dit dusquote:Op zondag 22 maart 2015 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Ben zo 20 kg kwijt. En het is er ook echt af nu.
Ook kan je zo nog redelijk blijven eten en af en toe gewoon eten waar je zin in hebt. Is ook niet een dieet maar beter eten.
Ik maakte altijd de fout om maaltijden over te slaan. En te weinig te eten, altijd honger. Dat hou je uiteindelijk niet vol en krijg je eetbuien en kom je net zo hard weer aan + 10 kg
Tnx. Er is hier iemand op Fok! die is in 5 jaar 50 kg afgevallen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
precies dit dus
congrats met dit verlies!![]()
Als die een gastric bypass heeft grote kans dat het dat niet lukt en hij daar op gaat dumpen. Ik heb zelf een gastric sleeve en bij mij valt zoetigheid al heel slecht. Mag het af en toe best hebben maar vermijd het want krijg er brandend maagzuur van. Als ik zin heb in wat lekkers neem ik wel een banaan of een stuk komkommer.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hij lijkt me het type dat dan alsnog gepureerde mars repen gaat eten
Hij heeft een gastric sleevequote:Op zondag 22 maart 2015 21:01 schreef Wildervankstertje het volgende:
Als die een gastric bypass heeft grote kans dat het dat niet lukt en hij daar op gaat dumpen.
Swetsenegger heeft er minder dan 5 jaar over gedaan zelfsquote:Op zondag 22 maart 2015 18:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Tnx. Er is hier iemand op Fok! die is in 5 jaar 50 kg afgevallen.
Hij deed het ook te extreem, 600 calorieën per dag binnenkrijgen en 6u per dag sporten. Dat houdt geen mens vol, op die manier maak je je lichaam kapot.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 20:39 schreef Trusten het volgende:
[..]
Erg zonde idd. Zegt imo juist iets over dat het gewicht eraf houden velen malen moeilijker is dan het eraf krijgen. Niemand kan in zijn 'normale' leven dat regime volhouden qua 7 x per week sporten etc. Met andere woorden, ze zouden veel langer begeleid moeten worden
ik had het dan ook over iemand andersquote:Op zondag 22 maart 2015 21:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Swetsenegger heeft er minder dan 5 jaar over gedaan zelfs
oh ja... oepsquote:
Klinks allemaal geweldig, maar in zo'n korte tijd zoveel gewicht kwijtraken is gwn hartstikke ongezond! Verder maken ze de gewrichten van de deelnemers kapot door ze te laten hardlopen etc. zodat ze hier later ook problemen mee krijgen... Fijn programma hoor!quote:Op zaterdag 18 april 2015 11:53 schreef tong80 het volgende:
Het RTL4-afvalprogramma Obese, waarin mensen met morbide obesitas worden begeleid naar een lager gewicht, begint zondag met de 26-jarige Daisy die volgens trainer Radmilo Soda 'de allerzwaarste Obese-deelneemster ooit' is. De jonge vrouw (221 kilo) begon haar afvalrace zó dik dat het productieteam eraan twijfelde of ze wel geholpen kon worden.
[ afbeelding ]
,,Het was voor mij heel confronterend, want ik heb nog nooit zo'n zware vrouw getraind'', vertelde Radmilo vanavond in RTL Boulevard. Daisy worstelde al haar hele leven met overgewicht, maar het ging goed fout toen haar vader stierf. ,,Toen ik 17 jaar was overleed mijn vader. Ik ben vervolgens mijn verdriet weg gaan eten''. Ten einde raad besloot ze zich op te geven voor het door Wendy van Dijk gepresenteerde programma Obese. ,,Het was voor mij een laatste redmiddel en ik dacht dit is een kans die ik gewoon moet gaan grijpen''.
[ afbeelding ]
En dat bleek hard nodig. Haar gezondheid was zó slecht dat ze zonder ingrijpen waarschijnlijk niet ouder dan 30 jaar was geworden. Na maandenlang keihard trainen onder strenge begeleiding is Daisy echter extreem veel kilo's afgevallen. Ze verloor volgens Radmilo zelfs zóveel gewicht dat ze een record vestigde. ,,Ze is de meest afgevallen vrouw bij Obese ooit''. Hoeveel lichter Daisy inmiddels is, is komende zondag (20.00 uur, RTL4) te zien in de eerste aflevering van het alweer derde seizoen. Hoe dan ook zit ze weer lekker in haar vel. ,,Ik had niet kunnen dromen dat ik zoveel kilo's kwijt zou raken'', aldus een dolgelukkige Daisy. ,,Het gaat goed met me. Ook omdat ik mijn mentale dingen heb aangepakt en een plekje heb kunnen geven''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |