Haal hem in Duitsland.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
Dan toch maar de gewone 5 dan maar
Bwa, is hij zoveel beter dan de gewone 5? Ik doe er niet zo bijzonder veel mee. Beetje standaard internet dingetjes.quote:
grummel grummel grummel grummelquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:30 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Teveel open deuren gelezen de laatste dagen en een hogere verwachting bij Pietverdriet qua kennis wellicht. Ook het multitasken had ie al uitgevogeld voor er antwoord op kwam.
Anyway, er is in tweevoud antwoord op gekomen.
Qua uiterlijk weinig (tenzij je Space Grey of Goud neemt) maar van binnen is alles zo veel beter dan de 5.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bwa, is hij zoveel beter dan de gewone 5? Ik doe er niet zo bijzonder veel mee. Beetje standaard internet dingetjes.
Ik heb nu een 4 en mn'n abbo is afgelopen, dus was nog aan het wachten op de 5s omdat ik de verwachting had dat hij vrij snel uit zou komen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk weinig (tenzij je Space Grey of Goud neemt) maar van binnen is alles zo veel beter dan de 5.
Maar als je alleen maar de standaard internetdingetjes doet zou ik het niet halen nee, zelfs een 4S zou perfect aan jouw eisen voldoen.
Bij de keynote zeiden ze dat ze verwachten dat in december de 5S en 5C in meer dan honderd landen beschikbaar zal zijn. Dus tussen nu en december kan de 5S beschikbaar komen bij de Nederlandse providersquote:Op vrijdag 20 september 2013 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4 en mn'n abbo is afgelopen, dus was nog aan het wachten op de 5s omdat ik de verwachting had dat hij vrij snel uit zou komen.
Ik las ergens op een andere site dat de verwachting oktober is. Maar dat is dus Bullshit?
Zou het echt niet doen. De nieuwe heeft een veel snellere cpu. Aangenomen dat je er 2 jaar mee wil doen en iOS 8 een beetje vloeiend wil draaien straks, is een beetje zelfbeheersing nu de moeite waard!quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
Bij MS niet altijd zo IMO, maar MS ondergaat vaak ook grotere diversiteit dan OSX per hardwarecyclus... OSX en iOS kennen een handvol samenstellingen waarvan alles bekend is qua specs waar MS met dezelfde ellende als Android moet dealen: totale pluriformiteit qua samenstelling plus de verplichte ondersteuning van het nieuwste van het nieuwste. Dat maakt log.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb trouwens van iOS en OSX niet de indruk dat je voor een nieuwe release altijd nieuwe hardware nodig hebt, zoals bij MS altijd wel het geval was
quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
oef duurt me te lang.
quote:iOS 6 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 6 is sinds 19 september 2012 beschikbaar en is standaard voorgeïnstalleerd op de iPhone 5.
Dat kun je toch ook per app instellen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:08 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
[..]
.
Omdat sommige mensen geen hulp willen geven.
ios8 zal op de 5 ook wel draaien. Maar ik zou echt even 2-3 maandjes wachten. De 4 kan nog prima mee imoquote:Op vrijdag 20 september 2013 15:27 schreef eleusis het volgende:
[..]
Zou het echt niet doen. De nieuwe heeft een veel snellere cpu. Aangenomen dat je er 2 jaar mee wil doen en iOS 8 een beetje vloeiend wil draaien straks, is een beetje zelfbeheersing nu de moeite waard!
Ja, onder dat tabje.quote:Op vrijdag 20 september 2013 17:57 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook per app instellen?
Kan niet meerquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:33 schreef timbob het volgende:
Hoi!
Internet is niet echt helder, maar ik wil graag ervoor zorgen dat ik nog terug kan naar iOs 6 nadat ik iOs 7 heb geïnstalleerd. Nou heb ik ooit ergens gelezen dat ik daar wat dingen voor moet uitlezen / backupen van m'n huidige OS zodat een oude versie daarna geaccepteerd wordt. Maar heeft iemand daar een stap voor stap uitleg van?
Begrijp me niet verkeerd, OS7 lijkt me super tof, maar ik weet uit ervaring met m'n 3G dat het soms fijn is om nog terug te kunnen... Na de laatste update op m'n 3G toentertijd duurde het een minuut om een smsje te typen
Ah!quote:
SHSH blobs klopt inderdaad, maar je hebt nu ook AP tickets nodig, eenmalige 'codes' die je via Apple krijgt als je hem herstelt. Deze vallen naar mijn weten niet meer te kraken. Het kan in ieder geval helaas niet meer op dit momentquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah!
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3
Geen last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chromequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Irritant en Apple onwaardigquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chrome
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updatenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah!
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3
Ik wel, maar chrome is ook niet ideaal.quote:
Ik hoop echt van niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op een witte iPhone ziet iOS 7 er best leuk uit. Ik hoop echt dat ze volgend jaar tenminste 4.7 inch iPhones verkopen alvorens ik weer terugkeer. Of althans die optie aanbieden voor de mensen die een grotere scherm willen.
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.quote:
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemsnd misschien een directe downloadlink voor ios7?
Heel irritant ja, maar ik vind het nu al wel redelijk wennen. Vooral voor Fok is het irritant.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.
nooitquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ja of nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
nooit
Over een paar weken met een jailbreak zal dat prima lukken. Net als de iPhone 3G met iOS5.
Nee, niet veel mensen hebben de iPhone 7 al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Vaag... Sinds IOS7 op m'n iPhone 7 pauzeert spotify automatisch als ik safari open. Hebben meer mensen dit probleem/iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Kan niets vinden op hun site. Wifi lukt niet en itunes blijft een reservekopie maken voor de update, maar ik heb daar geen ruimte voor op mijn hd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
oh okayquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
Uuuh...quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja echt kut ja zoveel mogelijk werkscherm creëren ipv navigatie. Dat we in Fok mobile nu toevallig essentiële knoppen helemaal onderin het canvas hebben, dat is bij de meeste websites niet zo.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
Maar in mijn ervaring heeft Chrome uberhaupt geen handige links naar favorieten en zo. Dat Safari dat niet heeft en het alleen op magische manier verschijnt, is nog tot daar aan toe. Maar misschien snap ik Chrome niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Op mijn iPad3 en iPhone 4s heb ik geen hoger stroomverbruik, eerder het idee dat op de iPad het lager is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
Ik zeg toch nergens dat Safari de meeste ruimte heeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ah, mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
Zolang Apple 6.1.3 nog blijft signen kun je nog terug hoor:quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef SteelDogg het volgende:
Op m'n iPhone 4s gaat de batterij veeel langer mee nu.. heel erg blij met iOS 7
Welke iPhone heb je dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef mirelia het volgende:
Wat ik ook doe. Ik krijg geen update ota
Morgen maar via itunes proberen
Dohquote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
quote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
Zit er gewoon in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Nee, dan google jequote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.
En zoek je tegelijk in de webtekst. Zie screenshot boven.quote:
Ah, thanksquote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit er gewoon in hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |