Geen last van.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chromequote:Op vrijdag 20 september 2013 21:41 schreef Adolecens het volgende:
Zo. Safari definitief vervangen voor Chrome.
Bij fok bv, als je dan onderaan de pagina op myAt klikte in de mobiele layout popte eerst die onderste balk nu omhoog, waardoor je er net boven weer moest drukken.
Irritant en Apple onwaardigquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar om daarvoor nou te gaan switchen naar Chrome
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updatenquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:36 schreef timbob het volgende:
[..]
Ah!
Want ik had net weer een pagina gevonden, en die had het over SHSH blobs e.d.
Maar die optie is dus de deur uit?
-edit-
Even voor de duidelijkheid: Ik heb iOS 7 nog niet geinstalleerd dus he. ik draai nu nog steeds 6.1.3
Ik wel, maar chrome is ook niet ideaal.quote:
Ik hoop echt van niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Op een witte iPhone ziet iOS 7 er best leuk uit. Ik hoop echt dat ze volgend jaar tenminste 4.7 inch iPhones verkopen alvorens ik weer terugkeer. Of althans die optie aanbieden voor de mensen die een grotere scherm willen.
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.quote:
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemsnd misschien een directe downloadlink voor ios7?
Heel irritant ja, maar ik vind het nu al wel redelijk wennen. Vooral voor Fok is het irritant.quote:Op zaterdag 21 september 2013 11:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dit. Vrij kut die 'magisch' verschijnende knoppen! Ook maar eens Chrome proberen dan.
nooitquote:Op vrijdag 20 september 2013 22:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een iPhone 3G(s) hebt, of begrijp ik dat verkeerd? Als dat inderdaad zo is dan moet ik je helaas mededelen dat je nooit naar iOS 7 zal kunnen updaten![]()
Ja of nietquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:29 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
nooit
Over een paar weken met een jailbreak zal dat prima lukken. Net als de iPhone 3G met iOS5.
Nee, niet veel mensen hebben de iPhone 7 al.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Vaag... Sinds IOS7 op m'n iPhone 7 pauzeert spotify automatisch als ik safari open. Hebben meer mensen dit probleem/iemand die weet waar dit aan kan liggen?
Kan niets vinden op hun site. Wifi lukt niet en itunes blijft een reservekopie maken voor de update, maar ik heb daar geen ruimte voor op mijn hd.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Apple zelf wel. Waarom heb je een losse link nodig?
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:43 schreef zeebeschuit het volgende:
Heeft iemand ook 't gevoel dat batterij dubbel zo snel leeg is als voor ios7?
oh okayquote:Op zaterdag 21 september 2013 13:45 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Algemeen bekend, Apple zegt dat je nie moet zeuren en het erbij hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |