Uuuh...quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja echt kut ja zoveel mogelijk werkscherm creëren ipv navigatie. Dat we in Fok mobile nu toevallig essentiële knoppen helemaal onderin het canvas hebben, dat is bij de meeste websites niet zo.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
Maar in mijn ervaring heeft Chrome uberhaupt geen handige links naar favorieten en zo. Dat Safari dat niet heeft en het alleen op magische manier verschijnt, is nog tot daar aan toe. Maar misschien snap ik Chrome niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Op mijn iPad3 en iPhone 4s heb ik geen hoger stroomverbruik, eerder het idee dat op de iPad het lager is.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
Ik zeg toch nergens dat Safari de meeste ruimte heeftquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uuuh...
Chrome heeft meer werkruimte dan safari hoor
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Links is Chrome, rechts is Safari. Safari wil nog onder de statusbalk vermelden op welke site je zit.
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.quote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ah, mooiquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
Zolang Apple 6.1.3 nog blijft signen kun je nog terug hoor:quote:Op zaterdag 21 september 2013 19:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde, dat toentertijd ik een 3G had, en die had ik geüpdate naar... iOS 5 geloof ik, wat de laatste ook was voor de 3G.. En toen was die heel erg traag, bijna niet mee te werken.
Nu heb ik een 4s, maar ik dacht, voor het geval ik straks blijf updaten naar de nieuwste versies en hij weer heel traag wordt... Hou ik even een slag om de arm om nog terug te kunnen.
Maargoed, dat gaat niet meer.
Wel jammer. Hield die optie graag open.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 17:19 schreef SteelDogg het volgende:
Op m'n iPhone 4s gaat de batterij veeel langer mee nu.. heel erg blij met iOS 7
Welke iPhone heb je dan?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:42 schreef mirelia het volgende:
Wat ik ook doe. Ik krijg geen update ota
Morgen maar via itunes proberen
Dohquote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
quote:Op zondag 22 september 2013 09:37 schreef mirelia het volgende:
Een 5. Ik laat hem steeds 10 min zoeken naar updates en dan geef ik het op. Ik heb wel een jb nu. Mss datdat het is.
Zit er gewoon in hoor.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.quote:Op zondag 22 september 2013 09:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat ik echt mis is de functie van zoeken in een webpagina
Nee, dan google jequote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kan gewoon door in de adresbalk te typen.
En zoek je tegelijk in de webtekst. Zie screenshot boven.quote:
Ah, thanksquote:Op zondag 22 september 2013 09:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zit er gewoon in hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |