Neu, dan wordt het een herhaling van een herhaling en daarin heb ik geen zin.quote:
Dat klinkt goed, goed bezig man!quote:Op zondag 22 september 2013 23:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voel me wel goed.
aardig rustig in mijn hoofd
Je bent voor de buitenwereld veel normaler dan je denktquote:Op zondag 22 september 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Overal een beetje meelezen vind ik vaak ook wel voldoende, als je ergens reageert dan krijg je weer reactie en dan moet je daar weer iets mee. Soms lukt me dat niet![]()
Het zal vast een normaal fenomeen zijn, ja. Hoezee, toch nog iets normaals hier
Ok dat is primaquote:Op zondag 22 september 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Neu, dan wordt het een herhaling van een herhaling en daarin heb ik geen zin.
Excuses aan iedereen die meelurkt
Mijn denken gaat toch iets anders, vrees ikquote:Op zondag 22 september 2013 23:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Haha!Als je er genoeg over nadenkt, dan blijken ook de gekste dingen onderdeel van de norm.
Nee hoor. Jouw denken is echt niet veel anders dan dat van anderen. Ik ben er ook geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn denken gaat toch iets anders, vrees ik
Dat denk ik niet. Je wil niet weten hoe vaag ik aangekeken word als ik probeer uit te leggen waarover ik allemaal moet nadenken voordat ik iets doequote:Op zondag 22 september 2013 23:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Je bent voor de buitenwereld veel normaler dan je denkt
Ik weet het niet. M'n psych vertelde dat m'n kop overuren draait en dat mijn denken/overdenken vele malen hoger ligt dan bij het gemiddelde. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt, gelukkig kan je niet bij een ander in het hoofd kijlen om te vergelijkenquote:Op maandag 23 september 2013 00:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor. Jouw denken is echt niet veel anders dan dat van anderen. Ik ben er ook geweest.
Alleen bij jezelf.quote:Op maandag 23 september 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet het niet. M'n psych vertelde dat m'n kop overuren draait en dat mijn denken/overdenken vele malen hoger ligt dan bij het gemiddelde. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk klopt, gelukkig kan je niet bij een ander in het hoofd kijlen om te vergelijken
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.quote:Op maandag 23 september 2013 00:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Alleen bij jezelf.
En zeg eens zelf, is dat zo?
Door wie word je vaag aangekeken?quote:Op maandag 23 september 2013 00:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je wil niet weten hoe vaag ik aangekeken word als ik probeer uit te leggen waarover ik allemaal moet nadenken voordat ik iets doe
Nee toch? Welkom bij de groepquote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Dit topic begint meer te lijken op een groepssessie dan op iets openbaars en uitnodigend voor 'nieuwe' mensen. Zucht.
Dat is helemaal niet raar. Dat heb ik ookquote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.
Concreter voorbeeld; als iemand snauwt, trek ik me terug. Waar ik een week later (of bijv een maand later als ik diegene lang niet zie) nog enorm in piekermodus kan zitten (diegene heeft een hekel aan me, komt nooit meer goed, wat ben ik dom geweest) kan diegene zich het voorval meestal niet eens meer herinneren en blijkt er niks aan de hand. Enorm vaak gehad.
Knal je ellende erin!quote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Dit topic begint meer te lijken op een groepssessie dan op iets openbaars en uitnodigend voor 'nieuwe' mensen. Zucht.
Die zal vast wel weer eens binnen komen stuivenquote:Op maandag 23 september 2013 00:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoe gaat het met S_E eigenlijk? Heeft iemand nog contact met hem?
Niet naar jou gericht.quote:Op maandag 23 september 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Knal je ellende erin!
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik hoef niet eens zo nodig in de belangstelling te staan. Ook niet in dit topic, ook daarom blijf ik vaak wat langer weg. Aan groepssessies heb ik ook geen behoefte maar af en toe vind ik het erg prettig om hier wat te kletsen. Die zucht is onnodig...
Zie post #34.quote:Op maandag 23 september 2013 00:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Nee toch? Welkom bij de groep
Hoe gaat het met je?
Neem de spreekstoel en kom erbij! Dit topic is voor iedereen met angst en depressie-problemen. Je bent van harte welkom.quote:Op maandag 23 september 2013 00:08 schreef Faeroer het volgende:
Leer van die observaties, bij jezelf en anderen! Zie dat je eigen gedachten niet altijd overeenkomen met de realiteit, en neem ze met een korrel zout.quote:Op maandag 23 september 2013 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewend! Aan anderen merk ik wel dat ze veel minder nadenken voordat ze iets gaan doen. Het vage is dat spontane activiteiten (dus niet bij voorbaat al scenario's uit kunnen denken) ook gewoon goed gaan, maar dan komt dat peinzen achteraf.
Concreter voorbeeld; als iemand snauwt, trek ik me terug. Waar ik een week later (of bijv een maand later als ik diegene lang niet zie) nog enorm in piekermodus kan zitten (diegene heeft een hekel aan me, komt nooit meer goed, wat ben ik dom geweest) kan diegene zich het voorval meestal niet eens meer herinneren en blijkt er niks aan de hand. Enorm vaak gehad.
Loop je bij GGZ? Probeer een burnout te voorkomen, dan ben je verder van huis.quote:
En dát lukt me nog niet. Ik ben een ezel met zware hoofdpijn van dat bonken tegen die steen.quote:Op maandag 23 september 2013 00:52 schreef Gray het volgende:
Leer van die observaties, bij jezelf en anderen! Zie dat je eigen gedachten niet altijd overeenkomen met de realiteit, en neem ze met een korrel zout.
Nee, zou niet weten waartussen ik dat zou moeten plannen, tenzij ze avonddienst hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Loop je bij GGZ? Probeer een burnout te voorkomen, dan ben je verder van huis.
Niet iets afschieten voordat je het hebt geprobeerdquote:Op maandag 23 september 2013 01:22 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Nee, zou niet weten waartussen ik dat zou moeten plannen, tenzij ze avonddienst hebben.Denk ook niet dat zoiets helpt voor mij.
Crappier, mijn huidige dame vertrekt morgen, eindelijk, elke dag ruzie, elke dag gezeik, god wat een drama. Spuugziek. Zit nu met maagklachten achter FOK wat thee weg te drinken. Slapen? Ho maar, je snapt soms mensen echt niet hoe ze zich zo kunnen klampen aan iets. En je zou zeggen dat ik juist moet weten hoe het zit qua het klampen aan iets wat niet goed is...quote:Op zondag 22 september 2013 23:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Maar hoe gaat het met jullie? Gaat het wat beter of slechter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |