Waarom is Exchange niet voldoende?quote:Op maandag 23 september 2013 08:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De integratie van mail, kalenderfunctie, koppeling van agenda's, tasks en het de facto standaard zijn van dit format.
Hoe de fuck unlock jij een telefoon?quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Welk debiel bij Apple heeft er een 'audiobalk' geplaatst bij de lockscreen?
Mijn iPhone weet niet of ik aan mijn telefoon aan het unlocken ben of ik aan het spoelen ben.
Kortom, het werkt niet.
Dan scroll ik 'm naar rechts. En als ik vooruit wil spoelen, spoel ik ook naar rechts. Begrijp je het nu?quote:Op maandag 23 september 2013 10:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe de fuck unlock jij een telefoon?
dat is wel debiel jaquote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Mijn iPhone weet niet of ik aan mijn telefoon aan het unlocken ben of ik aan het spoelen ben.
Kortom, het werkt niet.
Jij unlockt hem dus helemaal bovenin het scherm?quote:Op maandag 23 september 2013 10:49 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dan scroll ik 'm naar rechts. En als ik vooruit wil spoelen, spoel ik ook naar rechts. Begrijp je het nu?
Ga alsjeblieft niet zeggen dat ik er niet mee om kan gaan, heb een iPhone sinds 2007.
quote:Op maandag 23 september 2013 10:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij unlockt hem dus helemaal bovenin het scherm?
Ah ja, ik begrijp hem.quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nee. Je begrijpt het niet.
Ik wil vooruitspoelen, dat zit bovenaan. Maar dan unlockt hij mijn scherm en reageert hij niet vloeiend etc.
Alhoewel het voor volume wel beter werkt dan spoelen.quote:
Dat klopt ja, gelukkig. Ze moeten gewoon de unlockmogelijkheid uitschakelen tot aan de albumcover.quote:Op maandag 23 september 2013 10:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ah ja, ik begrijp hem.
[..]
Alhoewel het voor volume wel beter werkt dan spoelen.
Heb ik hier (op iPad..) geen last van. Heel precies op dat voortgangsdingetje werkt het ook niet?quote:Op maandag 23 september 2013 10:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]nee. Je begrijpt het niet.
Ik wil vooruitspoelen, dat zit bovenaan. Maar dan unlockt hij mijn scherm en reageert hij niet vloeiend etc.
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.quote:Op maandag 23 september 2013 08:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
LOL, gisteren nog op een S4 lopen kutten, en álles gaat met horten en stoten. En dat heet dan een topmodel
Mijn probleem exactly. Probeer maar eens in de auto een podcast vooruit te spoelen terwijl je tomtom aan hebt. Ik weet het mag niet, maar in de vorige situatie ging het probleemloos en nu helemaal ruk.quote:Op maandag 23 september 2013 10:43 schreef RoW_0 het volgende:
Kortom, het werkt niet.
Nauwelijks, als het een Samsung product was geweest was het wel goed geweest zeg maar.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik hier (op iPad..) geen last van. Heel precies op dat voortgangsdingetje werkt het ook niet?
Ik vind het kwalijker dat de play/pause en vorige/volgende knop gewoon helemaal niet werken!quote:Op maandag 23 september 2013 10:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat klopt ja, gelukkig. Ze moeten gewoon de unlockmogelijkheid uitschakelen tot aan de albumcover.
Tis een telefoon, die shit moet gewoon werken.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.
Ik had dat alleen met mijn headset.quote:Op maandag 23 september 2013 11:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind het kwalijker dat de play/pause en vorige/volgende knop gewoon helemaal niet werken!Hebben anderen hier ook last van? Vind ik toch wel zeer debiel.
Edit: telefoon aan/uit zetten lost het op.
Die er vervolgens weer anders uit ziet dan de rest van de interface. Lekkere ratjetoequote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ik heb een S4 en touchwiz maakt het laggy ja. Zet er een andere launcher op en je problemen zijn voorbij...1 minuut werk.
Android zal altijd laggy blijven. Zo is het ontworpen.quote:Op maandag 23 september 2013 10:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 11:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Android zal altijd laggy blijven. Zo is het ontworpen.
Er zit een verschil tussen lag en slowdowns. Lag heeft met je internetverbinding te maken.quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dit slappe gelul van een Android ontwikkelaar komt.
In dat geval slowdowns.quote:Op maandag 23 september 2013 12:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen lag en slowdowns. Lag heeft met je internetverbinding te maken.
Eentje?quote:Op maandag 23 september 2013 12:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wel vreemd dat dit slappe gelul van een Android ontwikkelaar komt.
Maakt het er niet meer of minder op dat het een feit is. Maar daarvoor moet je weten hoe Android in elkaar steekt. Zolang je dat niet weet, kun je daar ook niet over oordelen.quote:
Lag slowdowns in iOS 7 is ook simpel te simuleren. Gewoon je telefoon tot de laatste bit volgooien met data en je hebt een toestel dat ontiegelijk traag is. Maar dat heeft niets te maken met het ontwerp van iOS 7.quote:Op maandag 23 september 2013 12:32 schreef Dutchguy het volgende:
Ik lees dat iOS7 ook lag heeft dus ik laat dit topic graag voor iOS7-klachten.
Hoeveel moet ik vrij laten dan om een soepel toestel te hebben? Heb 0 bytes vrij nuquote:Op maandag 23 september 2013 12:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Lag slowdowns in iOS 7 is ook simpel te simuleren. Gewoon je telefoon tot de laatste bit volgooien met data en je hebt een toestel dat ontiegelijk traag is. Maar dat heeft niets te maken met het ontwerp van iOS 7.
Leeg je RAM.quote:Op maandag 23 september 2013 15:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel moet ik vrij laten dan om een soepel toestel te hebben? Heb 0 bytes vrij nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |