Ah was de bedoeling dat ik dat deed? Vond het ook lang duren whehequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef Grifte het volgende:
Sorry Haringkop, duurde wel erg lang voor je een nieuw topic opende.
Zo maar even naar de Krommedijk, Dordt scouten voor donderdag. En alvast even de Frikandel XXL voorproeven, staat daar toevallig ook vanavond.
3x winst vind ik goed zat, dat goede voetbal geloof ik wel eerlijk gezegd. Maar ach, met genoeg bier kan zelfs het slechtste voetbal nog mooi lijken. Ik ben overigens ook wel benieuwd naar vak W/Z, hoe dat gaat zijn met die rijen die weg zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef Maastoren het volgende:
3 thuiswedstrijden op rijGenieten(sowieso van de pils, de wedstrijden hopelijk ook
).
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.quote:
Die Immers ook bij rtv was het geloof ik. Met z'n: ''al halen ze drie nr 10s, ik ben niet bang.''quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.
Ik bedoelde eigenlijk zijn goal van 2 seizoenen terug. Wat een ontlading.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.
Ah, op die manier, ik schrok al. Dat was zeker mooi ja, sowieso maakte Bakkal altijd belangrijke goals (in m'n herinnering dan)quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zijn goal van 2 seizoenen terug. Wat een ontlading.
Hij zal heus wel bang zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Immers ook bij rtv was het geloof ik. Met z'n: ''al halen ze drie nr 10s, ik ben niet bang.''
Zou die dit hebben gezegd om het Koeman lastiger te maken? Bang dat Koeman zijn vertrouwen breekt oid.
Dan zal het Vilhena wel zijn. Koeman kan hem wel missen als ik hem zo hoor. In het verleden deze jongen ook niet geselecteerd omdat hij laat kwam op trainingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij zal heus wel bang zijn.
Al zal het mij niet verbazen als Vilhena gaat banken of evt Bakkal zelf heel lang.
Ja, want wishful thinking heeft ons wel geholpen de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hou is op. Immers gaat gewoon banken voor Bakkal. Clasie en Vilhena erachter. Wordt ons vaste middenveld dit seizoen.
Als ie dat had gewild had ie daar wel getekend met een hoger basisloon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan over een halfjaar de deur uit om vervolgens bij Vitess of Twente te shinnen.
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, want wishful thinking heeft ons wel geholpen de afgelopen jaren.
Dat klinkt wel als Koeman ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.
Dat zie ik hem wel doen, ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.
Waar komt het idee vandaan dat Immers het vuile werk opknapt op het middenveld? Per wedstrijd verovert hij misschien één balletje. Als hij aan komt lopen kiest hij altijd de verkeerde kant waardoor hij vaak simpel wordt uitgekapt. Fysiek wint hij zelden een duel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem wel doen, ja.
Wie gaat namelijk het vuile werk opknappen op de middenveld?
Ik ben het met je eens, maar:quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat Immers het vuile werk opknapt op het middenveld? Per wedstrijd verovert hij misschien één balletje. Als hij aan komt lopen kiest hij altijd de verkeerde kant waardoor hij vaak simpel wordt uitgekapt. Fysiek wint hij zelden een duel.
Immers hoort gewoon niet in de basis.
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:25 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, even een serieuze vraag:
Waar komt jullie geuzennaam "kakkerlakken" eigenlijk vandaan?
Zoek eerst maar eens het woord geuzennaam op in een woordenboek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:25 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, even een serieuze vraag:
Waar komt jullie geuzennaam "kakkerlakken" eigenlijk vandaan?
In dat topic staat geen definitief antwoord. Ik dacht zelf dat het te maken had met het platgooien van Rotterdam in de oorlog.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?
Als je het hele topic doorleest zie je zelfs nog een mod-opmerking van Happel.
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In dat topic staat geen definitief antwoord. Ik dacht zelf dat het te maken had met het platgooien van Rotterdam in de oorlog.
Dat alles wat dat overleefd heeft wel een kakkerlak moet zijn. Taaie beessies en zo.
Erg teleurstellend als het dat is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelena, niemand er wat mee.
In een wereld waar burgers behandeld worden als kakkerlakken door de KNVB is het nu een geuzennaam tegen het falende systeem van scheidsrechters en de KNVB!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Erg teleurstellend als het dat is.
Treurig zelfs. Je hoopt toch dat er een sappig verhaal achter zit....
Nou ja. Alsof 'Joden' of 'Boeren' feitelijk ergens op slaat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:46 schreef Gert het volgende:
Dat kakkerlakken was er ineens inderdaad. De typering 'joden' moest kennelijk een antwoord hebben, en toen is er op een gegeven moment maar iets bedacht en geadopteerd. Het is kunstmatig, en er zit niets achter behalve dat het beledigend moest zijn. Nou, bravo.
Dat zijn namen die ze zelf geadopteerd hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja. Alsof 'Joden' of 'Boeren' feitelijk ergens op slaat.
'Ze'?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn namen die ze zelf geadopteerd hebben.
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
Zag laatst ook zo iemand met een 'proud to be a kakkerlak' trui rondlopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelena, niemand er wat mee.
Nu maar hopen dat Pellé geen vervelende armgebaren heeft gemaakt in de bus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:32:23Schaken lijkt morgen op de bank te moeten plaatsnemen o.b.v de afsuitende training. Boëtius en Armenteros op de flanken (via @feytraining) reageer retweet
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:32:23Schaken lijkt morgen op de bank te moeten plaatsnemen o.b.v de afsuitende training. Boëtius en Armenteros op de flanken (via @feytraining) reageer retweet
Goede zaak!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
Wat is dezequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
Meer parkeerruimte.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is destijds dat veld op de parkeerplaats eigenlijk weggehaald, dat is toch veel handiger dan dit?
Maar daar gaat de gemeente over en voor die eens een besluit nemen ben je zomaar een jaar verder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bouw dan gewoon een brug over de weg.
[ afbeelding ]
Kost een paar duizend euro maar dan hoef je die bus ook niet telkens voor te laten rijden.
Even wat Feijenoord-shirts met 'Jari' achterop aan de familie schenkenquote:Op zaterdag 21 september 2013 17:11 schreef Caland het volgende:
B1 gewonnen van Utrecht met 1-2. Goal en een assist zowel van Schuurman als Slabbekoorn. Kunnen we een hoop plezier aan beleven die twee.
Zal wel in de winter mee mogen op trainingskamp en dan volgend seizoen rustig aansluiten.quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:26 schreef Vasion het volgende:
slabbekoorn zou toch minuten krijgen in het eerste? Of zijn er nog twijfels?
Belachelijk ja, zeker omdat er vlakbij een stoplicht is, waar normale mensen oversteken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Die bus is inderdaad wel heel treurig. Allemaal omdat Koeman het te eng en gevaarlijk vindt om die "levensgevaarlijke" weg over te steken met z'n spelers.
Dat voor een club die zelfs bezuinigd op het aantal malen legen van de prullenbakken in het kantoor van de trainer, dan moet zo'n bus toch weggegooid geld zijn.
Misschien is het een idee om klaarovers aan te gebruiken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
Die bus is inderdaad wel heel treurig. Allemaal omdat Koeman het te eng en gevaarlijk vindt om die "levensgevaarlijke" weg over te steken met z'n spelers.
Dat voor een club die zelfs bezuinigd op het aantal malen legen van de prullenbakken in het kantoor van de trainer, dan moet zo'n bus toch weggegooid geld zijn.
Inderdaad. Als het zo gevaarlijk is (het valt reuze mee) dan kennen ze gewoon bij het stoplicht oversteken. Dit is gewoon om sneller van de fans af te zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
Belachelijk ja, zeker omdat er vlakbij een stoplicht is, waar normale mensen oversteken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren weer de absolute uitblinker tijdens een 0-0 wedstrijd tegen Viborg.
Ik zal weer eens een mailtje sturen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Sejt op 22-09-2013 10:50:16 ]I love my mispoken words.
Klaarovers uit eigen jeugd neem ik aan.quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:40 schreef Antaris het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om klaarovers aan te gebruiken.
quote:Op zondag 22 september 2013 10:42 schreef Sejt het volgende:
Ik heb 'm al een tijdje op het oog (kijk live wedstrijden hier in DK), maar nu ben ik er zeker van: de linksback broer van Janmaat loopt rond bij FC Midtjylland: Jesper Juelsgård.
Deze speler op links zou Feyenoord echt kunnen gebruiken. In alle opzichten minstens 2x beter dan Nelom.Was je destijds ook zo enthousiast over Lumb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gisteren weer de absolute uitblinker tijdens een 0-0 wedstrijd tegen Viborg.
Ik zal weer eens een mailtje sturen.
quote:Op zondag 22 september 2013 10:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Was je destijds ook zo enthousiast over Lumb?
Verhuur aan Bielefeld was sowieso onlogisch. Als je een speler verhuurt aan een club die vrijwel net zo sterk is als Feijenoord dan weet je toch dat hij niet aan het spelen toekomt?quote:Op zondag 22 september 2013 12:48 schreef Grifte het volgende:
Achahbar heeft nog niet eens zijn debuut gemaakt voor Bielefeld, zit daar constant op de bank
Verhuur was sowieso dom, je laat hem moeten laten spelen.quote:Op zondag 22 september 2013 12:55 schreef eight het volgende:
[..]
Verhuur aan Bielefeld was sowieso onlogisch. Als je een speler verhuurt aan een club die vrijwel net zo sterk is als Feijenoord dan weet je toch dat hij niet aan het spelen toekomt?
Voor wie? Op basis van wat? Komt gewoon te kort, Ananas.quote:Op zondag 22 september 2013 13:04 schreef macca728 het volgende:
[..]
Verhuur was sowieso dom, je laat hem moeten laten spelen.
Wordt nooit wat met die gozer. Leuke speler voor in de breedte bij NAC of zo.quote:Op zondag 22 september 2013 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor wie? Op basis van wat? Komt gewoon te kort, Ananas.
Goede zaak voor Feyenoord, aanvallend was Schaken echt om te huilen.quote:Op zondag 22 september 2013 14:11 schreef Fuszy het volgende:
Opstelling Feyenoord: Mulder; Janmaat, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Clasie, Immers, Vilhena; Armenteros, Pellè en Boëtius
Geen schaken. Zit op de bank. Zat eraan te komen.
http://www.rijnmond.nl/live/radio/overlayquote:Op zondag 22 september 2013 14:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heeft iemand een andere stream dan voorsterij? Krijg echt helemaal niks goed connected hier in China.
vind je? Defensief heeft hij een paar goede acties verricht.quote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Niet helemaal denk ik
Maar tot aan de goal speelde hij dramatisch idd
Nee, maar als hij aan de bal was kwam er niets goeds uit. Niet gewend van hemquote:Op zondag 22 september 2013 15:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
vind je? Defensief heeft hij een paar goede acties verricht.
Toornstra liet Mulder toch aardig kansloos bij die vrije trap.quote:Op zondag 22 september 2013 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Toch spelen ze weer kut, het is dat Utrecht zo zwak is.
Ja, en dus zijn ze niet zwak?quote:Op zondag 22 september 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toornstra liet Mulder toch aardig kansloos bij die vrije trap.
quote:Op zondag 22 september 2013 15:41 schreef Euribob het volgende:
En Erwin Mulder redt, met z'n uitstraling.
Neutrale toeschouwers van live eredivisiewedstrijden bestaan niet.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef FRWolt het volgende:
Wat een ellende. Het is dat het mijn club is anders zou ik gewoon niet kijken. Voor zo'n neutrale toeschouwer is het gewoon huilen met de pet op.
Maar dat geldt voor de hele Eredivisie.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef FRWolt het volgende:
Wat een ellende. Het is dat het mijn club is anders zou ik gewoon niet kijken. Voor zo'n neutrale toeschouwer is het gewoon huilen met de pet op.
Ajacied422 heeft anders wel gekeken hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 16:21 schreef FRWolt het volgende:
Mulder heeft toch wel een cruciale redding verricht. Voor een keeper is 1 cruciale redding van misschien 10-12 reddingen die hij in een wedstrijd moet maken, erg goed.quote:Op zondag 22 september 2013 17:02 schreef Typisch het volgende:
Immers denk ik de enige die voldoende was. Misschien Mulder nog, die heeft niks fout gedaan iig.
Zeker overdreven ja, overwinning was gewoon meer dan terecht.quote:Op zondag 22 september 2013 17:03 schreef Slobeend het volgende:
Feyenoord was slecht maar deze kop gaat toch te verhttp://www.volkskrant.nl/(...)raal-Feyenoord.dhtml
Is alleen maar lachen omdat je wint, als ze daarna gelijkmaken vind is het echt niet grappig meer. Was inderdaad duidelijk geel. Vond sowieso dat we de arbitrage niet mee hadden met een hoop kleine dingetjes,quote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Toch wel gelachen om die Kuipers. Zoals wel meer scheidsrechters dat doen wilde hij volgens mij bewijzen dat hij echt wel tegen de 'Kuipdruk' kan. Duidelijke rode kaart natuurlijk.
Die nummer 16? Zeker. Draaide wel steeds naar rechts, maar dat had op het veld geen Feyenoorder door.quote:Op zondag 22 september 2013 17:46 schreef PIETR het volgende:
Die kleine middenvelder van Utrecht is wel een aardig spelertje.
Van Bulthuis?quote:Op zondag 22 september 2013 17:10 schreef Caland het volgende:
Toch wel gelachen om die Kuipers. Zoals wel meer scheidsrechters dat doen wilde hij volgens mij bewijzen dat hij echt wel tegen de 'Kuipdruk' kan. Duidelijke rode kaart natuurlijk.
Ja.quote:
Komt door hetgeen op het veld, hè. We zijn geen vak 410 die de hele tijd hoempa hoempa liedjes staan te zingen...quote:
Was de hele wedstrijd al aan de gang.quote:Op zondag 22 september 2013 18:07 schreef Happel het volgende:
Was weer een lijdensweg vandaag zeg...pffff...
En waarom Kuipers uitschelden in de 80ste minuut. Sta je 1-0 voor, ga je de moeder van Kuipers uitmaken voor hoer, omdat die geen kaart geeft. Hoe kansloos.
Pelle zei op rijnmond dat als ze wel goed beginnen te spelen Feyenoord kampioen wordt. Dat vind ik toch iets te ver gaan.quote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Vasion het volgende:
1 punt achterstand op ajax![]()
Eredivisie
Met slecht voetbal nog wel![]()
En een beter doelsaldo.quote:Op zondag 22 september 2013 18:29 schreef Vasion het volgende:
1 punt achterstand op ajax![]()
Eredivisie
Met slecht voetbal nog wel![]()
Jawel. Gokkers in China/Thailand/Macedoniëquote:Op zondag 22 september 2013 16:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Neutrale toeschouwers van live eredivisiewedstrijden bestaan niet.
Als je gokt op de eerste inworp misschien, maar als je gokt op de uitslag ben je ook niet neutraal.quote:Op zondag 22 september 2013 18:32 schreef FRWolt het volgende:
[..]
Jawel. Gokkers in China/Thailand/Macedonië
Scherp, scherpquote:Op zondag 22 september 2013 18:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als je gokt op de eerste inworp misschien, maar als je gokt op de uitslag ben je ook niet neutraal.
Weet ik maar vergeleken bij andere wedstrijden vond ik het op bepaalde stukken na echt stil.quote:Op zondag 22 september 2013 18:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Komt door hetgeen op het veld, hè. We zijn geen vak 410 die de hele tijd hoempa hoempa liedjes staan te zingen...
Stukje vertrouwen hequote:Op zondag 22 september 2013 18:43 schreef XSbig het volgende:
[..]
Weet ik maar vergeleken bij andere wedstrijden vond ik het op bepaalde stukken na echt stil.
Van Vilhena vond ik dat hij na zijn goal steeds beter ging voetballen.
Werd soms ook gewoon slecht aangespeeld door de verdedigers. Mulder keepte gewoon prima.quote:Op zondag 22 september 2013 19:11 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is die Mulder trouwens toch een besluiteloze zoutzak. Kies nou toch eens een keer voor de opbouw ipv die lange uittrappen die zo vaak tot balverlies leiden.
Ik doel meer op de uittrappen.quote:Op zondag 22 september 2013 19:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Werd soms ook gewoon slecht aangespeeld door de verdedigers. Mulder keepte gewoon prima.
Ach. Het kan altijd erger. Die Ruiter heeft volgens mij letterlijk alle ballen over de zijlijn gejaagdquote:Op zondag 22 september 2013 19:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik doel meer op de uittrappen.
wat een clown is datquote:Op zondag 22 september 2013 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach. Het kan altijd erger. Die Ruiter heeft volgens mij letterlijk alle ballen over de zijlijn gejaagd
die gozert in Amsterdam stond ook weer te falen tot en met zeg.quote:
Ja, leek een grote misser. Alsof hij hem verkeerd raakte.quote:Op zondag 22 september 2013 19:25 schreef Caland het volgende:
Was die kans van Immers trouwens net zo groot als dat het vanaf mijn plek leek? Ergens eerste helft vrije schietkans recht voor het doel. Bizar slechte aanname weer
Komt omdat ik er niet wasquote:
Duidelijke lijn toch? Het erge is nog dat het elke wedstrijd wel succesvol is, had een kleine hoop toen Mathijsen eruit ging dat de lange bal minder zou worden, maar maakte niks uit. Ach, 90 minuten kankeren op de kleinste dingetjes, zijn toch leuke wedstrijden zoquote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een zaadpot tot en met. Onbegrijpelijk dat we nog op 1 punt van Ajax en 5 punten van PSV staan.Er zit echt nul lijn in 't spel. Doelpunt was weer eens lange bal op Pelle, kaats, doelpunt. Waar zijn die aanvallen met voorzetten, of puike steekballetjes?
Enige goede steekbal in 90 minuten kwam van Ayoub (die kleine middenvelder) en had zomaar de 1-1 kunnen zijn.
Sowieso snap ik niet waarom JP op links stond en Armenteros op rechts. JP is toch rechtsbenig en Armenteros links? Al dat gelul met naar binnen kappen enzo, als je Pelle in de spits hebt wil je toch voorzetten zien??quote:Op zondag 22 september 2013 20:42 schreef Slobeend het volgende:
Armenteros was niet best op rechts. Ik vond Schaken op links wel goed invallen, maar goed, op dat moment was er ook meer ruimte.
Ik denk dat meer beweging op het middenveld een hoop oplost. Als De Vrij de bal inspeeld op Janmaat(wat soms veel te lang duurt) is er totaal geen beweging.quote:Op zondag 22 september 2013 20:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Echt een zaadpot tot en met. Onbegrijpelijk dat we nog op 1 punt van Ajax en 5 punten van PSV staan.Er zit echt nul lijn in 't spel. Doelpunt was weer eens lange bal op Pelle, kaats, doelpunt. Waar zijn die aanvallen met voorzetten, of puike steekballetjes?
Enige goede steekbal in 90 minuten kwam van Ayoub (die kleine middenvelder) en had zomaar de 1-1 kunnen zijn.
Ja lijkt me ook, Boetius heeft altijd op rechts gespeeld in de jeugd en is rechtsbenig.quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet waarom JP op links stond en Armenteros op rechts. JP is toch rechtsbenig en Armenteros links? Al dat gelul met naar binnen kappen enzo, als je Pelle in de spits hebt wil je toch voorzetten zien??
Bij FOX hoorde ik dat ook al ja.quote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef TN-FR het volgende:
Zelfs de nos-commentator denkt nu dat Boetius een linkspoot is. Na een schot met zijn rechter zei hij dat dat zijn zwakke been is
Nou, ik vond het geen ene tyfus aan. Schandalig voetbal wat ik vandaag heb gezien.quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef Bombvis het volgende:
Ach, 90 minuten kankeren op de kleinste dingetjes, zijn toch leuke wedstrijden zo
Hij heeft in het eerste nog nooit op rechts gespeeld.quote:Op zondag 22 september 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
Koeman vindt Boetius gewoon dreigender op links. Ik ben het wel met hem eens.
Ach, meest kleine dingen vond ik interessant. Alle goede aannames van Lex, de goede tackles, de passes van De Vrij naar voren die aankwamen, tellen hoe vaak Mulder binnen 10 seconden een bal zou schieten etc. Je moet jezelf bezig houden, voetbal was inderdaad schandaligquote:Op zondag 22 september 2013 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, ik vond het geen ene tyfus aan. Schandalig voetbal wat ik vandaag heb gezien.
Als je zo fucking slecht speelt als Feyenoord dat al sinds de voorbereiding doet, dan ben je gewoon geen kampioenskandidaat. Vorig seizoen zijn ze dat ook niet geweest. Ze bleven echter lang in de race omdat de rest ook wisselvallig presteerde, maar een kampioen speelt niet zoals Feyenoord vorig jaar speelde. Ze hadden het slechtste doelsaldo van de top 5 geloof ik. Dat zegt genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 21:10 schreef PIETR het volgende:
Als er een jaar is waarin we kampioen kunnen worden, dan is het dit jaar. De rest is echt heel matig. Al zijn we dat zelf ook.
Ze hadden er ook 11-0 van kunnen maken.quote:Op zondag 22 september 2013 21:10 schreef PIETR het volgende:
Als er een jaar is waarin we kampioen kunnen worden, dan is het dit jaar. De rest is echt heel matig. Al zijn we dat zelf ook.
Jammer dat Koeman dat niet weet over te brengen op de spelers.
Zelfde als met PSV vandaag. Hadden met 8-0 kunnen winnen. Maar vonden het wel best toen ze 4-0 voor stonden. Snap dat niet. Doelsaldo kan doorslaggevend zijn aan het einde van de competitie.
Niemand is kampioenskandidaat. Niemand steekt er echt bovenuit. Degene die het minst wisselvallig presteert wordt kampioen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:20 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Als je zo fucking slecht speelt als Feyenoord dat al sinds de voorbereiding doet, dan ben je gewoon geen kampioenskandidaat. Vorig seizoen zijn ze dat ook niet geweest. Ze bleven echter lang in de race omdat de rest ook wisselvallig presteerde, maar een kampioen speelt niet zoals Feyenoord vorig jaar speelde. Ze hadden het slechtste doelsaldo van de top 5 geloof ik. Dat zegt genoeg.
Uiteindelijk hebben 2-3 clubs gewoon meer kwaliteit rondlopen dan ons. Dat geeft over het algemeen toch de doorslag.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niemand is kampioenskandidaat. Niemand steekt er echt bovenuit. Degene die het minst wisselvallig presteert wordt kampioen.
Klopt, daarom zijn die 2 punten verlies tegen NEC zo kut en vanmiddag had het ook gelijk kunnen worden.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Niemand is kampioenskandidaat. Niemand steekt er echt bovenuit. Degene die het minst wisselvallig presteert wordt kampioen.
Laten we eerst maar eens een uitwedstrijd winnen voor we ooit serieus eens omhoog willen kijken. Ja de concurrentie is zwak, maar ik heb van Feyenoord, zelfs bij vlagen niet, nog niet gezien waarom wij kandidaat voor de titel zouden moeten zijn.quote:Op zondag 22 september 2013 21:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Mwua vind ik niet. Janmaat voetbalt redelijk constant, maar de rest presteert zwaar ondermaats. De Vrij, Martins Indi, Clasie, Vilhena, Schaken, Armenteros. Kunnen allemaal nog veel beter. Als onze basis weer een beetje in vorm is zou ik niet weten welk team een betere heeft?quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben 2-3 clubs gewoon meer kwaliteit rondlopen dan ons. Dat geeft over het algemeen toch de doorslag.
Welke clubs dan? Ik vind onze selectie voor geen enkele andere in de eredivisie onderdoen.quote:Op zondag 22 september 2013 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben 2-3 clubs gewoon meer kwaliteit rondlopen dan ons. Dat geeft over het algemeen toch de doorslag.
PSV en Ajax hebben meer kwaliteit rond lopen. Ook in de breedte. Tegen een onthutsend zwak Ajax kon je zelf in de arena nauwelijks een vuist maken, zegt genoeg.quote:Op zondag 22 september 2013 21:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Welke clubs dan? Ik vind onze selectie voor geen enkele andere in de eredivisie onderdoen.
Ze zijn wel twee belangrijke spelers kwijt, terwijl wij twee versterkingen hebben (drie als je De Boëet meerekent). Ik denk niet dat wij minder kwaliteit hebben dan Ajax, en zeker niet dan PSV.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV en Ajax hebben meer kwaliteit rond lopen. Ook in de breedte. Tegen een onthutsend zwak Ajax kon je zelf in de arena nauwelijks een vuist maken, zegt genoeg.
Dan mogen ze wel eens gaan laten zien dat ze ook daadwerkelijk die kwaliteiten hebben. Feitelijk gezien zit je nu al voor het tweede seizoen op rij naar ongelofelijk kutvoetbal aan het kijken. Wat nou dipje?quote:Op zondag 22 september 2013 21:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze zijn wel twee belangrijke spelers kwijt, terwijl wij twee versterkingen hebben (drie als je De Boëet meerekent). Ik denk niet dat wij minder kwaliteit hebben dan Ajax, en zeker niet dan PSV.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar vorig jaar hadden PSV en Ajax nog wel een betere selectie.quote:Op zondag 22 september 2013 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens gaan laten zien dat ze ook daadwerkelijk die kwaliteiten hebben. Feitelijk gezien zit je nu al voor het tweede seizoen op rij naar ongelofelijk kutvoetbal aan het kijken. Wat nou dipje?
In de breedte vind ik Feyenoord vrij sterk. 'We' kunnen zo een 2e elftal opstellen dat niet veel minder is, afgezien van de spitspositie. Ik heb steeds het gevoel dat er veel meer in de spelers zit, als je kijkt welk niveau De Vrij, Indi, Clasie en Vilhena ooit gehad hebben. Maar dat ze al anderhalf jaar een vormdip hebben zegt misschien wel genoeg ja.quote:Op zondag 22 september 2013 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV en Ajax hebben meer kwaliteit rond lopen. Ook in de breedte. Tegen een onthutsend zwak Ajax kon je zelf in de arena nauwelijks een vuist maken, zegt genoeg.
Volgens mij is Heracles thuis de laatste wedstrijd die echt goed was, en dat kwam alleen maar omdat Heracles met drie verdedigers speelde en Pasveer rood pakte.quote:Op zondag 22 september 2013 21:31 schreef Caland het volgende:
Ik zou ook serieus niet weten wanneer ik voor het laatst een echt goede wedstrijd van Feyenoord heb gezien. Al bijna driekwart jaar sowieso niet.
Dat zeker, Clasie en Vilhena laten zich veel te weinig zakken om de bal te kaatsen met de verdediging, zeer irritant want zo komen ze nooit tussen de linies.quote:Op zondag 22 september 2013 20:45 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik denk dat meer beweging op het middenveld een hoop oplost. Als De Vrij de bal inspeeld op Janmaat(wat soms veel te lang duurt) is er totaal geen beweging.
Het aantal lange ballen viel gisteren toch wel mee, dat was tegen NEC veel gekker, of had ik te veel geblowd?quote:Op zondag 22 september 2013 20:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Duidelijke lijn toch? Het erge is nog dat het elke wedstrijd wel succesvol is, had een kleine hoop toen Mathijsen eruit ging dat de lange bal minder zou worden, maar maakte niks uit. Ach, 90 minuten kankeren op de kleinste dingetjes, zijn toch leuke wedstrijden zo
Hij was de beste van Utrecht samen met De Ridder, maar Utrecht zelf was wel heel erg zwak. Weet niet wat dat dan over Ayoub zegt. Een leuke speler verder wel.quote:Op maandag 23 september 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Gefeliciteerd mannen!
Vond het niet verdiend maar ja, heb je weleens...
Vonden jullie Ayoub ook zo goed?
Leuke speler ja. Ondanks waardeloze start gaat Utrecht toch weer "gewoon" meespelen voor Europees voetbal. Zeker als je de komende weken al die blessuregevallen ook weer terug krijgt.quote:Op maandag 23 september 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Gefeliciteerd mannen!
Ik vond heel Utrecht zeer pover. Niemand die mij echt opviel op die keeper na dan door zijn matigheid. Als je zelfs tegen het Feyenoord van gisteren niet echt aan voetballen toekomt.quote:Op maandag 23 september 2013 09:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Gefeliciteerd mannen!
Vond ik wel meevallen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond heel Utrecht zeer pover. Niemand die mij echt opviel op die keeper na dan door zijn matigheid. Als je zelfs tegen het Feyenoord van gisteren niet echt aan voetballen toekomt.
Daar gaat het uiteindelijk toch om in het voetbal.quote:Op maandag 23 september 2013 09:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen.
Wel heel weinig kansen gecreeerd.
Ik vond Feyenoord nog zwakker eigenlijk, maar ja, gekleurde bril misschien.quote:Op maandag 23 september 2013 09:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij was de beste van Utrecht samen met De Ridder, maar Utrecht zelf was wel heel erg zwak. Weet niet wat dat dan over Ayoub zegt. Een leuke speler verder wel.
Was een houdbare bal idd, al was de fout van Derijck die als een klein kind onder de bal door ging.quote:Op maandag 23 september 2013 09:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond heel Utrecht zeer pover. Niemand die mij echt opviel op die keeper na dan door zijn matigheid. Als je zelfs tegen het Feyenoord van gisteren niet echt aan voetballen toekomt.
Nee, maar komt meer omdat we voor mijn gevoel gister niet heel veel balbezit hadden. Als we bal hadden was het vaak in de verdediging overtikken, om dan toch maar weer op Pellè te geven (althans, zo heb ik het beleefd, wellicht had ik wat teveel gedronken om het helder te kunnen zien)quote:Op maandag 23 september 2013 09:10 schreef Luni het volgende:
[..]
Het aantal lange ballen viel gisteren toch wel mee, dat was tegen NEC veel gekker, of had ik te veel geblowd?
Dan houden we er misschien andere standaarden op na. Dramatisch slechte pot voetbal van beide kanten.quote:Op maandag 23 september 2013 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord nog zwakker eigenlijk, maar ja, gekleurde bril misschien.
Veldspel vond ik bij ons beter verzorgd iig ondanks dat we zoals eerder dit seizoen tot maar weinig kansen komen, al had die van Janssen er natuurlijk zeker in gemoeten.
[..]
Was een houdbare bal idd, al was de fout van Derijck die als een klein kind onder de bal door ging.
Vond ons juist wel aan voetballen toekomen, eerste 20 minuten en een half uur na rust vond ik ons het betere spel hebben iig maar misschien is dat weer die bril.
Mwah dat ook weer niet. Het lag niet ver uit elkaar, maar beide was echt dramatisch.quote:Op maandag 23 september 2013 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord nog zwakker eigenlijk, maar ja, gekleurde bril misschien.
Veldspel vond ik bij ons beter verzorgd iig ondanks dat we zoals eerder dit seizoen tot maar weinig kansen komen, al had die van Janssen er natuurlijk zeker in gemoeten.
[..]
Was een houdbare bal idd, al was de fout van Derijck die als een klein kind onder de bal door ging.
Vond ons juist wel aan voetballen toekomen, eerste 20 minuten en een half uur na rust vond ik ons het betere spel hebben iig maar misschien is dat weer die bril.
Ik vond Schaken gisteren beter dan Armenteros. Die kreeg helemaal niks voor elkaar. Had 1 leuke actie waarbij hij twee man dolde alleen liep hij zich daarna vast.quote:Op maandag 23 september 2013 09:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als die marokkaan fit is hebben we toch een geweldig elftal man. Geen Immers, Schaken, Vormer en Cisse meer maakt een wereld van verschil.
Och nee hoor, het was idd een hele zwakke pot die imo geen winnaar verdiende.quote:Op maandag 23 september 2013 09:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan houden we er misschien andere standaarden op na. Dramatisch slechte pot voetbal van beide kanten.
Feyenoord was de dik verdiende winnaar. Feyenoord heeft dik twee keer zoveel kansen gehad en Utrecht heeft nauwelijks een kans gehad op die bal van Toornstra na.quote:Op maandag 23 september 2013 09:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Och nee hoor, het was idd een hele zwakke pot die imo geen winnaar verdiende.
Oneens, en je mist de gigantische kans van Janssen.quote:Op maandag 23 september 2013 09:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Feyenoord was de dik verdiende winnaar. Feyenoord heeft dik twee keer zoveel kansen gehad en Utrecht heeft nauwelijks een kans gehad op die bal van Toornstra na.
Hetgeen hij dus niet gezegd heeft. Dit heeft hij gezegd:quote:
Ook al lijkt het op elkaar, er zit een groot nuanceverschil tussen de titel van het AD en de feitelijke uitspraak. Je kan niet zomaar een uitspraak anders opschrijven en dan nog steeds doen alsof het een letterlijk citaat is.quote:'Er lag zo veel ruimte, maar alleen in de laatste twee minuten hebben we nog twee echte kansen gecreëerd', zo zuchtte Koeman diep. 'Daarvoor bleef het maar slordig. Dat geeft koppijn, moet ik eerlijk zeggen.'
Laat gaan joh.quote:Op maandag 23 september 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetgeen hij dus niet gezegd heeft. Dit heeft hij gezegd:
[..]
Ook al lijkt het op elkaar, er zit een groot nuanceverschil tussen de titel van het AD en de feitelijke uitspraak. Je kan niet zomaar een uitspraak anders opschrijven en dan nog steeds doen alsof het een letterlijk citaat is.
Belabberd van het AD dat ze doen alsof Koeman letterlijk heeft gezegd "ik krijg koppijn van Feyenoord, eerlijk gezegd" terwijl hij dat gewoon niet gezegd heeft. Baggerkrant.
Eens. Vroeger was het naar mijn idee beter (of lette ik er minder op). De laatste ~5 jaar is het niveau, zeker van de artikelen op de site, naar een Telegraaf-peil gezakt.quote:
Klopt, vond het AD vroeger juist fijn, niet zo zakelijk als de Volkskrant maar ook niet zo bagger als De Telegraaf. De Telegraaf is tegenwoordig juist veel beter dan het AD en minder sensatiebelust.quote:Op maandag 23 september 2013 09:38 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Eens. Vroeger was het naar mijn idee beter (of lette ik er minder op). De laatste ~5 jaar is het niveau, zeker van de artikelen op de site, naar een Telegraaf-peil gezakt.
Hebben ze met een vork geteld?quote:Op maandag 23 september 2013 09:20 schreef TC03 het volgende:
aantal kansen was 20/8, schoten naast 7/4 en schoten op doel 5/2.
Hij was ook gewoon goed op het veld gisteren.quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zie trouwens overal voorbij komen dat Immers tot man of the match verkozen werd.
Het is godverdomme een complot.
Ik vond De Vrij gisteren ook redelijk, beter als voorgaande weken iig bquote:Op maandag 23 september 2013 10:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij was ook gewoon goed op het veld gisteren.
Zo 'gewoon' winnen wij er niet van hoor, vorig jaar thuis gewonnen door dat volslagen debiele eigen doelpunt en uit 'gewoon' verloren.quote:Op maandag 23 september 2013 09:56 schreef satecl het volgende:
Aankomende zondag ADO thuis. Die moet je gewoon weer winnen. En hopelijk is daarna, tegen Vitesse, Bakkal weer fit en komt misschien de vorm(winning flow) terug en kunnen we naar de top 3 kijken.
Dicky zit er toch ook dit jaar?quote:Op maandag 23 september 2013 10:34 schreef Caland het volgende:
Kan ik al inzetten op Cabral die gaat scoren?
En dat seizoen ervoor thuis met 0-3 verlorenquote:Op maandag 23 september 2013 10:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zo 'gewoon' winnen wij er niet van hoor, vorig jaar thuis gewonnen door dat volslagen debiele eigen doelpunt en uit 'gewoon' verloren.
Ja klopt, we hebben het volgens mij nooit makkelijk tegen Ado. En dit seizoen hebben wij het tegen niemand makkelijk helaas... Ik kan van geen een wedstrijd vooraf zeggen dat het gegarandeerd 3 punten worden.quote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat seizoen ervoor thuis met 0-3 verloren
Eerlijk is eerlijk, hij heeft het best goed gedaan. Weinig balverlies, paar belangrijke onderscheppingen, vrijwel continu aanspeelbaar.quote:Op maandag 23 september 2013 09:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zie trouwens overal voorbij komen dat Immers tot man of the match verkozen werd.
Het is godverdomme een complot.
Wat was dat pijnlijk zeg.quote:Op maandag 23 september 2013 10:36 schreef satecl het volgende:
[..]
En dat seizoen ervoor thuis met 0-3 verloren
Hij deed het prima zolang ie niet op de helft van de tegenstander speelde.quote:Op maandag 23 september 2013 10:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, hij heeft het best goed gedaan. Weinig balverlies, paar belangrijke onderscheppingen, vrijwel continu aanspeelbaar.
Ik heb het vermoeden dat die weer naar zijn niveau van AZ gaat. Vooral veel klagen en janken nu hij van die roze wolk af lijkt te zijn gedonderd.quote:Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Merkie het volgende:
Die twee gigantische kansen in de laatste minuten had Pellè trouwens gewoon moeten maken.
Veel te weinig inderdaad.quote:Op maandag 23 september 2013 10:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij heeft ook pas 6 goals gemaakt dit seizoen.
Heeft er alweer 6 gemaakt en haalt eigenlijk altijd een ruime voldoende. Ik heb het idee dat hetgeen jij beweert vooral wishful thinking is. Niet elke kans is een goal bij hem, al leek het daar wel even opquote:Op maandag 23 september 2013 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die weer naar zijn niveau van AZ gaat. Vooral veel klagen en janken nu hij van die roze wolk af lijkt te zijn gedonderd.
6 goals in 6 wedstrijden en zo ongeveer betrokken bij ieder ander doelpunt maar goed.quote:Op maandag 23 september 2013 10:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat die weer naar zijn niveau van AZ gaat. Vooral veel klagen en janken nu hij van die roze wolk af lijkt te zijn gedonderd.
Nee, ik zie Feyenoord niet als concurrent dus of hij het nou fantastisch of dramatisch doet is mij om het even. Waar hij vorig jaar vooral bezig was met veel scoren en wedstrijden beslissen is het nu een goaltje meepikken en veel janken op medespelers. De glans is er, met uitzondering van zijn kapsel, af aan het gaan.quote:Op maandag 23 september 2013 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft er alweer 6 gemaakt en haalt eigenlijk altijd een ruime voldoende. Ik heb het idee dat hetgeen jij beweert vooral wishful thinking is. Niet elke kans is een goal bij hem, al leek het daar wel even op
Vind ik onzin. Zonde Pellè hadden we gisteren niet gewonnen. Zou me niks verbazen als hij bij 75% van onze doelpunten betrokken is.quote:Op maandag 23 september 2013 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik zie Feyenoord niet als concurrent dus of hij het nou fantastisch of dramatisch doet is mij om het even. Waar hij vorig jaar vooral bezig was met veel scoren en wedstrijden beslissen is het nu een goaltje meepikken en veel janken op medespelers. De glans is er, met uitzondering van zijn kapsel, er af aan het gaan.
Deed ie vorig jaar ook hoor, weet niet wat voor een onzin jij aan het uitslaan bent.quote:Op maandag 23 september 2013 10:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, ik zie Feyenoord niet als concurrent dus of hij het nou fantastisch of dramatisch doet is mij om het even. Waar hij vorig jaar vooral bezig was met veel scoren en wedstrijden beslissen is het nu een goaltje meepikken en veel janken op medespelers. De glans is er, met uitzondering van zijn kapsel, af aan het gaan.
Het is nog altijd veruit de belangrijkste speler van Feyenoord. Vooral met figuren als Immers en Schaken om hem heen, maar kijkend naar de vorm van Pelle vorig jaar en dit jaar vind ik wel omvangrijk.quote:Op maandag 23 september 2013 10:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind ik onzin. Zonde Pellè hadden we gisteren niet gewonnen. Zou me niks verbazen als hij bij 75% van onze doelpunten betrokken is.
Hij is inderdaad zo ongeveer de enige speler die wel stappen vooruit maakt.quote:Op maandag 23 september 2013 10:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is nog altijd veruit de belangrijkste speler van Feyenoord. Vooral met figuren als Immers en Schaken om hem heen, maar kijkend naar de vorm van Pelle vorig jaar en dit jaar vind ik wel omvangrijk.
Ik kan er inderdaad niet 1 opnoemen die beter is geworden de laatste (wellicht zelfs 2) jaar.quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zo ongeveer de enige speler die wel stappen vooruit maakt.
Vooral niet Feyenoorders die dingen zien die er helemaal niet zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 10:58 schreef Vasion het volgende:
Lopen we nu al te klagen over Pelle? Wat?
Nee, ze nemen het juist voor hem op. Had gisteren duidelijk zijn dag niet maar speelde desondanks gewoon voldoende.quote:Op maandag 23 september 2013 10:58 schreef Vasion het volgende:
Als je met 'we' niet-Feyenoorders bedoelt, dan ja.quote:Op maandag 23 september 2013 10:58 schreef Vasion het volgende:
Hij kon in de zandbak miljoenen verdienen wat werd geweigerd, daarna is er wel een verschil merkbaar tussen de Pelle van vorig jaar en de Pelle van dit jaar.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral niet Feyenoorders die dingen zien die er helemaal niet zijn.
Hij heeft er 6 gemaakt.quote:Op maandag 23 september 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kon in de zandbak miljoenen verdienen wat werd geweigerd, daarna is er wel een verschil merkbaar tussen de Pelle van vorig jaar en de Pelle van dit jaar.
Welnee, die man doet nog precies hetzelfde als vorig jaar. Om hem heen is het gewoon een stuk minder.quote:Op maandag 23 september 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij kon in de zandbak miljoenen verdienen wat werd geweigerd, daarna is er wel een verschil merkbaar tussen de Pelle van vorig jaar en de Pelle van dit jaar.
Dat is echt onzin at ze dat zeggen.quote:Op maandag 23 september 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is totaal niet anders dan vorig jaar.quote:Op maandag 23 september 2013 11:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat prima is, maar ik kijk liever naar zijn spel.
Denk niet dat ie dan naar de zandbak gaat. Eerder naar een Duitse of Engelse subtopper.quote:Op maandag 23 september 2013 11:01 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is echt onzin at ze dat zeggen.
Ik weet zeker dat Pelle het dit seizoen nog een keer zal waarmaken en alsnog naar dei zandbak kan.
Neuh, echt totaal niet zelfs.quote:Op maandag 23 september 2013 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee.quote:Op maandag 23 september 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dan naar de zandbak gaat. Eerder naar een Duitse of Engelse subtopper.
Dat denk ik niet. Ik zie hem eigenlijk totaal niet mee kunnen bij een everton ofzo.quote:Op maandag 23 september 2013 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dan naar de zandbak gaat. Eerder naar een Duitse of Engelse subtopper.
Bedoel meer de Norwich City´s en HSV´s van deze wereld.quote:Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik zie hem eigenlijk totaal niet mee kunnen bij een everton ofzo.
Oh, die definieer ik niet als subtopper maar dat zou wel kunnen ja.quote:Op maandag 23 september 2013 11:05 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Bedoel meer de Norwich City´s en HSV´s van deze wereld.
True that.quote:Op maandag 23 september 2013 11:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, die definieer ik niet als subtopper maar dat zou wel kunnen ja.
Hij passeerde er zelfs een stuk of 3 op een gegeven moment.quote:Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vond hem gisteren anders niet heel bijzonder. Op een gegeven ogenblik probeerde hij zelfs een man te passeren. Dat moet hij helemaal niet doen man. Daar ging het bij AZ juist fout. Koeman gebruikt hem nu op de juiste manier. Verder is het samen met Finnbogasson wel de beste spits in de eredivisie.
Hier ben ik het niet mee eens. Hij dribbelde gewoon (quote:Op maandag 23 september 2013 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vond hem gisteren anders niet heel bijzonder. Op een gegeven ogenblik probeerde hij zelfs een man te passeren. Dat moet hij helemaal niet doen man.
Geen Feyenoorder die op Pelle zeikt joh. Niks aan het handje.quote:Op maandag 23 september 2013 11:13 schreef Muto het volgende:
Pelle scoort twee wedstrijden niet en hij ken het niet meer? Kom op zeg. Vorige week raakt hij paal en lat, als die twee ballen goed vallen is het een topspits. Onterecht gezeik dus.
Ah, dan is het goed.quote:Op maandag 23 september 2013 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen Feyenoorder die op Pelle zeikt joh. Niks aan het handje.
Sowieso fucking lelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 11:25 schreef Luni het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/mccxxl/
Wat een gezeik weer om een paar shirtjes. Ik zou het zelf ook niet kopen maar genoeg figuren die ik in de Kuip zie, zie ik juist met dit soort kleding rondlopen.quote:
Ze doen maar. Ik vind ze fucking lelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer om een paar shirtjes. Ik zou het zelf ook niet kopen maar genoeg figuren die ik in de Kuip zie, zie ik juist met dit soort kleding rondlopen.
Prima, maar zorg dat de details kloppen, dit is amateurisme ten top! En dan hebben we het niet over het ontwerp, das een kwestie van smaak, en ik kan nou niet echt zeggen dat er veel moois tussen zit. Uit een goeie casuallijn is gewoon veel meer geld te halen als wat ze nu weer op de markt brengen, de vorige keer is het ook geflopt.quote:Op maandag 23 september 2013 11:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat een gezeik weer om een paar shirtjes. Ik zou het zelf ook niet kopen maar genoeg figuren die ik in de Kuip zie, zie ik juist met dit soort kleding rondlopen.
Gephotoshopte spelers in casual kledij. Vind je het niet mooi?quote:Op maandag 23 september 2013 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat de vliegende neuk is dit?!
![]()
Ik vind het bijzonder.quote:Op maandag 23 september 2013 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Gephotoshopte spelers in casual kledij. Vind je het niet mooi?
Dat shirt van Mulder is wel vet.
Zijn we niet allemaal nog een beetje kind?quote:Op maandag 23 september 2013 13:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder.
Dat shirt van Mulder kun je als volwassene niet hebben.
Met die kleren waarschijnlijk ook een beetje eeuwig vrijgezel.quote:Op maandag 23 september 2013 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zijn we niet allemaal nog een beetje kind?
Als je al die koppen zo bij elkaar ziet dan begrijp je ineens een stuk beter waarom ze altijd zo slecht spelen..quote:Op maandag 23 september 2013 13:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat de vliegende neuk is dit?!
![]()
Een stel droefkoppen bij elkaar inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je al die koppen zo bij elkaar ziet dan begrijp je ineens een stuk beter waarom ze altijd zo slecht spelen..
je heb het wel over Feyenoord hè...............quote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
Het enige positieve is dat we qua voetbal nu toch wel een absoluut nulpunt hebben bereikt. Veel slechter spel lijkt mij vrijwel onmogelijk.
Omdat hij een neger is, en negers zijn gangsters en gangsters zijn inbrekers en inbrekers dragen zwarte kleren, dat je dat niet weet zegquote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Een stel droefkoppen bij elkaar inderdaadSnap ook niet waarom ze BMI geheel in het zwart gekleed hebben.
Gisteren gewoon gescoord dus lul niet zo dom.quote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Buitendam het volgende:
Onbegrijpelijk dat Vilhena zo matig speelt. Blijft toch mijn nummer 1 held op de Nederlandse velden.
Gister speelde hij wel goed hoor. Vooral vergeleken met de rest. Ik denk dat hij gewoon op 10 moet staan. Al zal dat nu wel helemaal niet meer gebeuren omdat we Bakkal hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Buitendam het volgende:
Onbegrijpelijk dat Vilhena zo matig speelt. Blijft toch mijn nummer 1 held op de Nederlandse velden.
Even een dipje Caland komt vanzelf weer.quote:Op maandag 23 september 2013 13:36 schreef Caland het volgende:
Het enige positieve is dat we qua voetbal nu toch wel een absoluut nulpunt hebben bereikt. Veel slechter spel lijkt mij vrijwel onmogelijk.
Ok man. Bedankt Harry!quote:Op maandag 23 september 2013 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ging wel lekker tegen Utrecht.
Lexie ging vrij vroeg in de wedstrijd al naar de halfpositie dus ik vrees het ergste.quote:Op maandag 23 september 2013 14:26 schreef satecl het volgende:
[..]
Gister speelde hij wel goed hoor. Vooral vergeleken met de rest. Ik denk dat hij gewoon op 10 moet staan. Al zal dat nu wel helemaal niet meer gebeuren omdat we Bakkal hebben.
Denk jij dat Vilhena gaat banken?quote:Op maandag 23 september 2013 14:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Lexie ging vrij vroeg in de wedstrijd al naar de halfpositie dus ik vrees het ergste.
Ik baseer mijn mening nooit op 1 wedstrijd, wat jij?quote:Op maandag 23 september 2013 14:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren gewoon gescoord dus lul niet zo dom.
Graag gedaan.quote:
Blijft lastig om als jonge speler op die positie uit te blinken zonder wat routine en klasse om je heen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:12 schreef Buitendam het volgende:
Gezien zijn leeftijd, het feit dat hij niet op de voor hem ideale positie staat en vooral het materiaal om hem heen vind ik hem echt als een van de weinigen prima spelen.quote:Op maandag 23 september 2013 14:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik baseer mijn mening nooit op 1 wedstrijd, wat jij?
Ik niet. Je kan het je niet veroorloven om in balverlies nooit met je man mee te lopen. Ook nog eens elke corner die niet eens voorbij de eerste paal komt. Waarom hij die mag blijven nemen is mij een groot raadsel.quote:Op maandag 23 september 2013 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Gezien zijn leeftijd, het feit dat hij niet op de voor hem ideale positie staat en vooral het materiaal om hem heen vind ik hem echt als een van de weinigen prima spelen.
Precies, de luiheid en stilstand die om hem heen hangt.quote:Op maandag 23 september 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet. Je kan het je niet veroorloven om in balverlies nooit met je man mee te lopen. Ook nog eens elke corner die niet eens voorbij de eerste paal komt. Waarom hij die mag blijven nemen is mij een groot raadsel.
Mij werd verteld dat hij een type Davids was, maar daar is inderdaad weinig van te zien in de omschakeling. Al is het ook weer geen luie speler, die indruk maakt hij ook niet. Een beetje er tussenin eigenlijk.quote:Op maandag 23 september 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik niet. Je kan het je niet veroorloven om in balverlies nooit met je man mee te lopen. Ook nog eens elke corner die niet eens voorbij de eerste paal komt. Waarom hij die mag blijven nemen is mij een groot raadsel.
Mwa ik vind hem nog niet echt veel gegroeid hoor, maar daarvoor heeft hij ook nog te weinig wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld en die blessure heeft ook niet geholpen dus dat neem ik hem niet kwalijk. Het spel op de positie van JP is een stuk minder complex dan op het middenveld.quote:Op maandag 23 september 2013 14:54 schreef Buitendam het volgende:
Je kunt niet alles op ervaring om hem heen gooien. Boetius staat met diezelfde pannekoeken om zich heen en laat wel individueel zien te groeien. Kan toch niet alleen liggen aan de positie.
Die corners zijn echt om te huilen inderdaad. Zoiets is toch gewoon trainbaar of niet?quote:Op maandag 23 september 2013 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
*puberteitquote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan the little rascals die hun pubertijd hebben bereikt denken bij deze foto.
Hoevaak heb je die foto al wel niet gezien dan?quote:Op maandag 23 september 2013 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan the little rascals die hun pubertijd hebben bereikt denken bij deze foto.
Hij wordt bijzonder vaak gepost moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 september 2013 15:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hoevaak heb je die foto al wel niet gezien dan?
Dit is de 2e keer.quote:Op maandag 23 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij wordt bijzonder vaak gepost moet ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |