wat voor iets had je in gedachten? Das net zo'n vraag als "weet je een rijst/aardappels/boterham recept"quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:49 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD, hebben jullie nog goedon couscous recepton?
ik heb ze chronisch dus gratuit aw yisssquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van mijn dokter die nooit iets voorschrijft moet mama het altijd nemen als ze dat voorgeschreven krijgt, vandaarAlleen zijn maagbeschermers teringduur en moet je ze zelf bezahlen
6-8 euro per pil geloof ik
nee niet altijd, zeker niet bij kortdurig gebruikquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Moet je bij difoclasijd niet maagbeschermers slikken?
Naja mama heeft veel last van maagzuur dus misschien dat het daar iets mee te maken heeft?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alleen als je gevoelig bent voor een maagzweer volgens de bijsluiter
Ja ze had ze van de buren want buurmeisje heeft/had die dus ook. :pquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze chronisch dus gratuit aw yisss
Ik wil het warm eten, met oa gegrilde aubergine. Maar weet niet wat voor vlees/vega ik daar bij wil en wat ik er nog meer bij ga pleuren. Zat te denken aan cherrytomaatjes en avocado, en misschien een beetje feta of geitenkaas, maar meer weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:52 schreef Molo het volgende:
[..]
wat voor iets had je in gedachten? Das net zo'n vraag als "weet je een rijst/aardappels/boterham recept"
avocado klinkt niet als geweldig hierbij, de rest wel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wil het warm eten, met oa gegrilde aubergine. Maar weet niet wat voor vlees/vega ik daar bij wil en wat ik er nog meer bij ga pleuren. Zat te denken aan cherrytomaatjes en avocado, en misschien een beetje feta of geitenkaas, maar meer weet ik nog niet.
Olijven had ik ook al aan gedacht, maar dat lijkt me warm niet zo lekker.
Dat paracetamol juist wel geadviseerd wordt?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef Puckzzz het volgende:
Schaar je leest over mijn post heen denk ik.
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimtequote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Als ik straks (als het allemaal nog doorgaat) mijn eigen keuken heb wil ik ook allemaal keukenapparaten zoals een staafmixer en blender en hakmachine en wil ik velen experimenteren
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Olijven
feta
En ik zou bulgur nemen want ik vind bulgur lekkerder
Neem ook ditquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Mss het volgende:
Als ik straks (als het allemaal nog doorgaat) mijn eigen keuken heb wil ik ook allemaal keukenapparaten zoals een staafmixer en blender en hakmachine en wil ik velen experimenteren
ik vind dat heerlijk, vooral zwarte olijven, als je die op je bord erover strooit worden ze toch niet zo gloeiend heet? De couscous is immers ook redelijk koel in het gerecht. Mits je het niet doordrenkt met saus. Ik vind het altijd lekker als het vrij luchtig is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
Ja maar koude olijven worden in een warm gerecht toch vanzelf lauw?
En wat is passata?
Paprika is wel een goedon
quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?
quote:Bulgur (ook: burghul of boergoel) is een graanproduct gemaakt van verschillende soorten tarwe, maar meestal van durum (harde tarwe). De tarwekorrels worden eerst gestoomd daarna gedroogd en vervolgens grof gemalen of gebroken.
Bulgur wordt vooral gebruikt in de Turkse, Indiase en mediterrane keuken. Het heeft een licht notige smaak.
Bulgur wordt gebruikt in pilav, soepen, gebak en brood en als vulling. De bekendste toepassing van bulgur is echter in taboulé en kibbeh. De hoge voedingswaarde maakt het een goede vervanger voor rijst of couscous. In India wordt het ook gebruikt als ontbijtgraan, bereid met melk en suiker.
STUUR ZE DOOR AAN ONSquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is de meest debiele filmpjes ooit aan het kijken, godverdomme
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimte
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat paracetamol juist wel geadviseerd wordt?
Maar wrom dan?
yep, zo'n braun 2563-delige setquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Staafmixer met opzetstukken kan je bijna alles mee, scheelt velen ruimte
keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijkequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
is grovere couscousquote:Op zaterdag 21 september 2013 15:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Bulger is iets meer pasta-achtig toch?
Wat een bazenapparaatquote:
Helemaal niet. Deze was ik aan het kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
wat een faaldingquote:
De magic bullet?quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken. Mijn ex had zo'n briljant apparaat waarmee hij kon mixen en hakken en alles. Misschien leuk om zoiets voor Sinterklaas/kerst te vragen.
diclo ook dus wat dat ebtreft maakt dat niet zoveel uitquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
Die laatstequote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij zit nu heel hard te lachen
ook handig voor als je gezond wilt etenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Mss het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh ik zie dat hij filmpjes aan het verzamelen is voor jullie
Fuck, dan moet ik een sugardaddy zoekenquote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
keukenmachine? KACHINGGG reken maar op 500 euro voor een fatsoenlijke
Ok, maar waarom het wordt aangeraden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom? Ik denk als extra pijnstilling wanneer de diclo niet afdoende is.
Maar ibu is dus slecht voor je maag dus niet combineren met diclo.
volgens mij is dat echt een aids apparaatquote:
Die heb ik gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |