SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:42 schreef Molo het volgende:
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaIk lollerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aids.
Hehehehe, denk écht dat ze dat op zaterdag wel gaat doen voor jou jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
ja hier ook, heerlijk weer is hetquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:44 schreef Mirjam het volgende:
en ermahgerd wat is het ineens lekker buiten
ik heb de achterdeur opengegooid
krijgt u dan een craquelé hooft?quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik heb een gezichtsmasker op en nu kan ik niet meer lolleren
een stuk warmer dan vanmorgen (dit is voor mij deel 2, ff 3 uurtjes geslapenquote:
ermahgerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:48 schreef Molo het volgende:
Jammer dat de gluurman binnen no time het stuk van de heg waarvandaan hij bij ons naar binnen kan kijken voor de 3e keer deze week ging "bijknippen" toen ik naar buiten stapte
we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
Beetje jammer dat m'n rechteroog extragratis mist geeft, ik zie alles heel wazig. Mist, be gone.
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
we hoorde net een doffe knal verderop, dus Koos vroeg wat het was. Ik zei "vast de gluurman die ontploft", en zijn reactie was alleen maar "I wish....."
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)quote:
bwhehehehe! Das een verrekte goed ideequote:Op zaterdag 21 september 2013 14:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hang een spandoek op, als ze slapen, met een afdruk van jullie beiden die door het raam kijken
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Hoop 't niet, heb namelijk wel oorontsteking volgens mij (maar ben te lam om ernaar te laten kijken)
Mja, ik blijf lopen..quote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:52 schreef Molo het volgende:
[..]
bwhehehehe! Das een verrekte goed idee
Vriendin van me kon in dronken bui het niet laten om voor het raam te gaan staan bij hun in hun voortuin en te gaan zwaaien, was ook wel vermakelijk
(maar niet handig voor het ***AFSTAND GRAAG*** idee)
nermnermnerm!quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, al die schilfertjes op mijn boobs
vgedes dùf!quote:
Jij had de djs echt briljant gevondenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |