Dat maakt niet uit ,Tong.quote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geen van beiden. Wendy heb ik altijd al een scharminkel gevonden.
Je vroeg het niet aan mij ik weet het.
Hoeveel kg ben je inmiddels afgevallen door de adviezen van deze personen in praktijk te brengen?quote:Op zondag 19 april 2015 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Loop bij een arts, voedingsexpert en diëtiste. Vrijdag naar de internist. Heb er over gepost. Dus je kan het controleren. Ik kreeg gezondheidsproblemen mede door m'n overgewicht.
Toen woog ik 73 kilo bij 173 centimeter. Voetbalde in een eerste elftal. En lekkere wijven keken achterom.quote:
Misschien ter afleiding van haar omvang?quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Haar gebit is ook wat jammer, net als haar make-up.
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 19 april 2015 20:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Misschien ter afleiding van haar omvang?
Ben er nu drie weken mee bezig. Werd af en toe ziek. 3 weken geleden weer in de ziekenwagen gelegen omdat iemand 112 belde omdat ik onwel was geworden op straat. Eigenlijk moet het allemaal nog starten.quote:Op zondag 19 april 2015 20:12 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben je inmiddels afgevallen door de adviezen van deze personen in praktijk te brengen?
Klopt. Het past gewoon bij haarquote:Op zondag 19 april 2015 20:15 schreef roos94 het volgende:
dik is niet altijd lelijk.. maar meestal wel. Supernanny Jo frost is ook dik maar zij is
Hahahaquote:Op zondag 19 april 2015 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geen van beiden. Wendy heb ik altijd al een scharminkel gevonden.
Je vroeg het niet aan mij ik weet het.
fijn ook, een moeder die je bedenkt om bij de dierenarts te gaan wegenquote:Op zondag 19 april 2015 20:10 schreef Nammie het volgende:
Wow, ik kan me ook niet voorstellen dat mensen haar nakijken. Dat doe je toch niet?
Het is een verslaving. Triest toch dat iemand zo in de put zit.quote:Op zondag 19 april 2015 20:13 schreef roos94 het volgende:
Vind dat altijd zo bullshit. "Kutperiode dus daarom eet ik me vol tot ik 221 kilo weeg".
Maar de eerste stap is gezet, succesquote:Op zondag 19 april 2015 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er nu drie weken mee bezig. Werd af en toe ziek. 3 weken geleden weer in de ziekenwagen gelegen omdat iemand 112 belde omdat ik onwel was geworden op straat. Eigenlijk moet het allemaal nog starten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |