Ah was de bedoeling dat ik dat deed? Vond het ook lang duren whehequote:Op vrijdag 20 september 2013 18:05 schreef Grifte het volgende:
Sorry Haringkop, duurde wel erg lang voor je een nieuw topic opende.
Zo maar even naar de Krommedijk, Dordt scouten voor donderdag. En alvast even de Frikandel XXL voorproeven, staat daar toevallig ook vanavond.
3x winst vind ik goed zat, dat goede voetbal geloof ik wel eerlijk gezegd. Maar ach, met genoeg bier kan zelfs het slechtste voetbal nog mooi lijken. Ik ben overigens ook wel benieuwd naar vak W/Z, hoe dat gaat zijn met die rijen die weg zijnquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:27 schreef Maastoren het volgende:
3 thuiswedstrijden op rijGenieten(sowieso van de pils, de wedstrijden hopelijk ook
).
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.quote:
Die Immers ook bij rtv was het geloof ik. Met z'n: ''al halen ze drie nr 10s, ik ben niet bang.''quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.
Ik bedoelde eigenlijk zijn goal van 2 seizoenen terug. Wat een ontlading.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is 10 november, anderhalve maand nog Immers dus.
Ah, op die manier, ik schrok al. Dat was zeker mooi ja, sowieso maakte Bakkal altijd belangrijke goals (in m'n herinnering dan)quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:07 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk zijn goal van 2 seizoenen terug. Wat een ontlading.
Hij zal heus wel bang zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:54 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die Immers ook bij rtv was het geloof ik. Met z'n: ''al halen ze drie nr 10s, ik ben niet bang.''
Zou die dit hebben gezegd om het Koeman lastiger te maken? Bang dat Koeman zijn vertrouwen breekt oid.
Dan zal het Vilhena wel zijn. Koeman kan hem wel missen als ik hem zo hoor. In het verleden deze jongen ook niet geselecteerd omdat hij laat kwam op trainingen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:09 schreef macca728 het volgende:
[..]
Hij zal heus wel bang zijn.
Al zal het mij niet verbazen als Vilhena gaat banken of evt Bakkal zelf heel lang.
Ja, want wishful thinking heeft ons wel geholpen de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:40 schreef PIETR het volgende:
Hou is op. Immers gaat gewoon banken voor Bakkal. Clasie en Vilhena erachter. Wordt ons vaste middenveld dit seizoen.
Als ie dat had gewild had ie daar wel getekend met een hoger basisloon.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan over een halfjaar de deur uit om vervolgens bij Vitess of Twente te shinnen.
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja, want wishful thinking heeft ons wel geholpen de afgelopen jaren.
Dat klinkt wel als Koeman ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.
Dat zie ik hem wel doen, ja.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Wat nou wishful thinking? Denk je nou echt dat Koeman één van onze grootste talenten eruit haalt en Immers laat staan? Clasie - Bakkal - Vilhena is gewoon ons best mogelijke middenveld.
Waar komt het idee vandaan dat Immers het vuile werk opknapt op het middenveld? Per wedstrijd verovert hij misschien één balletje. Als hij aan komt lopen kiest hij altijd de verkeerde kant waardoor hij vaak simpel wordt uitgekapt. Fysiek wint hij zelden een duel.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zie ik hem wel doen, ja.
Wie gaat namelijk het vuile werk opknappen op de middenveld?
Ik ben het met je eens, maar:quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:41 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat Immers het vuile werk opknapt op het middenveld? Per wedstrijd verovert hij misschien één balletje. Als hij aan komt lopen kiest hij altijd de verkeerde kant waardoor hij vaak simpel wordt uitgekapt. Fysiek wint hij zelden een duel.
Immers hoort gewoon niet in de basis.
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:25 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, even een serieuze vraag:
Waar komt jullie geuzennaam "kakkerlakken" eigenlijk vandaan?
Zoek eerst maar eens het woord geuzennaam op in een woordenboek.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:25 schreef Knalerwtje het volgende:
Zeg, even een serieuze vraag:
Waar komt jullie geuzennaam "kakkerlakken" eigenlijk vandaan?
In dat topic staat geen definitief antwoord. Ik dacht zelf dat het te maken had met het platgooien van Rotterdam in de oorlog.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Waarom zijn Feijenoordsupporters "kakkerlakken"?
Als je het hele topic doorleest zie je zelfs nog een mod-opmerking van Happel.
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelequote:Op zaterdag 21 september 2013 12:33 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In dat topic staat geen definitief antwoord. Ik dacht zelf dat het te maken had met het platgooien van Rotterdam in de oorlog.
Dat alles wat dat overleefd heeft wel een kakkerlak moet zijn. Taaie beessies en zo.
Erg teleurstellend als het dat is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelena, niemand er wat mee.
In een wereld waar burgers behandeld worden als kakkerlakken door de KNVB is het nu een geuzennaam tegen het falende systeem van scheidsrechters en de KNVB!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:40 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Erg teleurstellend als het dat is.
Treurig zelfs. Je hoopt toch dat er een sappig verhaal achter zit....
Nou ja. Alsof 'Joden' of 'Boeren' feitelijk ergens op slaat.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:46 schreef Gert het volgende:
Dat kakkerlakken was er ineens inderdaad. De typering 'joden' moest kennelijk een antwoord hebben, en toen is er op een gegeven moment maar iets bedacht en geadopteerd. Het is kunstmatig, en er zit niets achter behalve dat het beledigend moest zijn. Nou, bravo.
Dat zijn namen die ze zelf geadopteerd hebben.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:49 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou ja. Alsof 'Joden' of 'Boeren' feitelijk ergens op slaat.
'Ze'?quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn namen die ze zelf geadopteerd hebben.
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
Zag laatst ook zo iemand met een 'proud to be a kakkerlak' trui rondlopenquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is gewoon niks. Iemand vond het ooit nodig om ons kakkerlakken te noemen. Dat adopteert zo onderhand iedereen. In Rotterdam heeft, op een enkelena, niemand er wat mee.
Nu maar hopen dat Pellé geen vervelende armgebaren heeft gemaakt in de bus.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:32:23Schaken lijkt morgen op de bank te moeten plaatsnemen o.b.v de afsuitende training. Boëtius en Armenteros op de flanken (via @feytraining) reageer retweet
Zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
twitter:fr12live twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 13:32:23Schaken lijkt morgen op de bank te moeten plaatsnemen o.b.v de afsuitende training. Boëtius en Armenteros op de flanken (via @feytraining) reageer retweet
Goede zaak!quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:00 schreef Grifte het volgende:
Wat is dezequote:Op zaterdag 21 september 2013 13:08 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 21-09-2013 om 12:18:33Spelers werden vanochtend per spelersbus vervoerd van De Kuip naar Varkenoord. Afstand: ± 200m. [foto: @feytraining] http://t.co/GnD2mUlDa2 reageer retweet
Meer parkeerruimte.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom is destijds dat veld op de parkeerplaats eigenlijk weggehaald, dat is toch veel handiger dan dit?
Maar daar gaat de gemeente over en voor die eens een besluit nemen ben je zomaar een jaar verder.quote:Op zaterdag 21 september 2013 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bouw dan gewoon een brug over de weg.
[ afbeelding ]
Kost een paar duizend euro maar dan hoef je die bus ook niet telkens voor te laten rijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |