keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijkequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
is grovere couscousquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?
Wat een bazenapparaatquote:
Helemaal niet. Deze was ik aan het kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
wat een faaldingquote:
De magic bullet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
diclo ook dus wat dat ebtreft maakt dat niet zoveel uitquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
Die laatstequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij zit nu heel hard te lachen
ook handig voor als je gezond wilt etenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik zie dat hij filmpjes aan het verzamelen is voor jullie
Fuck, dan moet ik een sugardaddy zoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijke
Ok, maar waarom het wordt aangeraden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
volgens mij is dat echt een aids apparaatquote:
Die heb ik gehadquote:
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:03 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt een aids apparaat
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die heb ik gehad
Hoewel ik niet weet of het een ekte was.
Het was in ieder geval een aids-ding als je geen afwasmachine hebt
geen gehakt. lekekr kip marineren ermnermnermquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Mss het volgende:
Maar wa veur vlees zal ik doen. Kipfilet, geruld gehakt of vegablokjes?
Wij verkochten zo'n lookalike bij de blokkah, echt die dingen kwamen aan de lopende band terugquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is echt de grootste keukenaids ooit
geenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:04 schreef Mss het volgende:
Maar wa veur vlees zal ik doen. Kipfilet, geruld gehakt of vegablokjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |