Korte omschrijving depressie:quote:Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.
Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien
Korte uitleg van angststoornissen:quote:Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.
Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.
Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
quote:Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.
Wanneer spreken we van een angststoornis?
Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.
In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:
Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs
Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:
Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Yupquote:
Ik ken het hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yup
Alleen (zoals ik al eerder beschreef) ga ik mezelf dan totaal voorbij. Moet wel zeggen dat ik dat stukje aan mezelf wel mis nu ik aan de medicatie ben, maar ik krijg nu veel en veel meer voor elkaar!
Het is een ruil zeg maar.
quote:
quote:Op zondag 22 september 2013 23:06 schreef Gray het volgende:
Voor wanneer iemand jou en je kwaal niet serieus neemt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Miniem het volgende:
Oh men.
De zelfhaat gevoelens komen op dit moment weer flink naar boven.
En druk is goed omdat je dan geen tijd hebt om te piekeren?quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hier idem, zit in een hele slechte dag vandaag. Gelukkig is het weekend weer bijna voorbij en ligt er een hele drukke week voor de deur. Zal komend weekend nog wel gekker worden qua ellende
Als in dat het even een ander perspectief biedt; zeker.quote:Op zondag 22 september 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En tóch kunnen juist dat soort types je met een harde opmerking wel weer even in het nu halen.
Zoveel dat ik nog moet regelen en bespreken hier. En die onzekerheid. Its killing.quote:Op zondag 22 september 2013 23:17 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Hier idem, zit in een hele slechte dag vandaag. Gelukkig is het weekend weer bijna voorbij en ligt er een hele drukke week voor de deur. Zal komend weekend nog wel gekker worden qua ellende
Laat ze maar drijven. Pluk het niet uit het water om het vast te houden. Alles zinkt vanzelf.quote:Op zondag 22 september 2013 23:14 schreef Miniem het volgende:
Oh men.
De zelfhaat gevoelens komen op dit moment weer flink naar boven.
Het was enigszins sarcastisch, druk is helemaal niet zo goed. Komt toevallig zo uit. Dat gepieker komt toch wel als ik weer alleen ben, na drukte wordt dat alleen maar ergerquote:Op zondag 22 september 2013 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En druk is goed omdat je dan geen tijd hebt om te piekeren?
Incl mezelfquote:Op zondag 22 september 2013 23:22 schreef Gray het volgende:
[..]
Laat ze maar drijven. Alles zinkt vanzelf.
Wat?quote:Op zondag 22 september 2013 23:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij leeft, als een lotusblad. In de modder gedij je.
Dat eerste bedoelde ik, ja. Soms vind ik het erg fijn om even een spreekwoordelijke schop onder m'n hol te krijgen van iemand die het allemaal juist iets anders ziet. Dat ondermijnen hoeft niet eens zo te zijn, soms werkt een verhelderende rotschopquote:Op zondag 22 september 2013 23:20 schreef Gray het volgende:
[..]
Als in dat het even een ander perspectief biedt; zeker.
Maar tegelijkertijd ondermijnen ze jou en je kwaal, en ontvankelijk als je dan bent, jij jezelf ook. Geestelijke kwalen worden nog steeds onderschat in onze maatschappij, en wellicht is dat wel omdat ze tocht écht een zogeheten 'luxe'kwaal zijn. Maar dat maakt ze niet minder reëel...
Wie weet is de tijd nabij dat algemeen geaccepteerd wordt dat fysieke pijn en mentale pijn lang niet zo ver verwijderd zijn als het soms lijkt.
Ja alleen zijn is dan klote.quote:Op zondag 22 september 2013 23:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Het was enigszins sarcastisch, druk is helemaal niet zo goed. Komt toevallig zo uit. Dat gepieker komt toch wel als ik weer alleen ben, na drukte wordt dat alleen maar erger
Hahah, en terecht!quote:
Een stap tegelijk jong, dan struikel je minder snel.quote:Op zondag 22 september 2013 23:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoveel dat ik nog moet regelen en bespreken hier. En die onzekerheid. Its killing.
Plus dat ik tegenwoordig bij moet komen van alles, te idioot voor woorden...quote:
Mijn grindkop ligt anders flink open na dat gestruikelquote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Een stap tegelijk jong, dan struikel je minder snel.
Dat is de leeftijd :pquote:Op zondag 22 september 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Plus dat ik tegenwoordig bij moet komen van alles, te idioot voor woorden...
Mooi opzich, maar ik kan dat nietquote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Hahah, en terecht!
Het is iets dat je van een lotusbloem kan leren, namelijk dat het leeft in de modder, uit zichzelf gemaakt is om vuil van zich te laten glijden en bloeit als een prachtige bloem.
Directer kan je zeggen dat je juist in het contrast van de treurnis om je heen het moois in jezelf kan herkennen. Dan is het slechts een kwestie van opletten.
Om mezelf nog even aan te vullen:quote:Op zondag 22 september 2013 23:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Hahah, en terecht!
Het is iets dat je van een lotusbloem kan leren, namelijk dat het leeft in de modder, uit zichzelf gemaakt is om vuil van zich te laten glijden en bloeit als een prachtige bloem.
Directer kan je zeggen dat je juist in het contrast van de treurnis om je heen het moois in jezelf kan herkennen. Dan is het slechts een kwestie van opletten.
Die vooralquote:Op zondag 22 september 2013 23:35 schreef Miniem het volgende:
I'm tired of trying, sick of crying, I know I've been smiling, but inside I'm dying.
Het was even stil, dus geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Gaat het wat beter of slechter?
Het wisselt, ik kan niet zeggen dat het in de laatste weken erg veel beter is geworden hier. Er zijn wel wat puzzelstukjes op hun plaats gevallen na een gesprek met een psychiater en later met m'n psycholoog én de prognose is gewoon prima maar qua gepieker en zelfgruwel is het nog net zo ellendig.quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hoeft niet te kruipen hoor, ik legde de bal voor open doel...quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry
Kan ik het ooit nog goedmaken?
quote:
Ik heb niks te luchten. Of eigenlijk niemand waar ik dat kan.quote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Het was even stil, dus geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.
Al lijkt Miniem het even zwaar te hebben.![]()
![]()
Miniem, wil je je hart even luchten?
Ik verplicht mezelf minder op Fok te hangen, dat zal ook bijdragenquote:Op zondag 22 september 2013 23:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Het was even stil, dus geen nieuws is goed nieuws zullen we maar zeggen.
Dat was ik ook niet van plan.quote:Op zondag 22 september 2013 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kruipen hoor, ik legde de bal voor open doel...
Je kan het hier doen?quote:Op zondag 22 september 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb niks te luchten. Of eigenlijk niemand waar ik dat kan.
Ik heb echt een enorme hekel aan mezelf.
Het kan op FOK! soms wel even deprimeren met al die harde uitlatingen van mensen. Maar dat zijn alsnog uitingen die ze in het openbaar inhouden, vaak.quote:Op zondag 22 september 2013 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verplicht mezelf minder op Fok te hangen, dat zal ook bijdragen
Nee, niet openbaar.quote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan het hier doen?
[..]
Het kan op FOK! soms wel even deprimeren met al die harde uitlatingen van mensen. Maar dat zijn alsnog uitingen die ze in het openbaar inhouden, vaak.
Je hebt ruggengraat gekweekt, wat goed!quote:Op zondag 22 september 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan.
Maar om een serieus antwoord te geven, toen ik een burnout had heeft het heel lang geduurd voor ik me weer fit voelde, moest na een drukke dag ook echt bij komen.
Het is meer dat ik de tijd die ik hier rondhing zie als niet nuttig ingevulde tijd. Af en toe heb ik een avondje de geest maar vaak heb ik er ook helemaal geen zin meer inquote:Op zondag 22 september 2013 23:42 schreef Gray het volgende:
Het kan op FOK! soms wel even deprimeren met al die harde uitlatingen van mensen. Maar dat zijn alsnog uitingen die ze in het openbaar inhouden, vaak.
Schrijf het dan even voor jezelf op. In een schrift, een tekstdocument. Lees het morgen nog eens door en verbrandt het, prullenbak het. Of lijst het in, print het uit en stop het in een schoenendoos. Laat het niet in jezelf branden, brul het uit. Hoe je ook dunkt.quote:
Haha, die was er al hoor. Alleen voor sommige mensen wil ik nog wel eens een beetje kruipen. Of in ieder geval wat meer door de knieen zakken.quote:Op zondag 22 september 2013 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Je hebt ruggengraat gekweekt, wat goed!![]()
Nou, echt. Je voelt je echt een oud wijf, het slaat nergens op. Daarbij al m'n andere mankementen nog waardoor een paar activiteiten al zorgen voor het predikaat "drukke dag". Slaat nergens op
Soms heb ik er ook even de kracht niet voor. En weet je wat? Dan doe ik het ook even niet. Dan kies ik voor mezelf en schommel ik daar even in.quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is meer dat ik de tijd die ik hier rondhing zie als niet nuttig ingevulde tijd. Af en toe heb ik een avondje de geest maar vaak heb ik er ook helemaal geen zin meer in![]()
Blijkbaar is dat dan heel normaal.quote:In het echt hadden de meeste mensen idd een veel minder grote bek (al zal ik dat zelf misschien ook wel hebben).
Nou, vooruit dan. For this time I'll see it trough my fingers...quote:Op zondag 22 september 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, die was er al hoor. Alleen voor sommige mensen wil ik nog wel eens een beetje kruipen. Of in ieder geval wat meer door de knieen zakken.
quote:Sadness to me is the happiest time,
When a shining city rises from the ruins of my drunken mind.
Those times when I’m silent and still as the earth,
The thunder of my roar is heard across the universe.
- Rumi
Wil je daar wat over kwijt?quote:Op zondag 22 september 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Het wisselt, ik kan niet zeggen dat het in de laatste weken erg veel beter is geworden hier. Er zijn wel wat puzzelstukjes op hun plaats gevallen na een gesprek met een psychiater en later met m'n psycholoog én de prognose is gewoon prima maar qua gepieker en zelfgruwel is het nog net zo ellendig.
Nee toch? Kan je hier niet een klein beetje vertellen zonder in details te treden?quote:Op zondag 22 september 2013 23:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb niks te luchten. Of eigenlijk niemand waar ik dat kan.
Ik heb echt een enorme hekel aan mezelf.
Voel me wel goed.quote:Op zondag 22 september 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan. For this time I'll see it trough my fingers...
Hoe gaat 'ie daar nu?
Overal een beetje meelezen vind ik vaak ook wel voldoende, als je ergens reageert dan krijg je weer reactie en dan moet je daar weer iets mee. Soms lukt me dat nietquote:Op zondag 22 september 2013 23:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Soms heb ik er ook even de kracht niet voor. En weet je wat? Dan doe ik het ook even niet. Dan kies ik voor mezelf en schommel ik daar even in.
[..]
Blijkbaar is dat dan heel normaal.
Haha!quote:Op zondag 22 september 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal een beetje meelezen vind ik vaak ook wel voldoende, als je ergens reageert dan krijg je weer reactie en dan moet je daar weer iets mee. Soms lukt me dat niet![]()
Het zal vast een normaal fenomeen zijn, ja. Hoezee, toch nog iets normaals hier
Neu, dan wordt het een herhaling van een herhaling en daarin heb ik geen zin.quote:
Dat klinkt goed, goed bezig man!quote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voel me wel goed.
aardig rustig in mijn hoofd
Je bent voor de buitenwereld veel normaler dan je denktquote:Op zondag 22 september 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal een beetje meelezen vind ik vaak ook wel voldoende, als je ergens reageert dan krijg je weer reactie en dan moet je daar weer iets mee. Soms lukt me dat niet![]()
Het zal vast een normaal fenomeen zijn, ja. Hoezee, toch nog iets normaals hier
Ok dat is primaquote:Op zondag 22 september 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, dan wordt het een herhaling van een herhaling en daarin heb ik geen zin.
Excuses aan iedereen die meelurkt
Mijn denken gaat toch iets anders, vrees ikquote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Haha!Als je er genoeg over nadenkt, dan blijken ook de gekste dingen onderdeel van de norm.
Nee hoor. Jouw denken is echt niet veel anders dan dat van anderen. Ik ben er ook geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn denken gaat toch iets anders, vrees ik
Dat denk ik niet. Je wil niet weten hoe vaag ik aangekeken word als ik probeer uit te leggen waarover ik allemaal moet nadenken voordat ik iets doequote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent voor de buitenwereld veel normaler dan je denkt
Ik weet het niet. M'n psych vertelde dat m'n kop overuren draait en dat mijn denken/overdenken vele malen hoger ligt dan bij het gemiddelde. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt, gelukkig kan je niet bij een ander in het hoofd kijlen om te vergelijkenquote:Op maandag 23 september 2013 00:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor. Jouw denken is echt niet veel anders dan dat van anderen. Ik ben er ook geweest.
Alleen bij jezelf.quote:Op maandag 23 september 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. M'n psych vertelde dat m'n kop overuren draait en dat mijn denken/overdenken vele malen hoger ligt dan bij het gemiddelde. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt, gelukkig kan je niet bij een ander in het hoofd kijlen om te vergelijken
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.quote:Op maandag 23 september 2013 00:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Alleen bij jezelf.
En zeg eens zelf, is dat zo?
Door wie word je vaag aangekeken?quote:Op maandag 23 september 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je wil niet weten hoe vaag ik aangekeken word als ik probeer uit te leggen waarover ik allemaal moet nadenken voordat ik iets doe
Nee toch? Welkom bij de groepquote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Dit topic begint meer te lijken op een groepssessie dan op iets openbaars en uitnodigend voor 'nieuwe' mensen. Zucht.
Dat is helemaal niet raar. Dat heb ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.
Concreter voorbeeld; als iemand snauwt, trek ik me terug. Waar ik een week later (of bijv een maand later als ik diegene lang niet zie) nog enorm in piekermodus kan zitten (diegene heeft een hekel aan me, komt nooit meer goed, wat ben ik dom geweest) kan diegene zich het voorval meestal niet eens meer herinneren en blijkt er niks aan de hand. Enorm vaak gehad.
Knal je ellende erin!quote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Dit topic begint meer te lijken op een groepssessie dan op iets openbaars en uitnodigend voor 'nieuwe' mensen. Zucht.
Die zal vast wel weer eens binnen komen stuivenquote:Op maandag 23 september 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met S_E eigenlijk? Heeft iemand nog contact met hem?
Niet naar jou gericht.quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Knal je ellende erin!
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik hoef niet eens zo nodig in de belangstelling te staan. Ook niet in dit topic, ook daarom blijf ik vaak wat langer weg. Aan groepssessies heb ik ook geen behoefte maar af en toe vind ik het erg prettig om hier wat te kletsen. Die zucht is onnodig...
Zie post #34.quote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee toch? Welkom bij de groep
Hoe gaat het met je?
Neem de spreekstoel en kom erbij! Dit topic is voor iedereen met angst en depressie-problemen. Je bent van harte welkom.quote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Leer van die observaties, bij jezelf en anderen! Zie dat je eigen gedachten niet altijd overeenkomen met de realiteit, en neem ze met een korrel zout.quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.
Concreter voorbeeld; als iemand snauwt, trek ik me terug. Waar ik een week later (of bijv een maand later als ik diegene lang niet zie) nog enorm in piekermodus kan zitten (diegene heeft een hekel aan me, komt nooit meer goed, wat ben ik dom geweest) kan diegene zich het voorval meestal niet eens meer herinneren en blijkt er niks aan de hand. Enorm vaak gehad.
Loop je bij GGZ? Probeer een burnout te voorkomen, dan ben je verder van huis.quote:
En dát lukt me nog niet. Ik ben een ezel met zware hoofdpijn van dat bonken tegen die steen.quote:Op maandag 23 september 2013 00:52 schreef Gray het volgende:
Leer van die observaties, bij jezelf en anderen! Zie dat je eigen gedachten niet altijd overeenkomen met de realiteit, en neem ze met een korrel zout.
Nee, zou niet weten waartussen ik dat zou moeten plannen, tenzij ze avonddienst hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Loop je bij GGZ? Probeer een burnout te voorkomen, dan ben je verder van huis.
Niet iets afschieten voordat je het hebt geprobeerdquote:Op maandag 23 september 2013 01:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, zou niet weten waartussen ik dat zou moeten plannen, tenzij ze avonddienst hebben.Denk ook niet dat zoiets helpt voor mij.
Crappier, mijn huidige dame vertrekt morgen, eindelijk, elke dag ruzie, elke dag gezeik, god wat een drama. Spuugziek. Zit nu met maagklachten achter FOK wat thee weg te drinken. Slapen? Ho maar, je snapt soms mensen echt niet hoe ze zich zo kunnen klampen aan iets. En je zou zeggen dat ik juist moet weten hoe het zit qua het klampen aan iets wat niet goed is...quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is lastig om goede tips te geven. Misschien moet je een sportschoolavond vervangen door een vriendenavond.quote:Op maandag 23 september 2013 00:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Niet naar jou gericht.
[..]
Zie post #34.
Burn-out in the making.
Dat lijkt me verstandig als je toch een keuze hebt.quote:Op maandag 23 september 2013 03:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Crappier, mijn huidige dame vertrekt morgen, eindelijk, elke dag ruzie, elke dag gezeik, god wat een drama. Spuugziek. Zit nu met maagklachten achter FOK wat thee weg te drinken. Slapen? Ho maar, je snapt soms mensen echt niet hoe ze zich zo kunnen klampen aan iets. En je zou zeggen dat ik juist moet weten hoe het zit qua het klampen aan iets wat niet goed is...
Been spuugziek van deze dame. Echt spuug en spuugziek. Je denkt het 1 binnen te halen, krijg je het ander er voor terug, zit je er plots aan vast. Ik blijf hierna lekker een poos single.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is ook al een ding. Zo snel zal het niet gaan. Maar uiteindelijk helemaal crashen lost ook niets op.quote:Op maandag 23 september 2013 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Hoe snel denk je een andere baan te kunnen vinden dan?
In eerste instantie dien je natuurlijk aan jezelf te denken. Simple as that. Maar evt stress etc die je zou krijgen omdat je zonder werk zit is ook niet echt aan te raden natuurlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 09:42 schreef Detroit het volgende:
Dat is ook al een ding. Zo snel zal het niet gaan. Maar uiteindelijk helemaal crashen lost ook niets op..
Even aankijken, stoppen kan altijd nog.quote:Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef Detroit het volgende:
Ik baal! Ik zit sinds augustus dit jaar bij een nieuwe werkgever (meer salaris, weer vooruit kunnen) en ik heb er nu alweer zo genoeg van.
Ik zit er echt aan te denken om in mijn proeftijd (daar zit ik nu nog in) de handdoek in de ring te gooien en met deze baan te stoppen. Ik voel lichamelijke klachten die mij enigszins aan paniek-/angstaanvallen doen denken. De meditatie/medicatie is er eigenlijk nu de reden van dat ik niet helemaal crash.
Echt aan het twijfelen wat ik moet doen... Er moet toch brood op de plank komen e.d...
Is het 'twerken'?quote:Op maandag 23 september 2013 09:45 schreef Detroit het volgende:
Zo, mijn lichaam is echt aan het flippen nu..
Je kunt misschien heel snel nieuwe mensen leren kennen door je aan te melden bij clubs. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om eerst wat aan je sociale problematiek te gaan doen.quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Pfff.. net even rondgekeken naar woningen. Hoezo allemaal fucking duur en ken der niets qua buurt, dus weet ook niet wat handig/verstandig/leuk is![]()
Zo gaat de lol er wel vanaf
Het gaat niet om het sociaal zijn/mensen leren kennen. Het gaat om een plekje te vinden waar ik wil/kan wonenquote:Op maandag 23 september 2013 13:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Je kunt misschien heel snel nieuwe mensen leren kennen door je aan te melden bij clubs. Zo niet, dan lijkt het me verstandig om eerst wat aan je sociale problematiek te gaan doen.
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nlquote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Pfff.. net even rondgekeken naar woningen. Hoezo allemaal fucking duur en ken der niets qua buurt, dus weet ook niet wat handig/verstandig/leuk is![]()
Hier in enschede valt het allemaal wel mee, qua prijs, qua mogelijkheden, qua ruimte.. maarja, dat is het oostenquote:Op maandag 23 september 2013 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nl. Via een particuliere huurder. Dat scheelde bemiddelingskosten, contractkosten, etc, al die bullshit.
Dude!quote:Op maandag 23 september 2013 13:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Mja, woningen, huur, whatever in Nederland is echt fucked up. Ik ben blij dat ik een ruime studio heb kunnen vinden via kamernet.nl. Via een particuliere huurder. Dat scheelde bemiddelingskosten, contractkosten, etc, al die bullshit.
Ik ben ook aan het rondkijken maar er is inderdaad geen lol aan.quote:Op maandag 23 september 2013 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben die prijzen ook niet gewend joh. Dat is denk ik het ergste eraan. Ja ik wist altijd wel dat het er duur is, maar nu komt het wel heel dichtbij en vraag ik me af waar ik het allemaal van moet gaan betalenquote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan het rondkijken maar er is inderdaad geen lol aan.
De markt is echt fucked up qua prijzen.
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier in enschede valt het allemaal wel mee, qua prijs, qua mogelijkheden, qua ruimte.. maarja, dat is het oosten
Oequote:
Wil het liefst naar Utrecht toe, dus dan weet je het welquote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?
Ik heb mazzel gehad. Ik ben maar gaan zoeken via kamernet op particuliere huur. Kwam daar een leuke studio tegen 40m2 voor een maand of 4 moet dat lukken. Mocht zelf het contract in elkaar zetten
Via al die huisjesmelkers, domica, nederwoon etc. wordt je echt kotsmisselijk. Je betaald zoveel vies geld.
Afhankelijk van je leeftijd en opleiding, zoiezo wegwezen uit NL. Wordt alleen maar erger en Nederlanders zijn te dom om er tegenin te gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 14:07 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar waar je dus heen moet gaan is het niet zo goed gesteld qua prijs en waarde?
Ik heb mazzel gehad. Ik ben maar gaan zoeken via kamernet op particuliere huur. Kwam daar een leuke studio tegen 40m2 voor een maand of 4 moet dat lukken. Mocht zelf het contract in elkaar zetten
Via al die huisjesmelkers, domica, nederwoon etc. wordt je echt kotsmisselijk. Je betaald zoveel vies geld.
whehe. Was het maar zo. Nee, zweterige klamme handen, hartkloppingen, het gevoel een station voor blinde paniek te zijn.quote:
Ik heb 1 jaar op 23m2 gewoond, dat was prima. Nu heb ik 40m2 en dat is net te doen. Wel alles nieuw dus das wel lekker.quote:Op maandag 23 september 2013 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil het liefst naar Utrecht toe, dus dan weet je het wel
Zit ook al op diverse sites te kijken, maar het is gewoon prijzig allemaal. En daarbij lijkt alles zo klein.. heb zelf nu zo'n 60m2. Dus dan klinkt 30 al gewoon zo klein. Tis kleiner dan m'n woonkamer momenteel.
Dus moet daar gewoon even aan wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |