SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Voor mensen die RTV Noord Holland niet kunnen ontvangen: http://www.rtvnh.nl/live/tvNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Man man, ik ben echt "blown away" en "overwhelmed" door al jullie reactie's. Echt een mega runners high, sinds vanochtend! En elke keer als ik weer iets lees, begint het gewoon weer van voor af aan.
Ik begin trouwens wel echt gigantisch stijf te worden, morgen en overmorgen giga spierpijn ben ik bang..
Gelukkig ruim voldoende tijd om goed te herstellen. En dat ga ik ook wel doen
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef Levitas het volgende:
Man man, ik ben echt "blown away" en "overwhelmed" door al jullie reactie's. Echt een mega runners high, sinds vanochtend! En elke keer als ik weer iets lees, begint het gewoon weer van voor af aan.
Ik begin trouwens wel echt gigantisch stijf te worden, morgen en overmorgen giga spierpijn ben ik bang..
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)Wellicht kun je een herstelloopje doen? Beetje die melkzuur eruit lopen.SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De DtD loop ik alleen als ik een wedstrijdlicentie heb. Als ik de uitslagen van de dames senioren van vorig jaar kijk, kan ik daar prima mee meekomen.
en als ik dan niet in Engeland woon![]()
Maar wat lopen ze hard!!![]()
Of een eindje wandelen werkt ook, in ieder geval even in beweging komen/blijven.quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellicht kun je een herstelloopje doen? Beetje die melkzuur eruit lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vandaag 40min Easy Pace - 40min Half Marathon pace (+cooling down). Goed voor een totale afstand van 17.7km.
Eerste keer dat ik aan HM Pace moest lopen dus het was een leerrijke training om dat tempo te zoeken. Ik denk dat 4min30/km haalbaar moet zijn. Als ik langere afstanden moet lopen heb ik tegen het einde van de training soms toch wat last van m'n knie. Zeker als ik ze na het uitlopen helemaal plooi. Tempo heeft hier dan weer geen invloed op (geen last bij 5km/10km tegen stevig tempo). Steekt soms pas op bij 15+km. Na de rustdag is het ook normaal gezien weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof om al die mooie tijden van jullie bij de vredesloop langs zien te komen en mooie verslagen ook. Ook puike prestatie van jou Levitas. DtD lopers veel succes vandaag!![]()
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Het gaat niet over hardlopen, maar pas ging het ook over autosport dus wou deze toch delen. Gister bij de rally hier in de buurt.gelukkig geen gewonden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klinkt wel erg stoer!quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
De DtD loop ik alleen als ik een wedstrijdlicentie heb. Als ik de uitslagen van de dames senioren van vorig jaar kijk, kan ik daar prima mee meekomen.
Maar wat lopen ze hard!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg snel gelopen, Levitas, goed bezig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef Levitas het volgende:
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)Om nom nom!SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg stoer!Ze waren in 2012 gewoon niet zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze waren in 2012 gewoon niet zo snelOatmealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even een biertje te gaan drinken gisteren net na de wedstrijd bij een vriendinnetje die bij de start woont. Maar toen ik binnenkwam kreeg ik een mok thee en een MEGA-stuk tiramisu in mijn handen![]()
![]()
Ik kwam bij een vriend van me die ook ongeveer bij de start woont en hij vroeg: wil je nu je biertje of wil je eerst even douchenquote:Op zondag 22 september 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
Ik dacht even een biertje te gaan drinken gisteren net na de wedstrijd bij een vriendinnetje die bij de start woont. Maar toen ik binnenkwam kreeg ik een mok thee en een MEGA-stuk tiramisu in mijn handenOhja, ik had dus ook nog een blikje Grolsch. Bier drinken ging gisteren veel beter dan lopen.
![]()
![]()
10 minuten ..
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wij zitten voor de tv hoorquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet lam. Thanks. Ik zwaai!
Multi quote werkt niet mobiel!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ha. Ik zie evy!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Ga met d'r op de foto! Vraag een handtekening! Doe iets!
er staat een hek tussen ons. .quote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Ga met d'r op de foto! Vraag een handtekening! Doe iets!
Ecosia
Creativiteit Jump!quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef Jumparound het volgende:
[..]
er staat een hek tussen ons. .[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Die verslaggeefster bij de Dam tot Dam. De tyfus. Ik wens niet snel iemand een heel enge kinkhoest met groen snot. Maar nu...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die van AT5...? Die is toch wel leuk?quote:Op zondag 22 september 2013 12:33 schreef mosselmossel het volgende:
Die verslaggeefster bij de Dam tot Dam. De tyfus. Ik wens niet snel iemand een heel enge kinkhoest met groen snot. Maar nu...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
probeer haar nu te moonen...quote:Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die van AT5...? Die is toch wel leuk?RTVNHquote:Op zondag 22 september 2013 12:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die van AT5...? Die is toch wel leuk?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die is toch wel leuk...? Of zit ik niet op te letten? (Ik heb de nieuwe Allerhande, met taartjesspecialquote:)
- edit - oke oke"Allemaal bekende Nederlanders, zoals Gordon, en Johan Olaf Koss"
![]()
![]()
Als ik haar was - de verslaggeefster - zou ik een paar meter verder gaan staanNa 1 minuut hebben mensen vaak wel iets te melden. Direct na de finish
Maar ze moet idd nog een beetje 'op gang komen' met haar vragen...
![]()
Ha, de eerste bloedende tepel in beeld
Gefeliciteerd RD met je eerste marathonafstand!
De laatste tijd ben ik hier niet zo intenstief geweest, maar ik mis Zeddie met het posten? Komt die hier niet meer, of is hij even druk met zwangerschapsgym e.d. Viel me gewoon even op, was altijd nogal fantatiek, maar toch realistisch.![]()
Ik krijg echt een hele slappe piemel van dat wijf. De hersenloosheid...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Zwangerschapsgymquote:Op zondag 22 september 2013 12:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Gefeliciteerd RD met je eerste marathonafstand!
De laatste tijd ben ik hier niet zo intenstief geweest, maar ik mis Zeddie met het posten? Komt die hier niet meer, of is hij even druk met zwangerschapsgym e.d. Viel me gewoon even op, was altijd nogal fantatiek, maar toch realistisch.Totaal in de ban van de datum, die kerel.
Die bloedende tepel op TV![]()
![]()
Dat KLM vak is wel cool! Allemaal blauwe lopers
levitas! top gedaan kerel!
RD heb je toch maar mooi gedaan!
en vele toptijden en leuke verslagen gelezen! dikke buiging voor iedereen.
de N70 trail wauw die ga ik in mijn agenda schrijven.
ik heb hem vaak gewandeld en hij is moordend. ben beniewd hoe Saysem hem heeft gelopen.
ik zelf heb weer 5kilometer erop zitten in 29 nog wat. ging moeizaam. was ook veels te warm gekleed.
17 graden en ik had een licht jasje aan met mijn wintertight en mijn compressiekousen aan. blies mezelf bijna op. niet slim.
maar bijna geen last van mijn achillespees. dus dat is een pluspunt!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Lekker WS, geen pijntje!
Die verslaggeefster pakt wel de meest slimme types eruit![]()
![]()
Mr Q deelt zijn locatie via Glympse (foon in Spibelt), dus als het goed is kan ik zijn locatie en snelheid volgen tijdens zijn DtD![]()
![]()
Je bent op de weg terugquote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef winterstorm666 het volgende:
levitas! top gedaan kerel!
RD heb je toch maar mooi gedaan!
en vele toptijden en leuke verslagen gelezen! dikke buiging voor iedereen.
ik heb hem vaak gewandeld en hij is moordend. ben beniewd hoe Saysem hem heeft gelopen.
ik zelf heb weer 5kilometer erop zitten in 29 nog wat. ging moeizaam. was ook veels te warm gekleed.
17 graden en ik had een licht jasje aan met mijn wintertight en mijn compressiekousen aan. blies mezelf bijna op. niet slim.
maar bijna geen last van mijn achillespees. dus dat is een pluspunt!
We zitten nu trouwens allemaal wel de DtD te kijken, maar vanavond om 18:00 uur komt er een samenvatting van de Vredesloop op TV West he
laten we het hopen!
heb de wedstrijden voorlopig nog staan. zal geen supertijden worden, maar gewoon trainigsloopjes.
als ik ze maar kan uitlopen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef winterstorm666 het volgende:
laten we het hopen!
heb de wedstrijden voorlopig nog staan. zal geen supertijden worden, maar gewoon trainigsloopjes.
als ik ze maar kan uitlopen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mijn moeder wil een hardloopwedstrijd doen![]()
Ik doe mee, over 3 weken, weekje na de HM. Ze loopt toch niet snel dus dat kan wel. 5,4km.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Stoere mama![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 06:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat een marathon er voorlopig echt niet in gaat zitten. 2015, op z`n vroegst. En dat is nog best optimistisch denk ik.
Het uitgebreide verslag:Wat onwijs tof om te lezen zeg! En supergoed gelopen ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link naar Endomondo: http://www.endomondo.com/workouts/248760604/8850231Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Vanochtend lesje 17 gelopen, het ging weer lekker. Les 17 is ook les 14 en dan zie je toch mooi de verbetering!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Net ook weer terug van een uurtje hardlopen. Mijn doel was om de 10km te halen, ik keek er helemaal naar uit, goed voorbereid (wat ik niet altijd doe). Voor het eerst mijn hartslagmeter gebruikt, mooie route uitgestippeld en vertrokken. En... het ging voor geen meter. Vanaf de eerste kilometer al lichte steken, werden erger, benauwd, alsof iemand m'n keel dichtkneep. Ik moest een paar keer stoppen en doorwandelen omdat het echt niet meer ging. Vroegtijdig weer huiswaarts gekeerd en zo toch nog 9km af kunnen tikken. Tot mijn verbazing in een tijd die niet heel ver lag van de 2x dat het me wél lukte 10km te lopen (toen dacht ik dat ik op wolken liep, zo fijn ging het). Daar snap ik dan weer niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal toch een beetje.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Cee het volgende:
Net ook weer terug van een uurtje hardlopen. Mijn doel was om de 10km te halen, ik keek er helemaal naar uit, goed voorbereid (wat ik niet altijd doe). Voor het eerst mijn hartslagmeter gebruikt, mooie route uitgestippeld en vertrokken. En... het ging voor geen meter. Vanaf de eerste kilometer al lichte steken, werden erger, benauwd, alsof iemand m'n keel dichtkneep. Ik moest een paar keer stoppen en doorwandelen omdat het echt niet meer ging. Vroegtijdig weer huiswaarts gekeerd en zo toch nog 9km af kunnen tikken. Tot mijn verbazing in een tijd die niet heel ver lag van de 2x dat het me wél lukte 10km te lopen (toen dacht ik dat ik op wolken liep, zo fijn ging het). Daar snap ik dan weer niks van.Better luck next time.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal toch een beetje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:39 schreef Debsterr het volgende:
Vanochtend lesje 17 gelopen, het ging weer lekker. Les 17 is ook les 14 en dan zie je toch mooi de verbetering!
Wauw, netjes hoor! De 5km al gepasseerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Cee het volgende:
Net ook weer terug van een uurtje hardlopen. Mijn doel was om de 10km te halen, ik keek er helemaal naar uit, goed voorbereid (wat ik niet altijd doe). Voor het eerst mijn hartslagmeter gebruikt, mooie route uitgestippeld en vertrokken. En... het ging voor geen meter. Vanaf de eerste kilometer al lichte steken, werden erger, benauwd, alsof iemand m'n keel dichtkneep. Ik moest een paar keer stoppen en doorwandelen omdat het echt niet meer ging. Vroegtijdig weer huiswaarts gekeerd en zo toch nog 9km af kunnen tikken. Tot mijn verbazing in een tijd die niet heel ver lag van de 2x dat het me wél lukte 10km te lopen (toen dacht ik dat ik op wolken liep, zo fijn ging het). Daar snap ik dan weer niks van.Balen dat het niet ging zoals je wilde! Maar toch 9km gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik baal toch een beetje..
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Die was lief he!quote:Op zondag 22 september 2013 13:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
"Welk stuk vond je het allerleukst?"
"Alle stukjes!"
Die beelden van de Dam tot Damloop zijn wel mooi om te zien! Het lijkt wel alsof half Nederland aan het hardlopen is, alleen maar gezonde ontwikkeling natuurlijk![]()
![]()
Gaaf filmpje! Ik vind dat ook echt een enorm gaaf nummer om op te sporten!quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Net binnen van de DtD. Ongeveer 1:32 gelopen.Wilde stiekem onder het anderhalfuur, maar dat zat er gewoon niet in. Eerste helft liep ik goed op schema, tweede helft had ik het heel zwaar. Veel wandelaars op de route, kon geen goed tempo vasthouden. Laatste 3km moest er een ambulance langs de lopers en liep iedereen tegen elkaar aan enzo.
Toch wel ongeveer 2 min van mijn tijd eraf gelopen ten op zichte van vorig jaar. Beetje dubbel gevoel. Ene kant blij, andere kant niet :p haha![]()
En daar kom je nu mee?quote:Op zondag 22 september 2013 12:58 schreef winterstorm666 het volgende:
De N70Trail dus. Ik vond hem eigenlijk bij toeval als nieuw evenement op de toch al volle trailkalender. Maar je kunt wel zien dat trailrunning erg populair is, want er stond toch gewoon 200 man aan de start.
Het was mijn eerste trail wedstrijd. Ik noemde het voor mezelf een "trainingswedstrijdje" voor de Hoge Veluwe Trail en mijn voorbereiding was daar in ieder geval naar. Geen taper, wel een kleine kater, maar toch met goede zin aan de start.
Ik kende het terrein niet, dus ik had geen idee hoe snel ik moest vertrekken. Lekker met de groep mee dus... eerste afdaling, eerste klim vol goede moed, en dan na 3,5 km opeens helemaal stuk zitten.![]()
OK, even een stapje terug. Dit is anders dan een wegwedstrijd, dit is zelfs heel anders dan de Veluwe waar ik normaal train. Hier is er geen sprake van een wedstrijd opbouwen, dit is gewoon een kwestie van net niet kapot gaan als het moet, en proberen te herstellen als het kan. Ik wist uiteindelijk wel een soort van ritme te vinden en ondanks dat mijn kuiten af en toe op ontploffen stonden ging het vanaf een kilometer of 8 goed en gecontroleerd.
De finish lag na 14 km, 450 hoogtemeters, en 1 uur 17. Ik was blij dat ik niet nog één of twee rondjes hoefde zoals sommige die-hards.
Om mij heen was iedereen het trouwens wel eens: "wat is dit zwaar", "je kunt geen moment in je ritme komen", "het is alleen maar op en af", en meer van zulks.
Maar leuk was het zeker, en de alcoholvrije Weihenstephaner na de finish smaakte erg goed (en we kregen er nog een mee voor thuis + een glas).![]()
Oh, en ik las net nog de succeswensen in het vorige topic. Bedankt allemaal!![]()
Goed gedaan Miezziej en Saysem
quote:Op zondag 22 september 2013 14:41 schreef Miezziej het volgende:
Net binnen van de DtD. Ongeveer 1:32 gelopen.Wilde stiekem onder het anderhalfuur, maar dat zat er gewoon niet in. Eerste helft liep ik goed op schema, tweede helft had ik het heel zwaar. Veel wandelaars op de route, kon geen goed tempo vasthouden. Laatste 3km moest er een ambulance langs de lopers en liep iedereen tegen elkaar aan enzo.
Toch wel ongeveer 2 min van mijn tijd eraf gelopen ten op zichte van vorig jaar. Beetje dubbel gevoel. Ene kant blij, andere kant niet :p haha![]()
Volgens Nijboer ligt het aan de hoge luchtvochtigheid dat er mindere tijden gelopen worden, dus een verbetering tov vorig jaar is meer dan prima.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's de schuld van de Telegraaf natuurlijk...quote:Op zondag 22 september 2013 14:41 schreef Miezziej het volgende:
Toch goed gedaan!Ja doei.![]()
Saysem![]()
Leuk verslagje..
En Weihenstephaner, die heb ik gisteren nog een paar op (maar dan wel met alcohol)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zo , even duurloopje gedaan. Was benauwd, andere daar ook last van?
http://www.endomondo.com/workouts/249002592/5408182![]()
Al wat foto's gevonden van de Vredesloop:
http://www.flickr.com/photos/102733853@N05/with/9872190725/
Even snel doorheen gebladerd, Kluizenaar al gespot (handig, dat oranje shirt) en mezelf.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ga nu natuurlijk nooit meer aan die presentatie toe, nu ik live beelden zie en weet dat mijn meneer daartussen loopt!
Volgens schema zou hij nu aan zijn 8 km toe zijn, ofwel halverwege!
Miezziej![]()
![]()
Foto's kijken! Gogo al gezien, en Kluizenaar ookquote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef Guard het volgende:
Even snel doorheen gebladerd, Kluizenaar al gespot (handig, dat oranje shirt) en mezelf.
Jou ookquote:Op zondag 22 september 2013 15:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Foto's kijken! Gogo al gezien, en Kluizenaar ook
toch?
klik![]()
Jaa dat ben ik! (oh boy, ik vind het echt leuk geloof ikquote:)
Die kerel haalde mij kort voor de finish in, zag er niet uit die loopstijlquote:![]()
Ik heb er verre van fotogeniek bijgelopen, dus hoop eigenlijk geen foto aan te treffen![]()
![]()
Er liepen er meerdere, met zo'n oranje shirt. Ik ben ze de hele weg tegen gekomen.quote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die kerel haalde mij kort voor de finish in, zag er niet uit die loopstijl![]()
Ik heb er verre van fotogeniek bijgelopen, dus hoop eigenlijk geen foto aan te treffen
ET ook gespot
Kost toch best wat, een licentie?quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
Maar wat lopen ze hard!!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
En jou ook gevondenquote:Op zondag 22 september 2013 14:56 schreef Guard het volgende:
hehe ik bedoelde ook voor volgend jaar. nu haal ik dat niet. maar goed gedaanquote:Op zondag 22 september 2013 14:43 schreef Saysem het volgende:
[..]
En daar kom je nu mee? een kleine kater, maar toch met goede zin aan de start.
Ik kende het terrein niet, dus ik had geen idee hoe snel ik moest vertrekken. Lekker met de groep mee dus... eerste afdaling, eerste klim vol goede moed, en dan na 3,5 km opeens helemaal stuk zitten.![]()
OK, even een stapje terug. Dit is anders dan een wegwedstrijd, dit is zelfs heel anders dan de Veluwe waar ik normaal train. Hier is er geen sprake van een wedstrijd opbouwen, dit is gewoon een kwestie van net niet kapot gaan als het moet, en proberen te herstellen als het kan. Ik wist uiteindelijk wel een soort van ritme te vinden en ondanks dat mijn kuiten af en toe op ontploffen stonden ging het vanaf een kilometer of 8 goed en gecontroleerd.
De finish lag na 14 km, 450 hoogtemeters, en 1 uur 17. Ik was blij dat ik niet nog één of twee rondjes hoefde zoals sommige die-hards.
Om mij heen was iedereen het trouwens wel eens: "wat is dit zwaar", "je kunt geen moment in je ritme komen", "het is alleen maar op en af", en meer van zulks.
Maar leuk was het zeker, en de alcoholvrije Weihenstephaner na de finish smaakte erg goed (en we kregen er nog een mee voor thuis + een glas).![]()
Oh, en ik las net nog de succeswensen in het vorige topic. Bedankt allemaal!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Net nu Mr Q binnen gaat komen bij de DtD, besluiten ze even te gaan herhalen ipv bij de finish filmen![]()
![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
Die N70 Trail klinkt tof! ook een 27km optie! *noteert*Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Al die verslagen.![]()
En hoi spierpijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Zo weer wat stappen gezet![]()
http://www.endomondo.com/workouts/248974302/6441387
Ik ben een diesel want het begin was erg traag pas de laatste km ging het lekker.
Voortaan alleen maar de laatste km's lopen
[ Bericht 0% gewijzigd door N.I.M.B.Y. op 22-09-2013 15:51:56 ][quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Distance: 10.19 km
Time: 53:26
Avg Speed: 11.4 km/h
Calories: 788 C
Verhaal:
Ja hoor. Ik maakte weer de stomme fout 10 min. van te voren een klein slokje water te drinken. Ik startte razendsnel, op 4:55 per km. Op 2km begon ik het water te voelen en ik heb drie keer moeten stoppen om even rustig adem te halen. Op 5km kwam ik een eppo van Logo (loopgroep Geldrop) tegen die meende dat ik te snel gestart was (They see me runnin', they hatin'). Dat motiveerde me, want die man heb ik vervolgens ingehaald, ben ik vervolgens telkens voor gebleven en ik ben circa 1 min eerder dan hij gefinisht. Don't tell me what I can and cannot do, dude . Al met al helemaal geen slechte tijd. 't Was nog best warm en vochtig ook.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Verhaal:
Ja hoor. Ik maakte weer de stomme fout 10 min. van te voren een klein slokje water te drinken. Ik startte razendsnel, op 4:55 per km. Op 2km begon ik het water te voelen en ik heb drie keer moeten stoppen om even rustig adem te halen. Op 5km kwam ik een eppo van Logo (loopgroep Geldrop) tegen die meende dat ik te snel gestart was (They see me runnin', they hatin'). Dat motiveerde me, want die man heb ik vervolgens ingehaald, ben ik vervolgens telkens voor gebleven en ik ben circa 1 min eerder dan hij gefinisht. Don't tell me what I can and cannot do, dude . Al met al helemaal geen slechte tijd. 't Was nog best warm en vochtig ook.![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
![]()
Ecosia
Leuk filmpje!quote:
Zijn de blote voeten bij 4:15 van Sheriam of waren er meer mensen die blootvoets liepen?![]()
Het is alleen geen moonen als je je broek niet naar beneden doet.quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Evyquote:
Wat vervelend dat je daar zo'n last van hebt zegquote:Op zondag 22 september 2013 15:50 schreef SEMTEX het volgende:
Verhaal:
Ja hoor. Ik maakte weer de stomme fout 10 min. van te voren een klein slokje water te drinken. Ik startte razendsnel, op 4:55 per km. Op 2km begon ik het water te voelen en ik heb drie keer moeten stoppen om even rustig adem te halen. Op 5km kwam ik een eppo van Logo (loopgroep Geldrop) tegen die meende dat ik te snel gestart was (They see me runnin', they hatin'). Dat motiveerde me, want die man heb ik vervolgens ingehaald, ben ik vervolgens telkens voor gebleven en ik ben circa 1 min eerder dan hij gefinisht. Don't tell me what I can and cannot do, dude . Al met al helemaal geen slechte tijd. 't Was nog best warm en vochtig ook.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Vorige week bij de Ronde van Waalre geen last van gehad, ik moet er gewoon beter op letten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
je weet niet in welke positie Ik de foto namquote:Op zondag 22 september 2013 15:59 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Het is alleen geen moonen als je je broek niet naar beneden doet.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dit is wellicht een optie als je geen KNAU lid bent: http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pkquote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kost toch best wat, een licentie?![]()
Die knappe jongen waar ik gisteren een hele tijd achter heb gelopen, valt aan de voorkant toch een beetje tegen
Dat is nog 'goedkoop' ook.quote:Op zondag 22 september 2013 16:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dit is wellicht een optie als je geen KNAU lid bent: http://www.pkrun.nl/index.php/loopgroep-pk"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ongeveer 20 euro per jaar meer dan een recreantenlicentie, die je standaard krijgt als je lid bent van een atletiekvereniging.quote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Kost toch best wat, een licentie?![]()
Ah oke. Nou dan is het het misschien wel waard om lekker rustig te startenquote:Op zondag 22 september 2013 16:14 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ongeveer 20 euro per jaar meer dan een recreantenlicentie, die je standaard krijgt als je lid bent van een atletiekvereniging.![]()
Alhoewel het me ook wel weer leuker lijkt om de DtD met 5000 anderen te lopen dan met 100..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Er liep in ieder geval een tijdje een Anne zonder schoenen voor me.quote:Op zondag 22 september 2013 15:58 schreef Serinde het volgende:
[..]
Leuk filmpje!
Zijn de blote voeten bij 4:15 van Sheriam of waren er meer mensen die blootvoets liepen?“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Mij nietquote:Op zondag 22 september 2013 16:15 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ah oke. Nou dan is het het misschien wel waard om lekker rustig te starten![]()
Alhoewel het me ook wel weer leuker lijkt om de DtD met 5000 anderen te lopen dan met 100..Maar het lijkt me wel een leuke route om eens te hobbelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: