Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zou dan ook overstappen. En je vriend/man kan toch gewoon blijven?!
Wut, te rustig?quote:
Nee, ik zit thuis. Tijd terug dat ik thuis was op vrijdag.quote:
Met een alcoholvrij biertje en een goed boek?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis. Tijd terug dat ik thuis was op vrijdag.
Glas water, fok en m'n nagellak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een alcoholvrij biertje en een goed boek?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn bier staat nog steeds gewoon in de koelkastwater was ook goed zat
Waarom moet het soberso print hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand waarom libresse ultra secure night (8 sterren maandverband) een hartjesprint heeft? Als je zulke matrassen in je broek moet plakken is daar m.i. niets
![]()
![]()
aan
idd, het voegt weinig toequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom moet het soberso print hebben
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, het voegt weinig toehet is zelfs een reliëf
!
nou iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 06:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben echt blij dat ik om half 10 ben gaan slapen. Vijf uur is echt wel Heel Vroeg
kleur zelf de hartjes rood hihaho?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand waarom libresse ultra secure night (8 sterren maandverband) een hartjesprint heeft? Als je zulke matrassen in je broek moet plakken is daar m.i. niets
![]()
![]()
aan
Ermahgerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kleur zelf de hartjes rood hihaho?
Ik ben net uit bed gestapt omdat ik geen manier kon vinden om te liggen zonder dat het pijn deedquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd
Hoe is de schouder??
De huisarts voelde een probleem bij een spier wat lager bij m'n ribben, daar deed drukken het meeste pijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Buh, weet je zeker dat het geen slijmbeursontsteking is ofzo?
WAAR IS DE LOGICA?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja schaar, zulke klachten hebben zelden een lineair verloop. ( dat is moeilijk te verkroppen voor enen asperge denk ik ). Rust, rust rust. Ineens merk je dat de lijn alleen nog maar stijgt.
Ermagerd goeden idee en ringzwaaien heb ik ook al lang niet meer gedaan en dit dat allesquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou gaan bankdrukken in de sportschool
Ik vind het nog steeds niet logsich, want het is iedere keer een andere spier en nu meer pijn dan gisteren en vooral: weer pijn op andere plekkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuuuhhh!
Schaar: logica dat het nu meer pijn doet: door je pijnstillers, voel je de pijn minder en ga je die spieren meer bewegen, echter die zijn nog kapotski waardoor je - wanneer pijnstillers uitwerken, meer pijn gaat voelenER IS EEN VERKLARING ERMAHGERD. EVEN KNUFFELEN??
![]()
Overigens hier net ook gelopen en mijn schouder is nu aids. Grmfpl
Die pijn op andere plekken komt omdat je je anders gaat bewegen en dus die spieren ineens meer beweging krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet logsich, want het is iedere keer een andere spier en nu meer pijn dan gisteren en vooral: weer pijn op andere plekken![]()
DUS IK BEN NOG NIET KLAAR OM TE KNUFFELEN *wieg wieg wieg*
Maar wel welkom bij de club
Ermgahgerdquote:
Doorreis, onderweg naar den haag.quote:
*zwaaiquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doorreis, onderweg naar den haag.
Wat ga je doen dan?quote:
Ohja! Rescetp!quote:
ERMAHGERD!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:48 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Jude Law komt ook las ik net....heel hard hobbelen om een glip van hem op te vangen!!!!
Ik ben 44 dus dat ie nu wat ouder is vind ik helemaal niet ergquote:Op zaterdag 21 september 2013 11:51 schreef Tyler-Girl het volgende:
daar is ie wel nog een stuk jonger volgens mij.....das een beetje valsspelen.
Ermnermnerm....quote:
Hoe hip...quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:57 schreef Tyler-Girl het volgende:
Hij schijnt een baard te hebben....
[ afbeelding ]
En nu hebben jullie niet eens ruzie?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:32 schreef Molo het volgende:
Ik heb Koos verboden te gaan en hij heeft geluisterd
not coolquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dat je zo op twitter kijkt wie die voorgestelde persoon om te volgen is. En dat dan in de bio staat 'Great British Bake Off s3 winner'..
GODVERHOEREN IK MOET DAT NOG KIJKEN
nopequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En nu hebben jullie niet eens ruzie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:42 schreef Molo het volgende:
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaIk lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ja hier ook, heerlijk weer is hetquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:44 schreef Mirjam het volgende:
en ermahgerd wat is het ineens lekker buiten
ik heb de achterdeur opengegooid
krijgt u dan een craquelé hooft?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb een gezichtsmasker op en nu kan ik niet meer lolleren
een stuk warmer dan vanmorgen (dit is voor mij deel 2, ff 3 uurtjes geslapenquote:
ermahgerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:48 schreef Molo het volgende:
Jammer dat de gluurman binnen no time het stuk van de heg waarvandaan hij bij ons naar binnen kan kijken voor de 3e keer deze week ging "bijknippen" toen ik naar buiten stapte
we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
Beetje jammer dat m'n rechteroog extragratis mist geeft, ik zie alles heel wazig. Mist, be gone.
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)quote:
bwhehehehe! Das een verrekte goed ideequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)
Mja, ik blijf lopen..quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe! Das een verrekte goed idee
Vriendin van me kon in dronken bui het niet laten om voor het raam te gaan staan bij hun in hun voortuin en te gaan zwaaien, was ook wel vermakelijk
(maar niet handig voor het ***AFSTAND GRAAG*** idee)
nermnermnerm!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, al die schilfertjes op mijn boobs
vgedes dùf!quote:
Jij had de djs echt briljant gevondenquote:
HOEzo? Hadden ze aids?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij had de djs echt briljant gevonden
Set your mind free, it's the aids of the summerquote:
Allemaal hoe-liedjes.quote:
gewoon lopen op rustig tempo kan wel, als je maar je schouders laag houdt en je armen lichtjes zwaait, zoals je normaal ook doet als je loopt. Fred Wim laten vasthouden is wel handig, want als die aan je arm rukt bent je verder van huis.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net Fred overgehaald om me mee te laten gaan om Wody uit te gaan laten.
Verrassend hoe pijnlijk dat was
Maar ik word echt mongolisch van binnen zitten en niks doen![]()
Misschien weet 1 van jullie dat, ik heb van de doktert diclofenac gekregen als pijnstiller, maar het lijkt niet heel veel effect te hebben. Fred roept de hele tijd dat ik er paracetamol bij moet gooien, maar ik vraag me af of dat dan weer niet teveel van het goede is
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien weet 1 van jullie dat, ik heb van de doktert diclofenac gekregen als pijnstiller, maar het lijkt niet heel veel effect te hebben. Fred roept de hele tijd dat ik er paracetamol bij moet gooien, maar ik vraag me af of dat dan weer niet teveel van het goede is
Fred heeft gelijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
godverdomme, ik moest janken van het lachenquote:
Daarom juist geen Ibu. Paracetamol wordt zelfs geadviseerd...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ik
Vooral die eerste is grappig inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
godverdomme, ik moest janken van het lachen
Ik ben al geweestquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon lopen op rustig tempo kan wel, als je maar je schouders laag houdt en je armen lichtjes zwaait, zoals je normaal ook doet als je loopt. Fred Wim laten vasthouden is wel handig, want als die aan je arm rukt bent je verder van huis.
Lekker warm douchen daarna om te ontspannend
Er zijn wel pijnstillers die ook een spierverslappende werking hebben maar weet niet of paracetamol dat is. Ik zit niet zo in de pijnstillers qua kennis.
Beetje googlen helpt je vast wel verder. Dat mag je wel combineren met diclofenac, als je maar op pas dat je niet de max. dosering van meds daardoor overschrijdt, das namelijk niet zo best voor je
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ik
een beetje PCM moet vast kunnen hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al geweest.
En het was pijnlijk, maar het was het wel waard..
Ik had alleen niet verwacht dat ik m'n rug zo zou voelen als ik m'n benen gebruik. En Fred had Wody inderdaad
[..]
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben wakker geworden met schouderaids in m'n rechterschouder en moest meteen aan schaar denken![]()
Ik zou niet durven, ik ga er niet meer over beginnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik ga er niet meer over beginnen
uitzetten zeg ik jequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kutschouders.![]()
ALL OF THEM!
zit aan elkaar vast, dus als je het een beweegt, gaat ook het ander bewegen/trekken. Soms zou het handiger zijn als je even een stuk zou kunnen demonterenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al geweest.
En het was pijnlijk, maar het was het wel waard..
Ik had alleen niet verwacht dat ik m'n rug zo zou voelen als ik m'n benen gebruik. En Fred had Wody inderdaad
[..]
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.
moeten niet, maar 't is wel handigquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je bij difoclasijd niet maagbeschermers slikken?
THUNDER, WHAHA HAHA HAHAHAHAAAAAquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?![]()
![]()
![]()
Van mijn dokter die nooit iets voorschrijft moet mama het altijd nemen als ze dat voorgeschreven krijgt, vandaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeten niet, maar 't is wel handig
Alleen als je gevoelig bent voor een maagzweer volgens de bijsluiterquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
wat voor iets had je in gedachten? Das net zo'n vraag als "weet je een rijst/aardappels/boterham recept"quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD, hebben jullie nog goedon couscous recepton?
ik heb ze chronisch dus gratuit aw yisssquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mijn dokter die nooit iets voorschrijft moet mama het altijd nemen als ze dat voorgeschreven krijgt, vandaarAlleen zijn maagbeschermers teringduur en moet je ze zelf bezahlen
6-8 euro per pil geloof ik
nee niet altijd, zeker niet bij kortdurig gebruikquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Naja mama heeft veel last van maagzuur dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen als je gevoelig bent voor een maagzweer volgens de bijsluiter
Ja ze had ze van de buren want buurmeisje heeft/had die dus ook. :pquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze chronisch dus gratuit aw yisss
Ik wil het warm eten, met oa gegrilde aubergine. Maar weet niet wat voor vlees/vega ik daar bij wil en wat ik er nog meer bij ga pleuren. Zat te denken aan cherrytomaatjes en avocado, en misschien een beetje feta of geitenkaas, maar meer weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
wat voor iets had je in gedachten? Das net zo'n vraag als "weet je een rijst/aardappels/boterham recept"
avocado klinkt niet als geweldig hierbij, de rest wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil het warm eten, met oa gegrilde aubergine. Maar weet niet wat voor vlees/vega ik daar bij wil en wat ik er nog meer bij ga pleuren. Zat te denken aan cherrytomaatjes en avocado, en misschien een beetje feta of geitenkaas, maar meer weet ik nog niet.
Olijven had ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me warm niet zo lekker.
Dat paracetamol juist wel geadviseerd wordt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar je leest over mijn post heen denk ik.
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimtequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Als ik straks (als het allemaal nog doorgaat) mijn eigen keuken heb wil ik ook allemaal keukenapparaten zoals een staafmixer en blender en hakmachine en wil ik velen experimenteren
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Olijven
feta
En ik zou bulgur nemen want ik vind bulgur lekkerder
Neem ook ditquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Als ik straks (als het allemaal nog doorgaat) mijn eigen keuken heb wil ik ook allemaal keukenapparaten zoals een staafmixer en blender en hakmachine en wil ik velen experimenteren
ik vind dat heerlijk, vooral zwarte olijven, als je die op je bord erover strooit worden ze toch niet zo gloeiend heet? De couscous is immers ook redelijk koel in het gerecht. Mits je het niet doordrenkt met saus. Ik vind het altijd lekker als het vrij luchtig is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Ja maar koude olijven worden in een warm gerecht toch vanzelf lauw?
En wat is passata?
Paprika is wel een goedon
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?
quote:Bulgur (ook: burghul of boergoel) is een graanproduct gemaakt van verschillende soorten tarwe, maar meestal van durum (harde tarwe). De tarwekorrels worden eerst gestoomd daarna gedroogd en vervolgens grof gemalen of gebroken.
Bulgur wordt vooral gebruikt in de Turkse, Indiase en mediterrane keuken. Het heeft een licht notige smaak.
Bulgur wordt gebruikt in pilav, soepen, gebak en brood en als vulling. De bekendste toepassing van bulgur is echter in taboulé en kibbeh. De hoge voedingswaarde maakt het een goede vervanger voor rijst of couscous. In India wordt het ook gebruikt als ontbijtgraan, bereid met melk en suiker.
STUUR ZE DOOR AAN ONSquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is de meest debiele filmpjes ooit aan het kijken, godverdomme
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimte
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat paracetamol juist wel geadviseerd wordt?
Maar wrom dan?
yep, zo'n braun 2563-delige setquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimte
keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijkequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
is grovere couscousquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?
Wat een bazenapparaatquote:
Helemaal niet. Deze was ik aan het kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
wat een faaldingquote:
De magic bullet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
diclo ook dus wat dat ebtreft maakt dat niet zoveel uitquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
Die laatstequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij zit nu heel hard te lachen
ook handig voor als je gezond wilt etenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik zie dat hij filmpjes aan het verzamelen is voor jullie
Fuck, dan moet ik een sugardaddy zoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijke
Ok, maar waarom het wordt aangeraden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
volgens mij is dat echt een aids apparaatquote:
Die heb ik gehadquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een aids apparaat
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik gehad
Hoewel ik niet weet of het een ekte was.
Het was in ieder geval een aids-ding als je geen afwasmachine hebt
geen gehakt. lekekr kip marineren ermnermnermquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Mss het volgende:
Maar wa veur vlees zal ik doen. Kipfilet, geruld gehakt of vegablokjes?
Wij verkochten zo'n lookalike bij de blokkah, echt die dingen kwamen aan de lopende band terugquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste keukenaids ooit
geenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Mss het volgende:
Maar wa veur vlees zal ik doen. Kipfilet, geruld gehakt of vegablokjes?
Oh met velen knoflookquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
geen gehakt. lekekr kip marineren ermnermnerm
Surprise motherfucking surprisequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij verkochten zo'n lookalike bij de blokkah, echt die dingen kwamen aan de lopende band terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar niet. Ik wil langer leven dan vandaagquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Molo het volgende:
Spouwer ik hou van je, Spees dumpen en met mij vandoor gaan?
http://damndelicious.net/(...)rice-and-a-giveaway/quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef Mss het volgende:
Oh en heeft iemand dat linkje nog ergens van die epische quinoa die iedereen zo lekker vond?
Ja, zoiets zat ik ook aan te denken, alleen weet ik dat dat ding aids is dus ik wil wel een ander merk.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, gewoon zo'n unit:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=132146
Het kan vrijwel alles en scheelt velen ruimte.
Die van mij was 20quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook een staafmixer maar ik geloof niet dat eentje van 25 euro goed gaat werken
Ja maar wat doe je met dat ding? iets nats kan een ding van 5 euro ook welquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die van mij was 20![]()
Heb hem nu een jaar of 4 geloof ik
ja maar die dan van Braun, die doet het bij mij al 11 jaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mss, gewoon zo'n unit:
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=132146
Het kan vrijwel alles en scheelt velen ruimte.
Danku!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://damndelicious.net/(...)rice-and-a-giveaway/
kun jij daar pesto en/of hummus mee maken? Wat kostte de jouwe?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Molo het volgende:
[..]
ja maar die dan van Braun, die doet het bij mij al 11 jaar
Stevig bazending. Tomado is meh-merk
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je met dat ding? iets nats kan een ding van 5 euro ook wel
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Doe maar niet. Ik wil langer leven dan vandaag
Ja soepen pureren is niet zo moeilijk, hummus/pesto is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Even gecheckt, die van mij is ook tomado, maar het is niet dezelfde als op de blokker-site.
11 jaar geleden, dat weet ik toch niet meerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
kun jij daar pesto en/of hummus mee maken? Wat kostte de jouwe?
Weet ik veel, ik ben geen apothekerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, maar waarom het wordt aangeraden.
De apotheek zei wel dat als ik pijnstiller erbij wilde nemen dat alleen paracetamol mocht, dus dat hebben ze in ieder geval goed doorgegeven
JE GEEFT MAAR ANTWOORD OP 1 VRAAGquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:09 schreef Molo het volgende:
[..]
11 jaar geleden, dat weet ik toch niet meer
Was dat al na de euro of nog ervoor, dat weet ik zelfs niet eens meer
Pesto heb ik nooit geprobeerd, dat vind ik makkelijker om gewoon te kopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja soepen pureren is niet zo moeilijk, hummus/pesto is een ander verhaal.
owwwww, yep dat kan zekerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JE GEEFT MAAR ANTWOORD OP 1 VRAAG
HOE vaak gebruik jij 'm?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Pesto heb ik nooit geprobeerd, dat vind ik makkelijker om gewoon te kopen
Hij kan ijs slopen zonder vloeistof erbij, vond ik een mooie indicator
(dat is dan met dat snij-machine-opzetstuk)
Geen draadjesvlees voor jou.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Spees komt me anders doodvermoorden
Een stuk minder vaak dan de gemiddelde mens waarschijnlijk, dat is waarquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:10 schreef Molo het volgende:
[..]
HOE vaak gebruik jij 'm?
(want zo vaak kook jij niet toch?)
huuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Spees komt me anders doodvermoorden
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen draadjesvlees voor jou.
Die had ik ook op het oogquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Doe anders deze Mss, die ziet er ook baas uit![]()
http://www.blokker.nl/web(...)Id=&productId=125755
dit is velen stevigerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZOMG dankjewel!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zoiets heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:15 schreef Molo het volgende:
[..]
dit is velen steviger
handvat is fijner en plastic van je bakjes gaat minder snel scheuren/barsten
http://www.itsonline.nl/w(...)s-staafmixers%20&%20(hand)mixers&utm_campaign=googleshopping&kortingscode=gs746#.Uj2pyMapVcU
die redneck reacties op die eekhoorn in dat filmpje trouwensquote:
Iedereen heeft sympathy painquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Mir ik heb pijn aan mijn linkerachouderSCHAAR IS ONS AAN HET BESMETTEN ERMAHGERD
zoek dan maar op Braun Multiquickquote:
ERMAHGERD HET IS EEN COMPLOT!@!#$quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:16 schreef PriemGirl het volgende:
Mir ik heb pijn aan mijn linkerachouderSCHAAR IS ONS AAN HET BESMETTEN ERMAHGERD
ja ik nog steeds aan mijn teenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Iedereen heeft sympathy pain
ik heb 960 IP-adressen aangemaakt voor uquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd ik zit over de 1000 unieke bezoekers per maand.
gewoon zoeken welke minder staat op klacht.nlquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef Mss het volgende:
Maar Muilo, bedoel je dat die van Braun beter is dan die van Philips?
Goeden tip wel!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
gewoon zoeken welke minder staat op klacht.nl
Je hoort het Mss, je moet voor philips gaan!quote:Klacht Braun: Reclame
Ik zie de reclame van braun net, met het nieuwe scheer apparaat met het borsteltje. En na 1/3 van de reclame te horen zegt de stem zomaar:
Het borsteltje die. Dit vind ik wel heel erg slecht. Borsteltje die, die borsteltje. Het moet zijn borsteltje dat. Als het woord vergroot gezegd was, borstel die, had het wel geklopt.
Dit is echt werkelijk laag. Een grammaticale fout in een professionele reclame, kan gewoon niet!
Jenny,
13 jaar,
jennyceelen@hotmail.com
Ermahgerd, en dat voor een 13jarigequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoort het Mss, je moet voor philips gaan!
hehehehequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:20 schreef Mss het volgende:
Maar Muilo, bedoel je dat die van Braun beter is dan die van Philips?
Netjes voor de dag komen met je bikinilijn?quote:Aanvankelijk was ik erg tevreden over de resultaten met de Braun Silk-épil 7. Ik gebruikte hem op mijn benen en voor de bikinilijn. Voor mijn benen gebruik ik hem nog steeds en zonder problemen. Voor mijn bikinilijn zijn de gevolgen echter rampzalig. Na een tijdje begon ik overal rode bulten te krijgen na het epileren en deze wilden maar niet weggaan. Soms merkte ik dat er een haartje in zat, soms leken het ook gewoon grote, harde puisten die later soms open sprongen. Niet aangenaam als je netjes voor de dag wil komen!
GEEF TOE, DIE KLACHT HEB JIJ ZELF EROP GEZET!!!quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hoort het Mss, je moet voor philips gaan!
misschien is ze wel lingeriemodel, dan wel pornohoerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjes voor de dag komen met je bikinilijn?![]()
Misschien is ze een hoerquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjes voor de dag komen met je bikinilijn?![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ik ijs dr medaille zie wil ik mijn hoofd tegen de muur aan bonken dat ik zelf de laatste tijd niet meer gelopen heb
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu ik ijs dr medaille zie wil ik mijn hoofd tegen de muur aan bonken dat ik zelf de laatste tijd niet meer gelopen heb
Omdat ik een lui varken ben, en het dan steeds moeilijker wordt om weer te beginnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]waarom eik niet meer? Vanmorgen was het ook prima weer !
Les 10 voltooid en de hont had daadwerkelijk ook echt zin om mee te lopen![]()
Dikke restecp!!!quote:
Nieuwe hobby begonnen voor de oude op wasquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]waarom eik niet meer? Vanmorgen was het ook prima weer !
Les 10 voltooid en de hont had daadwerkelijk ook echt zin om mee te lopen![]()
Denk dan weer aan het 'opgepepte' gevoel wat je kreeg van lopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik een lui varken ben, en het dan steeds moeilijker wordt om weer te beginnen
Ik voel me de laatste tijd ook steeds super matig terwijl ik dan niet echt ziek ben ofzoquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:35 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Denk dan weer aan het 'opgepepte' gevoel wat je kreeg van lopenik voel me er iig minder lui en energieloos door
Jij hebt ze gescheurd? Mama doet dat ook altijd ik kan daar niet tegen huuuuuuuuuuuu. Dan wil ik het liefst fladderen met mn armenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al m'n nagels eraf gescheurd
Of dat ze dan op de bank aan dr teennagels gaat lopen klotenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ze gescheurd? Mama doet dat ook altijd ik kan daar niet tegen huuuuuuuuuuuu. Dan wil ik het liefst fladderen met mn armen
Of als ze bier drinkt, of als ze nootjes eet,of als ze chips eetquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of dat ze dan op de bank aan de teennagels gaat lopen kloten![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of als ze bier drinkt, of als ze nootjes eet,of als ze chips eet
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij hebt ze gescheurd? Mama doet dat ook altijd ik kan daar niet tegen huuuuuuuuuuuu. Dan wil ik het liefst fladderen met mn armen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |