Geen last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chromequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Irritant en Apple onwaardigquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chrome
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updatenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah!
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3
Ik wel, maar chrome is ook niet ideaal.quote:
Ik hoop echt van niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op een witte iPhone ziet iOS 7 er best leuk uit. Ik hoop echt dat ze volgend jaar tenminste 4.7 inch iPhones verkopen alvorens ik weer terugkeer. Of althans die optie aanbieden voor de mensen die een grotere scherm willen.
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.quote:
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemsnd misschien een directe downloadlink voor ios7?
Heel irritant ja, maar ik vind het nu al wel redelijk wennen. Vooral voor Fok is het irritant.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.
nooitquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ja of nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
nooit
Over een paar weken met een jailbreak zal dat prima lukken. Net als de iPhone 3G met iOS5.
Nee, niet veel mensen hebben de iPhone 7 al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Vaag... Sinds IOS7 op m'n iPhone 7 pauzeert spotify automatisch als ik safari open. Hebben meer mensen dit probleem/iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Kan niets vinden op hun site. Wifi lukt niet en itunes blijft een reservekopie maken voor de update, maar ik heb daar geen ruimte voor op mijn hd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
oh okayquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
Uuuh...quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja echt kut ja zoveel mogelijk werkscherm creëren ipv navigatie. Dat we in Fok mobile nu toevallig essentiële knoppen helemaal onderin het canvas hebben, dat is bij de meeste websites niet zo.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
Maar in mijn ervaring heeft Chrome uberhaupt geen handige links naar favorieten en zo. Dat Safari dat niet heeft en het alleen op magische manier verschijnt, is nog tot daar aan toe. Maar misschien snap ik Chrome niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Op mijn iPad3 en iPhone 4s heb ik geen hoger stroomverbruik, eerder het idee dat op de iPad het lager is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
Ik zeg toch nergens dat Safari de meeste ruimte heeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ah, mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
Zolang Apple 6.1.3 nog blijft signen kun je nog terug hoor:quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef SteelDogg het volgende:
Op m'n iPhone 4s gaat de batterij veeel langer mee nu.. heel erg blij met iOS 7
Welke iPhone heb je dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef mirelia het volgende:
Wat ik ook doe. Ik krijg geen update ota
Morgen maar via itunes proberen
Dohquote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
quote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
Zit er gewoon in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Nee, dan google jequote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.
En zoek je tegelijk in de webtekst. Zie screenshot boven.quote:
Ah, thanksquote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit er gewoon in hoor.
[ afbeelding ]
nou zo logisch is dat niet hoor. Ik heb altijd jb gehad en kreeg gewoon de melding dat er een update wasquote:
Herkenbaar. Toen m'n 4S vorig jaar stuk ging, heb ik een Galaxy S3 gehaald. Na 2 weken alweer verkocht en een iPhone 5 besteldquote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Szlie het volgende:
Man, dag 1 met een Samsung Galaxy S4 en wat verlang ik terug naar een iPhone! Zit er serieus over na te denken om een 5s via Marktplaats aan te schaffen. Of wachten tot de officiële release.
Wat een verschil in OS! Android zal prima zijn en het grote scherm is heerlijk. Maar de iPhone loopt zoveel soepeler. Lesje geleerd!
quote:Op zondag 22 september 2013 13:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Herkenbaar. Toen m'n 4S vorig jaar stuk ging, heb ik een Galaxy S3 gehaald. Na 2 weken alweer verkocht en een iPhone 5 besteld
Overweeg zelf de overstap (van iPhone naar Galaxy S4). Is het echt zo erg? Van een telefoon van 600 euro mag je toch verwachten dat ie 'smooth' werkt?quote:Op zondag 22 september 2013 13:06 schreef Szlie het volgende:
Man, dag 1 met een Samsung Galaxy S4 en wat verlang ik terug naar een iPhone! Zit er serieus over na te denken om een 5s via Marktplaats aan te schaffen. Of wachten tot de officiële release.
Wat een verschil in OS! Android zal prima zijn en het grote scherm is heerlijk. Maar de iPhone loopt zoveel soepeler. Lesje geleerd!
Android is gewoon niet zo smooth als de iPhone, dat is gewoon zo. Ook al zit er een hexacore in die Android telefoon, zo smooth gaat het niet werken als een iPhone.quote:Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Overweeg zelf de overstap (van iPhone naar Galaxy S4). Is het echt zo erg? Van een telefoon van 600 euro mag je toch verwachten dat ie 'smooth' werkt?
Mwah, de HTC one loopt verrot prima, maar de totale afwerking en ervaring is op een iphone gewoon lekkerder.quote:Op zondag 22 september 2013 17:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Android is gewoon niet zo smooth als de iPhone, dat is gewoon zo. Ook al zit er een hexacore in die Android telefoon, zo smooth gaat het niet werken als een iPhone.
Op iOS heeft de animatie eerste prioriteit, daardoor zal het altijd smooth zijn, wat je ook doetquote:Op zondag 22 september 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah, de HTC one loopt verrot prima, maar de totale afwerking en ervaring is op een iphone gewoon lekkerder.
En dan hebben we het niet eens over de lading rommel die je met android makkelijk op je telefoon krijgt.
Ik snap überhaupt niet dat mensen die standaard iOS agenda gebruiken, dat is vergeleken met de talloze agenda apps in de store echt een onoverzichtelijk wan ding, altijd al geweest.quote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef timbob het volgende:
Zo, iOS 7 staat erop. Tijd om te zeiken.
Die animaties zijn mooi, maar nemen tijd in beslag.
Bv, als je telefoon standby staat, en je drukt op de knop, moet eerst de animatie komen voordat je kan swipen. Ik weet, dat is 0.05 seconde ofzo, maar toch, gewenning.
Zelfde als unlocken en daarna naar de volgende pagina van iconen swipen. Het haalt net een beetje snelheid uit je telefoon.
De agenda app is gewoon kut. Ik wil m'n kleine overzicht terug onder de maandHuuu! Verandering! Autist!
Maar serieus, dit maakt het werken in de agenda app ook een stuk trager.
En er zijn wel meer dingen die nu langzamer zijn of meer clicks nodig hebben (terug in een pagina na het scrollen, of een foto instellen als achtergrond)
Allemaal kleine dingetjes, wat allemaal vast snel zal wennen, maar het voegt niets toe dat het veranderd is.
Verder is iOS 7 prima, dat wel. Beetje hakerig alleen soms op m'n 4s
ik vond 'm altijd wel prima. Goed genoeg om snel ff een overzicht van je maand te kunnen zien, en Google werkte er prima in, maar nu je op elke dag moet klikken om te kunnen zien wat er dan gebeurt, is het misschien toch tijd voor een andere app...quote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat mensen die standaard iOS agenda gebruiken, dat is vergeleken met de talloze agenda apps in de store echt een onoverzichtelijk wan ding, altijd al geweest.
Ik vind de S4 meer dan smooth. Heb nooit problemen, lag of wat dan ook. Probeer het ff uit in een winkel. Verscheelt toch per persoon wat je fijn vind.quote:Op zondag 22 september 2013 16:52 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Overweeg zelf de overstap (van iPhone naar Galaxy S4). Is het echt zo erg? Van een telefoon van 600 euro mag je toch verwachten dat ie 'smooth' werkt?
Ik gebruik Weekcalender maar dat is vooral omdat het weekoverzicht erg overzichtelijk is en ik eigenlijk alleen die view maar gebruik.quote:Op zondag 22 september 2013 21:19 schreef timbob het volgende:
[..]
ik vond 'm altijd wel prima. Goed genoeg om snel ff een overzicht van je maand te kunnen zien, en Google werkte er prima in, maar nu je op elke dag moet klikken om te kunnen zien wat er dan gebeurt, is het misschien toch tijd voor een andere app...
Iemand tips?
Strak en simpel, en veel meer dan een snel maandoverzicht heb ik niet echt nodig geloof ik.
En Google agenda moet erin werken uiteraard.
Dat laatste stoort me eigenlijk wel. De (minuscule) lag is goed te merken bij zowat alle nieuwe animaties (multitasking, e-mail, sms,...)quote:Op zondag 22 september 2013 20:59 schreef timbob het volgende:
Verder is iOS 7 prima, dat wel. Beetje hakerig alleen soms op m'n 4s
Ja, ik was er al bang voor, al valt het me nu nog mee.quote:Op zondag 22 september 2013 23:04 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Dat laatste stoort me eigenlijk wel. De (minuscule) lag is goed te merken bij zowat alle nieuwe animaties (multitasking, e-mail, sms,...)![]()
Hoop echt dat dit met komende updates gefixt wordt!
Wellicht omdat ie prima voldeed en de andere agendaapps gewoon lelijk zijn?quote:Op zondag 22 september 2013 21:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat mensen die standaard iOS agenda gebruiken, dat is vergeleken met de talloze agenda apps in de store echt een onoverzichtelijk wan ding, altijd al geweest.
LOL, gisteren nog op een S4 lopen kutten, en álles gaat met horten en stoten. En dat heet dan een topmodelquote:Op zondag 22 september 2013 21:25 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik vind de S4 meer dan smooth. Heb nooit problemen, lag of wat dan ook. Probeer het ff uit in een winkel. Verscheelt toch per persoon wat je fijn vind.
Welk aspect?quote:Op maandag 23 september 2013 08:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Voor outlook voor iOS zou ik bereid zijn geld te betalen
Wat begrijp je niet aan mijn opmerking?quote:
Totale productafwerking en ervaring is domweg veel beter bij iPhones, ondanks hun "verouderde" hardware is de gebruikerservaring veel soepeler dan de S4 bijvoorbeeld. Mijn vriendin is Android/HTC fanaat, heeft een sensation XL nu, en das beduidend minder. Ze wil een One, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hoe soepel die loopt voor een android.quote:Op zondag 22 september 2013 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Op iOS heeft de animatie eerste prioriteit, daardoor zal het altijd smooth zijn, wat je ook doet
Ik vraag domweg waarom je outlook wil. Voor de mail, de kalenderfunctie?quote:Op maandag 23 september 2013 08:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan mijn opmerking?
De integratie van mail, kalenderfunctie, koppeling van agenda's, tasks en het de facto standaard zijn van dit format.quote:Op maandag 23 september 2013 08:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vraag domweg waarom je outlook wil. Voor de mail, de kalenderfunctie?
Waarom is Exchange niet voldoende?quote:Op maandag 23 september 2013 08:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De integratie van mail, kalenderfunctie, koppeling van agenda's, tasks en het de facto standaard zijn van dit format.
Hoe de fuck unlock jij een telefoon?quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Welk debiel bij Apple heeft er een 'audiobalk' geplaatst bij de lockscreen?
Mijn iPhone weet niet of ik aan mijn telefoon aan het unlocken ben of ik aan het spoelen ben.
Kortom, het werkt niet.
Dan scroll ik 'm naar rechts. En als ik vooruit wil spoelen, spoel ik ook naar rechts. Begrijp je het nu?quote:Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe de fuck unlock jij een telefoon?
dat is wel debiel jaquote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iPhone weet niet of ik aan mijn telefoon aan het unlocken ben of ik aan het spoelen ben.
Kortom, het werkt niet.
Jij unlockt hem dus helemaal bovenin het scherm?quote:Op maandag 23 september 2013 10:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan scroll ik 'm naar rechts. En als ik vooruit wil spoelen, spoel ik ook naar rechts. Begrijp je het nu?
Ga alsjeblieft niet zeggen dat ik er niet mee om kan gaan, heb een iPhone sinds 2007.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij unlockt hem dus helemaal bovenin het scherm?
Ah ja, ik begrijp hem.quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nee. Je begrijpt het niet.
Ik wil vooruitspoelen, dat zit bovenaan. Maar dan unlockt hij mijn scherm en reageert hij niet vloeiend etc.
Alhoewel het voor volume wel beter werkt dan spoelen.quote:
Dat klopt ja, gelukkig. Ze moeten gewoon de unlockmogelijkheid uitschakelen tot aan de albumcover.quote:Op maandag 23 september 2013 10:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik begrijp hem.
[..]
Alhoewel het voor volume wel beter werkt dan spoelen.
Heb ik hier (op iPad..) geen last van. Heel precies op dat voortgangsdingetje werkt het ook niet?quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nee. Je begrijpt het niet.
Ik wil vooruitspoelen, dat zit bovenaan. Maar dan unlockt hij mijn scherm en reageert hij niet vloeiend etc.
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.quote:Op maandag 23 september 2013 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
LOL, gisteren nog op een S4 lopen kutten, en álles gaat met horten en stoten. En dat heet dan een topmodel
Mijn probleem exactly. Probeer maar eens in de auto een podcast vooruit te spoelen terwijl je tomtom aan hebt. Ik weet het mag niet, maar in de vorige situatie ging het probleemloos en nu helemaal ruk.quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Kortom, het werkt niet.
Nauwelijks, als het een Samsung product was geweest was het wel goed geweest zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik hier (op iPad..) geen last van. Heel precies op dat voortgangsdingetje werkt het ook niet?
Ik vind het kwalijker dat de play/pause en vorige/volgende knop gewoon helemaal niet werken!quote:Op maandag 23 september 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, gelukkig. Ze moeten gewoon de unlockmogelijkheid uitschakelen tot aan de albumcover.
Tis een telefoon, die shit moet gewoon werken.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.
Ik had dat alleen met mijn headset.quote:Op maandag 23 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijker dat de play/pause en vorige/volgende knop gewoon helemaal niet werken!Hebben anderen hier ook last van? Vind ik toch wel zeer debiel.
Edit: telefoon aan/uit zetten lost het op.
Die er vervolgens weer anders uit ziet dan de rest van de interface. Lekkere ratjetoequote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.
Android zal altijd laggy blijven. Zo is het ontworpen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 11:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Android zal altijd laggy blijven. Zo is het ontworpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |