Tuurlijkquote:Op vrijdag 20 september 2013 21:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ik zou dan ook overstappen. En je vriend/man kan toch gewoon blijven?!
Wut, te rustig?quote:
Nee, ik zit thuis. Tijd terug dat ik thuis was op vrijdag.quote:
Met een alcoholvrij biertje en een goed boek?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik zit thuis. Tijd terug dat ik thuis was op vrijdag.
Glas water, fok en m'n nagellak.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met een alcoholvrij biertje en een goed boek?
quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn bier staat nog steeds gewoon in de koelkastwater was ook goed zat
Waarom moet het soberso print hebbenquote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand waarom libresse ultra secure night (8 sterren maandverband) een hartjesprint heeft? Als je zulke matrassen in je broek moet plakken is daar m.i. niets
![]()
![]()
aan
idd, het voegt weinig toequote:Op vrijdag 20 september 2013 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom moet het soberso print hebben
quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
idd, het voegt weinig toehet is zelfs een reliëf
!
nou iddquote:Op zaterdag 21 september 2013 06:20 schreef Incantrix het volgende:
Ik ben echt blij dat ik om half 10 ben gaan slapen. Vijf uur is echt wel Heel Vroeg
kleur zelf de hartjes rood hihaho?quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:43 schreef Stormqueen het volgende:
Weet iemand waarom libresse ultra secure night (8 sterren maandverband) een hartjesprint heeft? Als je zulke matrassen in je broek moet plakken is daar m.i. niets
![]()
![]()
aan
Ermahgerdquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
kleur zelf de hartjes rood hihaho?
Ik ben net uit bed gestapt omdat ik geen manier kon vinden om te liggen zonder dat het pijn deedquote:Op zaterdag 21 september 2013 09:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd
Hoe is de schouder??
De huisarts voelde een probleem bij een spier wat lager bij m'n ribben, daar deed drukken het meeste pijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Buh, weet je zeker dat het geen slijmbeursontsteking is ofzo?
WAAR IS DE LOGICA?quote:Op zaterdag 21 september 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
Ja schaar, zulke klachten hebben zelden een lineair verloop. ( dat is moeilijk te verkroppen voor enen asperge denk ik ). Rust, rust rust. Ineens merk je dat de lijn alleen nog maar stijgt.
Ermagerd goeden idee en ringzwaaien heb ik ook al lang niet meer gedaan en dit dat allesquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou gaan bankdrukken in de sportschool
Ik vind het nog steeds niet logsich, want het is iedere keer een andere spier en nu meer pijn dan gisteren en vooral: weer pijn op andere plekkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:36 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuuuhhh!
Schaar: logica dat het nu meer pijn doet: door je pijnstillers, voel je de pijn minder en ga je die spieren meer bewegen, echter die zijn nog kapotski waardoor je - wanneer pijnstillers uitwerken, meer pijn gaat voelenER IS EEN VERKLARING ERMAHGERD. EVEN KNUFFELEN??
![]()
Overigens hier net ook gelopen en mijn schouder is nu aids. Grmfpl
Die pijn op andere plekken komt omdat je je anders gaat bewegen en dus die spieren ineens meer beweging krijgenquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds niet logsich, want het is iedere keer een andere spier en nu meer pijn dan gisteren en vooral: weer pijn op andere plekken![]()
DUS IK BEN NOG NIET KLAAR OM TE KNUFFELEN *wieg wieg wieg*
Maar wel welkom bij de club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |