we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
Beetje jammer dat m'n rechteroog extragratis mist geeft, ik zie alles heel wazig. Mist, be gone.
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)quote:
bwhehehehe! Das een verrekte goed ideequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)
Mja, ik blijf lopen..quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe! Das een verrekte goed idee
Vriendin van me kon in dronken bui het niet laten om voor het raam te gaan staan bij hun in hun voortuin en te gaan zwaaien, was ook wel vermakelijk
(maar niet handig voor het ***AFSTAND GRAAG*** idee)
nermnermnerm!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, al die schilfertjes op mijn boobs
vgedes dùf!quote:
Jij had de djs echt briljant gevondenquote:
HOEzo? Hadden ze aids?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij had de djs echt briljant gevonden
Set your mind free, it's the aids of the summerquote:
Allemaal hoe-liedjes.quote:
gewoon lopen op rustig tempo kan wel, als je maar je schouders laag houdt en je armen lichtjes zwaait, zoals je normaal ook doet als je loopt. Fred Wim laten vasthouden is wel handig, want als die aan je arm rukt bent je verder van huis.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net Fred overgehaald om me mee te laten gaan om Wody uit te gaan laten.
Verrassend hoe pijnlijk dat was
Maar ik word echt mongolisch van binnen zitten en niks doen![]()
Misschien weet 1 van jullie dat, ik heb van de doktert diclofenac gekregen als pijnstiller, maar het lijkt niet heel veel effect te hebben. Fred roept de hele tijd dat ik er paracetamol bij moet gooien, maar ik vraag me af of dat dan weer niet teveel van het goede is
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ikquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Misschien weet 1 van jullie dat, ik heb van de doktert diclofenac gekregen als pijnstiller, maar het lijkt niet heel veel effect te hebben. Fred roept de hele tijd dat ik er paracetamol bij moet gooien, maar ik vraag me af of dat dan weer niet teveel van het goede is
Fred heeft gelijkquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
quote:
godverdomme, ik moest janken van het lachenquote:
Daarom juist geen Ibu. Paracetamol wordt zelfs geadviseerd...quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ik
Vooral die eerste is grappig inderdaadquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:47 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
godverdomme, ik moest janken van het lachen
Ik ben al geweestquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon lopen op rustig tempo kan wel, als je maar je schouders laag houdt en je armen lichtjes zwaait, zoals je normaal ook doet als je loopt. Fred Wim laten vasthouden is wel handig, want als die aan je arm rukt bent je verder van huis.
Lekker warm douchen daarna om te ontspannend
Er zijn wel pijnstillers die ook een spierverslappende werking hebben maar weet niet of paracetamol dat is. Ik zit niet zo in de pijnstillers qua kennis.
Beetje googlen helpt je vast wel verder. Dat mag je wel combineren met diclofenac, als je maar op pas dat je niet de max. dosering van meds daardoor overschrijdt, das namelijk niet zo best voor je
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou er wel mee uitkijken als ik jou was, diclofenac is echt aids voor je buik, en met velen paracetamol zal dat enkel erger worden denk ik
een beetje PCM moet vast kunnen hoorquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al geweest.
En het was pijnlijk, maar het was het wel waard..
Ik had alleen niet verwacht dat ik m'n rug zo zou voelen als ik m'n benen gebruik. En Fred had Wody inderdaad
[..]
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:44 schreef Mirjam het volgende:
Ik ben wakker geworden met schouderaids in m'n rechterschouder en moest meteen aan schaar denken![]()
Ik zou niet durven, ik ga er niet meer over beginnenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, ik ga er niet meer over beginnen
uitzetten zeg ik jequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kutschouders.![]()
ALL OF THEM!
zit aan elkaar vast, dus als je het een beweegt, gaat ook het ander bewegen/trekken. Soms zou het handiger zijn als je even een stuk zou kunnen demonterenquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben al geweest.
En het was pijnlijk, maar het was het wel waard..
Ik had alleen niet verwacht dat ik m'n rug zo zou voelen als ik m'n benen gebruik. En Fred had Wody inderdaad
[..]
Meh, dan kijk ik het wel even aan. Het is niet alsof het niet uit te houden is.
moeten niet, maar 't is wel handigquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je bij difoclasijd niet maagbeschermers slikken?
THUNDER, WHAHA HAHA HAHAHAHAAAAAquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
ZIT JE NOU MIJN THUNDER THE STELEN?![]()
![]()
![]()
Van mijn dokter die nooit iets voorschrijft moet mama het altijd nemen als ze dat voorgeschreven krijgt, vandaarquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
moeten niet, maar 't is wel handig
Alleen als je gevoelig bent voor een maagzweer volgens de bijsluiterquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je bij difoclasijd niet maagbeschermers slikken?
wat voor iets had je in gedachten? Das net zo'n vraag als "weet je een rijst/aardappels/boterham recept"quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD, hebben jullie nog goedon couscous recepton?
ik heb ze chronisch dus gratuit aw yisssquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mijn dokter die nooit iets voorschrijft moet mama het altijd nemen als ze dat voorgeschreven krijgt, vandaarAlleen zijn maagbeschermers teringduur en moet je ze zelf bezahlen
6-8 euro per pil geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |