SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Voor mensen die RTV Noord Holland niet kunnen ontvangen: http://www.rtvnh.nl/live/tvNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Man man, ik ben echt "blown away" en "overwhelmed" door al jullie reactie's. Echt een mega runners high, sinds vanochtend! En elke keer als ik weer iets lees, begint het gewoon weer van voor af aan.
Ik begin trouwens wel echt gigantisch stijf te worden, morgen en overmorgen giga spierpijn ben ik bang..
Gelukkig ruim voldoende tijd om goed te herstellen. En dat ga ik ook wel doen
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef Levitas het volgende:
Man man, ik ben echt "blown away" en "overwhelmed" door al jullie reactie's. Echt een mega runners high, sinds vanochtend! En elke keer als ik weer iets lees, begint het gewoon weer van voor af aan.
Ik begin trouwens wel echt gigantisch stijf te worden, morgen en overmorgen giga spierpijn ben ik bang..
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)Wellicht kun je een herstelloopje doen? Beetje die melkzuur eruit lopen.SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
De DtD loop ik alleen als ik een wedstrijdlicentie heb. Als ik de uitslagen van de dames senioren van vorig jaar kijk, kan ik daar prima mee meekomen.
en als ik dan niet in Engeland woon![]()
Maar wat lopen ze hard!!![]()
Of een eindje wandelen werkt ook, in ieder geval even in beweging komen/blijven.quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Wellicht kun je een herstelloopje doen? Beetje die melkzuur eruit lopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vandaag 40min Easy Pace - 40min Half Marathon pace (+cooling down). Goed voor een totale afstand van 17.7km.
Eerste keer dat ik aan HM Pace moest lopen dus het was een leerrijke training om dat tempo te zoeken. Ik denk dat 4min30/km haalbaar moet zijn. Als ik langere afstanden moet lopen heb ik tegen het einde van de training soms toch wat last van m'n knie. Zeker als ik ze na het uitlopen helemaal plooi. Tempo heeft hier dan weer geen invloed op (geen last bij 5km/10km tegen stevig tempo). Steekt soms pas op bij 15+km. Na de rustdag is het ook normaal gezien weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof om al die mooie tijden van jullie bij de vredesloop langs zien te komen en mooie verslagen ook. Ook puike prestatie van jou Levitas. DtD lopers veel succes vandaag!![]()
'Crash Porsche 964 RSR Harry Kleinjan Hellendoorn rally 2013' bekijken op YouTube -
Het gaat niet over hardlopen, maar pas ging het ook over autosport dus wou deze toch delen. Gister bij de rally hier in de buurt.gelukkig geen gewonden.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klinkt wel erg stoer!quote:Op zondag 22 september 2013 11:47 schreef hatsaflats het volgende:
De DtD loop ik alleen als ik een wedstrijdlicentie heb. Als ik de uitslagen van de dames senioren van vorig jaar kijk, kan ik daar prima mee meekomen.
en als ik dan niet in Engeland woon![]()
Maar wat lopen ze hard!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Erg snel gelopen, Levitas, goed bezig
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 11:45 schreef Levitas het volgende:
Guard, Mossel en Guppy, wat een leuke verslagen en super gelopen!! En alle anderen die het weekend heeft gelopen natuurlijk (ik ben helaas nog niet bijgelezen, heb vanmiddag ruim 2 uur geslapen en net uit eten geweest)Om nom nom!SPOILER: Carb reloadingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:00 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg stoer!Ze waren in 2012 gewoon niet zo snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 22 september 2013 12:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ze waren in 2012 gewoon niet zo snelOatmealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dacht even een biertje te gaan drinken gisteren net na de wedstrijd bij een vriendinnetje die bij de start woont. Maar toen ik binnenkwam kreeg ik een mok thee en een MEGA-stuk tiramisu in mijn handen![]()
![]()
Ik kwam bij een vriend van me die ook ongeveer bij de start woont en hij vroeg: wil je nu je biertje of wil je eerst even douchenquote:Op zondag 22 september 2013 12:12 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oatmeal![]()
Ik dacht even een biertje te gaan drinken gisteren net na de wedstrijd bij een vriendinnetje die bij de start woont. Maar toen ik binnenkwam kreeg ik een mok thee en een MEGA-stuk tiramisu in mijn handenOhja, ik had dus ook nog een blikje Grolsch. Bier drinken ging gisteren veel beter dan lopen.
![]()
![]()
10 minuten ..
![]()
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Wij zitten voor de tv hoorquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Niet lam. Thanks. Ik zwaai!
Multi quote werkt niet mobiel!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ha. Ik zie evy!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:Ga met d'r op de foto! Vraag een handtekening! Doe iets!
er staat een hek tussen ons. .quote:Op zondag 22 september 2013 12:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]Ga met d'r op de foto! Vraag een handtekening! Doe iets!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: